Menu

środa, 22 lipca 2015

Looki: Codzienne

Cześć kochani!
Tu Lyene. Przepraszam, że post jest późno i ogólnie kilka dni nie było notek. Są wakacje i chciałam spędzić czas z rodziną, pojechać na morze.
Tak w ogóle to posty będą się glównie pojawiać wieczorem, w takiej porze jak teraz. Najlepiej mi się pisze w nocy i mam wtedy najlepsze pomysły xd.

Ok, już nie gadam tyle tylko przechodzę do posta.
Na dziś przygotowałam posta z lookami, takimi codziennymi.
Kiedyś na koncie mojej koleżanki zrobiłam kilka looków i ten tego.

Jeszcze takie krótkie info: Jestem ciągle na tel, bo mój laptop oficjalnie umarl. [*]
Nie wiem kiedy dostanę nowy, więc posty będą bardzo rzadko.

Ok, już teraz looki.




H
em, no jest taki przeciętny.

Bardzo fajnie moim zdaniem wyszły włosy. Fajne pasemka.

Bluzka typowo letnia i spodenki z takim czymś.


Ogólnie to chyba wyszedl calkiem spoko. 
Cena - 1875sc.



Przerwy między linijkami i zjezdzanie  w dół po dużej literze zawdzięczamy mojemu telefonowi oraz aplikacji blogger. Łuu
!!


Kolejny look:



T
u  jest bardziej galowo.
Również pasemka tym razem białe.


Biała tunika, buty oraz unikat - czarne serduszka na nogę.

Też chyba wyszło okej.


Post wyszedł krótki. Telefonem powiem, że się ciężko pisze. 
I brzydko..


To raczej wszystko. 

Post jest jaki jest..

Nomć.


Już nie będe spamić.


Pa!


~Lyene

6 komentarzy:

  1. Looki są okropnie przeciętne. W jednym kolorze, nie ma żadnych niezwykłych elementów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm po części się zgadzam. Szału nie ma ale Lyene się starała. Doceniam to. Lyene piszesz świetne posty tak wgl :D
      `Fa

      Usuń
  2. No.. szału nie ma, dupy nie urywa.
    Przynajmniej look'i są tanie, aczkolwiek wiem, że starałaś się.
    Może zacznij testować, mieszać różne kolory, a gwarantuję- efekty genialne ;) (tylko nie przesadzaj z kolorkami ;p )

    Pozdrawiam wszystkich cieplutko, miłego wieczoru życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ok, ale nic nadzwyczajnego.;)
    Na tym blogu spodziewam sie notek na wysokim poziomie - rozumiem, telefon, ale chociaz looki mogly byc hmm jakies ciekawe, ktore moglyby zbudzic zainteresowanie, bo te niestety takie nie są.
    Brakuje mi tego bloga za czasow, jakie pamietam - rok/2 lata temu to bylo cos, teraz jest za duzo zamieszania.
    Jak juz mowilam looki są ok, ladne, ale takie zwykle.
    Zycze Ci powodzenia w doskonaleniu swojego blogerstwa i pozdrawiam serdecznie! ❤
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, pewnie wymyslila taki look, bo trudno klika sie te male 'ramki' na palecie.. Przeciez nie raz dodala posta z lookiem/lookami i byly.. Bardziej kolorowe.
      ~#Kareu
      PS: TO NIE JEST ZADEN HEJT, TYLKO WYPOWIEDZ, OK?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)