Menu

wtorek, 7 lipca 2015

Loga + Info

Cześć, dzisiaj oczekiwane loga! Tak, nareszcie je zrobiłam. Było ich aż jedenaście. No to co? Nie przedłużając zaczynam prezentację tego co zrobiłam.

1. Logo dla - MaggieTheMagic
 Prosiłaś o logo z palmami, miał też być jeden z twoich wakacyjnych looków oraz motywujące motto no i nick oczywiście (; Myślę, że wyszło bardzo ładnie, look zgrał się z tłem - jak dla mnie bomba.

2. Logo dla - Indocrine
 Prośbą było mroczne logo, z jakimś cytatem i twoim nickiem. Myślę, że tak jak poprzednio wyszło całkiem nieźle.

3. Logo dla - Selenne
 Nie było zamówienia. Wybrałam turkusowe ubrania i trochę jaśniejsze tło by się nie zlewało z twoją moviestar. Prosty cytat i chyba najlepsza część czyli te "kółka" które są jakby bańkami. Jak dla mnie - Świetnie.

4. Logo dla - lolme
 Poprosiłaś o logo w stylu Pastel Goth. Tak jak chciałaś wybrałam ten konkretny look i cytat. Szczerze mówiąc uważam, że logo nie jest najlepsze. Jeśli będziesz chciała mogę następnym razem zrobić dla ciebie nowe.

5. Logo dla - kopiko212
 Chciałaś wesołe i kolorowe logo z cytatem "You'r never fully dressed wihout a smile". Myślę, że wymagania spełniłam. Logo podoba mi się.

6. Logo dla - Sara00051
 Napisałaś o tym żeby tłem było niebo i chciałaś jakiś cytat o marzeniach. Warunki spełniłam, logo jest cudne ^^ takie kolorowe. Jedynie mogę powiedzieć, że napis nie zawiera polskich znaków (czcionka się psuła).

7. Logo dla - zosa 77
 Prosiłaś o "słodkie" logo. I nie wiem czemu pomyślałam o jakiejś łące i znalazłam takie tło, ogólnie całość mi się podoba, ale chyba mogło być lepiej.

8. Logo dla - Bobcia Jodzia
 Chciałaś wakacyjnie logo, nie podałaś konkretnego cytatu, ale pisałaś o podpisie "Bobcia Jodzia" lub "Smalec" xd. Napisałam i tą nazwę i tą. Wyszło ładnie.

9. Logo dla - Kellow
 Nie prosiłaś o nic konkretnego. Zrobiłam wakacyjne logo, strasznie urzekł mnie twój look i postanowiłam zrobić coś delikatnego. Całość jest ładna.

10. Logo dla - aniołek 100%
 Prosiłaś, żebym wszytko wymyśliła sama. Kierując się lookiem postanowiłam zrobić coś w kolorze malinowym. Całość podoba mi się.

11. Logo dla - Zdzichowa
Z tego co pamiętam chciałaś wakacyjnie logo z tłem w palmy i  z konkretnym cytatem. Była jeszcze prośba o napis (wybrałam nick) w "kółku". Wymagania spełnione. Mi się podoba tylko nie ma polskich znaków w napisie.

To już wszytko co mam dla was. Teraz drugi temat posta. Mam dla was kilka informacji jako, że posty z logami maja większą oglądalność, proszę was o napisanie pytań (pod tym postem) do Q&A które planuje w czwartek lub piątek.
Jutro pojawi się poradnik dotyczący robienia lóg. W czwartek będzie nowy konkurs i zamierzam zrobić jakieś looki bo dawno ich nie było.
Postaram się też gdzieś wcisnąć poradnik do tego nowego wakacyjnego eventu, bo od dzisiaj stał się dostępny.
O czym jeszcze chciałam napisać? A no tak, chciałam powiedzieć, że raczej nie pojadę nigdzie na wakacje więc posty będą dość często.

To chyba już wszytko.
Pamiętajcie, że możecie się też tutaj zgłaszać po loga i, że jeśli jakieś chcecie musicie mieć mnie w znajomych!
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥


32 komentarze:

  1. Proszę o napisanie w komach:
    - Pytań do Q&A
    - Rzeczy w logach które nie wiecie jak robić, a chcielibyście. (będą jutro w poradniku)

    ~ Aga / Jesy <3 / Marsowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania:
    1. Jak długo grasz na MSP?
    2. Co najbardziej lubisz w tej grze?
    3. Ulubiony kolor.
    4. Masz jakiegoś zwierzaka? (jeśli tak, to podaj imię)
    5. Ile masz lat?
    6. Co lubisz robić (nie msp, ogólnie )
    7. Kto jest twoja BFF?
    8. Jak długo bloggujesz?
    9. Masz/mialas swojego bloga (np. o MSP lub życiu)?
    10. Twoje marzenie to...
    11. W przyszłości chciałabyś zostać...?
    12. Skąd dowiedziałaś się o tym blogu?
    13. Dlaczego chciałaś na nim pisac?
    14. Piszesz jeszcze na jakimś blogu?
    15. Dobrze się uczysz?
    16. Masz zamiar kiedyś usunąć konto na MSP?
    17. Jaka jest twoja ulubiona piosenka/piosenki?
    18. Którą buźkę bardziej wolisz: =^.^= czy *-*?
    19. Grasz jeszcze w jakieś inne sty przeglądarkowe?
    20. Twoja szczęśliwa liczba to...?

