Menu

poniedziałek, 13 lipca 2015

Looki: Kawaii, lato

Cześć kochani!
Tutaj Lyene. Wczoraj pisałam, że zrobię dużo postów, a ich nie zrobiłam, ponieważ około 13 poszłam do koleżanki na urodziny. Byłam tam do 20, 21. Mogłam jeszcze napisać posty, ale po tych urodzinach tak mnie głowa bolała, że po prostu położyłam się spać. Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

...
Okey, zacznijmy już posta.
Będzie on dotyczył looków. I jak wiecie z nazwy będą one w stylu Kawaii i letnim.
Czyli są to style z ostatnich tematów na MSP.

I KAWAII
Motywem kolorystycznym jest niebieski. Taki ciemny.
Uszy kotka z kokardką, jakieś dziwne buty kotowate.
Chciałam wszystko brać z jednego konkursu, więc te buty musiały być.
W koszyku mamy 5 rzeczy:
Razem wszystko kosztuje 1925SC i 9 DMD.
Look oceniam na 8/10.

II KAWAII
Tutaj postawiłam na różowy. Myślę, że nawet wszystko jest OK.
Trochę mi te buty nie pasują, ale już nie chciałam dodawać tamtych.
Moja ocena to 9/10.

W rzeczach jest rzeczy 4.
 W składzie looka są 4 rzeczy:
I jeszcze cena - 2475SC.

I LATO
Um, to jest taki look, gdzie nasza MS wychodzi z wody i jest cała mokra xD.
Taki pusty jest według mnie, ale bardzo kojarzy się z latem.
Strój kąpielowy, mokre włosy i buty = 3 rzeczy.
I raczej nie będę dodawać składu xD.

Cena to 1900SC i jak już wspominałam są 3 rzeczy.
Moja ocena tego looka - 6/10.

II LATO
 
 Też mi się kojarzy z latem. Jest w taki marynarski "wzorek"?  Takie marynarskie wzorki bardzo mi się podobają, więc musiałam wziąć. Kolorów żadnych nie zmieniałam, wszystko jest takie jakie było.
Koszt looka to 2200SC i 12DMD.
Look składa się  z 4 rzeczy:
Moja ocena - 10/10.
BRAWO!!!

To już wszystkie looki na ten post. Mam nadzieję, że się podobały.
W komentarzach piszcie swoje oceny do looków.
Masz pytanie, wyzwanie, pomysł? Napisz w komentarzu!

Dzisiaj zrobię ocenianie looków, więc również w komentarzach się zgłaszajcie c;.
I to już wszystko!
Pa,
~Lyene


4 komentarze:

  1. Śliczne looki:). Też mam urodziny 12 lipca^^.
    ~(Pisząca z fona) Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :D Najlepszy look kawaii, ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swój Look ten co ostatnio robiłam.
    - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne looki <3
    Pozdrawiam
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)