Menu

czwartek, 16 lipca 2015

Loga + Może by tak konkurs?

Cześć! Pewnie zauważyliście już post o konkursie na redaktora. Osobą, które się zgłosiły życzę powodzenia, ja osobiście mam już swojego faworyta (dokładnie faworytkę), ale przecież wynik nie zależy ode mnie. Dobrze więc na dziś mam dla was loga, przygotowałam tylko 6.

1. Logo dla - Lukcia321
Poprosiłaś o logo z tłem tęczy i cytatem o tęczy. Prośba spełniona, logo wyszło całkiem nieźle, całość podoba mi się.

2. Logo dla - malutka panda
Chciałaś, żeby w tle znajdowała się jakaś postać z mangi. Cytat był dowolny. Myślę, że wyszło bardzo ciekawie. Wszystko jest okay.

3. Logo dla - Annabella TBV
 Była mowa o konkretnym cytacie i o tle z drzewem wiśni. Efekt końcowy jest zadowalający.

4. Logo dla - Selenaxs5
Poprosiłaś o logo w stylu mlecznym, tak jak chciałaś są kolory beżowe i białe. Udało mi się też zachować polskie znaki w cytacie nie "niszcząc" czcionki. Całość podoba mi się.

5. Logo dla - lolme
Ostatnio zrobiłam ci niezbyt trafione logo i poprosiłaś o kolejne. To wyszło wspaniałe! Kocham neonowe kolory w 100% jestem zadowolona z efektu końcowego.

6. Logo dla - swettt
Nie było konkretnego zamówienia. Postanowiłam pójść w kolor niebieski. Logo podoba mi się i sądzie, że będzie pasować do twojego bloga.

Tak jak wspomniałam na początku lóg jest tylko sześć. Wiem, że zapominałam o niektórych. Proszę żebyście zgłaszali się w komentarzach a nie na MSP bo zapewne o was zapomnę. Loga robię co jakiś tydzień więc, jeśli piszecie pod postem to przeczytam, a na poczcie jest trudniej (muszę szukać wiadomości). Po raz kolejny przypominam, że jeśli chcecie otrzymać logo musicie mieć mnie w znajomych. Nie chodzi o to, że chcę mieć ich więcej (mam ponad 2.500 i w zupełności mi to wystarcza) muszę wstawić waszą moviestar do artbooka (jeśli nie mam cię w znajomych nie mogę tego zrobić).
Dobrze to chyba tyle odnoście pierwszego tematu. Teraz coś o konkursie. No więc tak ostatnio miałam zrobić dla siebie jakieś logo, ale nie mogę się za to zabrać. Pomyślałam, że można by zrobić konkurs, w którym to wy zrobicie logo dla mnie. Pozostaje tylko pytanie czy wzięlibyście w czymś takim udział? Oczywiście były by pewne "warunki" jakie ma spełniać logo itd. będą też nagrody.
Jeśli wyrazicie chęci na jutro przygotuje wszystko.

Pozdrawiam
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa



Ankietę dostarczyły profilki.pl

40 komentarzy:

  1. A do kiedy konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero propozycja, oficjalnie nie ma jeszcze konkursu.
      ~`.A

      Usuń
  2. Głupi post tak jak zawsze. Popracuj nad interpunkcją, chodzi mi o przecinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhhm. Ja widzę tylko jeden błąd, a każdy ma prawo się pomylić (;
      Jeśli będzie konkurs wezmę udział, hyhy ♥

      ~ T.

      Usuń
    2. "Głupi post tak jak zawsze" czyli czytasz moje posty pomimo tego, że uważasz iż są "Głupie"? :')

      #LOGIC
      ~`.A

      Usuń
    3. Jeden? Haha tu jest wieleę błędów interpunkcyjnych

      Usuń
    4. Może jakiś przykład? ;")

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Właśnie ;_; może podasz jakiś przykład 'błędu"? Chętnie się poprawie.
      ~`.A

      Usuń
    7. Jej posty nie sa głupie (; A jeżeli coś ci sie nie podona, to nie czytaj jej postów xD A błedy kazdy moze popelnic x'd
      Nie pozdrawiam ;w;
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    8. Na początku posta nie dała przecinka po wyrazie 'ale' i 'które'. I ja wiele widzę jeszcze tu błędów ;-; ;-; ;-;

