Menu

poniedziałek, 27 lipca 2015

Looki z ulicy #2 + nowe, oryginalne, najlepsze i wgl. logo na świecie!

Dobry wieczór Państwu!




Witam.
Mam #gupaffkę, więc mój post będzie do kitu, ale jakoś przetrwamy.

Przejdźmy do looków! 


Strona 21.



WTF? WTF? Mój dawny styl pasel goth. #HELOŁ z filmy Szymona.
Pastel gooooth. Pastel goth, pastel goth. Eksplozja radości i sztuczności! Paaasteeeel goooth.
Nie no #szart.
Nie ma butów. #Bieda




I strona 31.





#keszsięzgadza.
Postanowiłam zrobić look o barwach marynarskich czyli
- granatowy

- czerwony
-  biały
.


To na tyle <*> <nowaemotka>


A teraz nowel logo. Tamdaradam!





...









....








.....


Hahahaha.
Nie jest wspaniałe. Nie wiem skąd się wzięła ta czarna kreska, ale OK.
~ Smalec

10 komentarzy:

  1. Zarąbiste logo, uśmiałam się :D

    ~Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahiahiahiahiaaaaaa xDDDDDDDDDDDD
    Wspaniałe logo xDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. #Heloł! Super post xDDD Tak, tak z Mariolki mojej xDDD W ogóle to szykuje się coś co będzie komiczne, dlatego 10 sierpnia publikuję xDDD Bosh! xDDD

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #HELOŁ. Jestem boska! Hueh. :D
      ~Wielmożny Smalec

      Usuń
    2. Tak, tak xDDD A wiesz, że 1 sierpnia będzie coś śmieszniejszego? xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
  4. Te Twoje posty są krótkie (to nie ma być hejt), ale za to można się nieźle uśmiać. XDDDDDD Super logo. XDDD
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam godzinkę dziennie jak gram. <*> Większość czasu spędziłam na robieniu loga, a na post miałam około 20 min. lub mniej.
      Dzięki ;)
      ~Smalec

      Usuń
  5. No... ŚMIESZNE LOGO XDDD
    ~Julciaczx3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)