      Usuń
    9. No tak, nie ma kilku przecinków, ale to wcale nie zmienia sensu zdania :)) Co do tego, jak oceniłeś poziom, to się kompletnie nie zgadzam, bo posty Jesy są ciekawe. ^^
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dzięki za logo :3 Jest świetne :D
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs jest dobrym pomysłem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mój poprzedni komentarz (jak zwykle zresztą) się nie opublikował. Więc znowu zamawiam logo. Nick na MSP: Velvet Tulip. Masz mnie w znaj na Hisae Izumi. Proszę, żeby była moja ksywka "Lucia" lub "Luśka" w tym takim kółku co ty robisz. Ewentualnie możesz gdzieś jeszcze dodać nick. Tło może niech będzie jakieś wakacyjne, jakaś plaża czy jezioro. Cytat może jakiś o szczęściu, sama wybierz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne loga :) Najbardziej mi się podoba dla Selenyxs5.
    Pupupupupu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też dla Seleny! ^^ :D najlepsze <3 *O* Najladniej wykonanane

      Usuń
  7. Prosiłam już4razy nadal nie dostałam już nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod ostatnim postem nie podałaś swojego nicku. A jeszcze wcześniej (z tego co pamiętam) nie zaprosiłaś mnie do znay. Wystarczyłoby teraz napisać swój nick i opisać jak ma wyglądać logo, ale jeśli nie chcesz to spk, rozumiem.
      ~`.A

      Usuń
    2. Zaprosiłam cię wtedy do znaj a logo chciałam by było letnie i mam nick Maja997733.

      Usuń
  8. Poproszę o logo ^^ Mój nick na MSP to Paulina:) ;**

    Mam cię chyba w znajomych xd Po napisaniu tego komentarza sprawdzę czy mam cię w znaj ;p
    Tło sama wybierz ^^
    Cytat-Czas? Czas służy, ale nie istnieje... Pamiętaj o tym, zawsze...



    Pozdrawiam Milordy ;w;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mogłabym inne logo? Tym razem konkretne XD
    Look: wybierz o nazwie 'summer Time ♡'
    Tło: takie w kolorach looka
    animacje: dowolne
    Napis: cytat po angielsku i mój Nick aniolek 100%
    (masz mnie w znaj)
    proszę o kolejne logo bo poprzednie nie do końca trafiło mi do gustu ;/ mam nadzieję że to nie będzie dla Ciebie problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne nie ma problemu c;
      Tak przy okazji, loga za pewne będą we wtorek.
      ~`.A

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się selen i swet

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie zrobiłaś loga mój login to olusia0101

    OdpowiedzUsuń
  16. Widocznie napisałaś na pocztę, a nie w kom. Jak wspominałam o piszących na MSP często zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :3. Najbardziej podoba mi się logo Selenaxs5 i swettt (:
    Pozdrawiam
    ~Mileniaczqa

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne loga!
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym prosiła o logo :3 , liczę na Twoją wyobraźnię, nie mam wymogów / 88kicia88

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy bym mogła prosić o logo? :)
    Nick: Wiktorja 22 (ale gdybyś robiła logo podpisz Wiktoria 22)
    Styl/tło: Jakieś drzewo niech się znajdzie
    Cytat: ,,We are the family and we must appreciate it''
    Zaproszę Ciebie jeszcze do znaj^^
    Ps. Fajny post :)
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Bylabym bardzo chętna do loga.
    Mój nick to TheFlorence.
    Co do cytatu, tła licze na ciebie. Mam nadzieję że to nie będzie problem ;')
    Pozdrawiam, Florka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogłabym prosić o logo?
    Tło wybierz sama, prosiłabym tylko o cytat 'Nothing happens without the reason'
    ~ 5Martynka5

    OdpowiedzUsuń
  23. Poproszę logo.
    Cytat: coś z Harry'ego Pottera.
    Tło: Coś związanego z HP.
    Podpis:Tekna125

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprosze o logo. Cytat i tło obojętne (:
    Na msp jestem amela1699

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)