    To tyle.
    Pozdrawiam.

    tajemniczy kotek
    ~Zoe
    'Z


    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne loga ♥ Niestety nie wymyśliłam żadnych pytań ;/

    Zapraszam na mojego bloga ;) Wystarczy kliknąc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania:
    1. Ile masz lat?
    2. Ile chciałabyś mieć lat jak wyjdziesz za mąż?
    3. Ile chciałabyś mieć dzieci, jaka płeć i jakie imiona?
    4. Co najbardziej lubisz w MovieStarPlanet?
    5. Czy uważasz, że szynszyle są słodkie?
    6. Chciałabyś mieć szynszylę?
    7. Lubisz kaczki?
    8. Ale nie takie do jedzenia tylko te do obserwowania!
    9. Mieszkasz w bloku (miałam napisać blogu ;_; xDD) czy w domu prywatnym?
    10. Ulubiony wyraz?
    11. Ulubiony kolor?
    12. Ile masz ubrań na MSP, łącznie z dodatkami i stronami?
    13. Zamęczę Cię tymi pytaniami, zobaczysz!
    14. Na śmierć! xD Buahhahahahaa! XDD
    15. Nie no, nie powiem, straszne...
    16. Bardzo.
    17. Ok, co ja tu... a tak!
    18. Ulubiona cyfra?
    19. Ulubiony znak interpunkcyjny?
    20. Masz jakieś zwierzę?
    21. Masz chłopaka?
    22. Ulubiony gatunek muzyki?
    23. Top 10 piosenek i piosenkarek Twoim zdaniem?
    24. Top 5 gier komputerowych Twoim zdaniem?
    25. Chciałabyś być szynszylą?
    26. A kaczką?
    27. Świnką morską?
    28. Chomikiem?
    29. Koszatkiczką?
    210. (Czyt. dwadzieścia dziesięć xD chociaż takiej liczby nie ma) A myszoskoczkiem?
    31. Nie?
    32. Wolisz być człowiekiem?
    33. To czemu nim nie jesteś?
    34. Ahaa, jednak nim jesteś...
    35. Ile chcesz żeby jeszcze było pytań?
    36. Dużo?
    37. Mało?
    38. Średnio?
    39. Dobra, niech będzie.
    40. Gdybyś mogła wybrać jedną nadludzką moc, to jaką byś wybrała?
    41. Wiesz, że każda kobieta jest na swój sposób piękna?
    42. Jesteś raczej biedna czy bogata?
    43. Wolałabyś być bogata czy sławna?
    44. Wolałabyś cały dzień przebywać w jednym pokoju z dziesięcioma pająkami czy wejść na Mont Everest w sandałach?
    45. Wolałabyś przebywać cały dzień w jednym pokoju z pięcioma osami czy wejść na Mont Everest w sandałach?
    47. Wolałabyś przebywać cały dzień w jednym pokoju z pięcioma osami czy dziesięcioma pająkami?
    48. Boisz się pająków?
    49. A os?
    50. Czego bardziej?
    51. Jaką masz średnią?
    52. Jak długo już blogujesz?
    53. A jak długo będziesz jeszcze blogować?
    54. Jaką chciałabyś mieć średnią za rok?
    55. Hmmm?
    56. Głupie zadałam Ci pytania?
    57. Tak?!
    58. No to zdziwisz się, teraz będą głupsze!
    59. Masz własnego bloga?
    60. Grasz w Simsy?
    61. Grasz we FNaF'a?
    62. Grasz w Tfm?
    63. Ile jeszcze będzie pytań?
    64. A ile było?
    65. Byłaś kiedyś na moim blogu?
    66. Jak nie to proszę bardzo: jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com
    67. Ten komentarz nie jest reklamą!
    68. Ani nią nie był.
    69. Lubisz mnie? :3
    70. Łaj! Pytanie 69! Nawet nie zauważyłam...
    71. I nie, nie pominęłam go.
    72. Ile ja do tej pory napisałam znaków interpunkcyjnych?
    73. A teraz???
    74. A teraz?!
    75. A wyrazów?
    76. A liter?
    77. Wiem, brutalna jestem. c:
    78. Szylszylą jesteś?
    79. Wiesz co mi dolega?

    5 sekund na odpowiedź...

    5...


    4...


    3....


    2...


    1....



    0...


    0...


    start!

    chwila, nie ma startu.


    Prawidłowa odpowiedź to:
    dam dara dam!

    *werble*

    ...
    Tak, ma pani rację! To szynszylogópaffqa! W nagrodę wygrywa pani 100 tysięcy złotych i samochód osobowy w kształcie ogórka! c: (y) Gratuluję! XD

    Chwila, które to już pytanie? A nie wiem, zapomniałam... Dobra, muszę opublikować ten komentarz, żeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *żeby sprawdzić, ile było pytań. Dobra, już wiem. 79. Jeszcze trochę.
      80. Skończyły mi się pomysły na pytania... Masz jakiś pomysł?
      81. Ile mrówek dzisiaj przespacerowało przed Twoim domem/blokiem?
      82. Lubisz ślimaki, ale takie, które chodzą Ci rano po chodniku?
      83. A lubisz takie, które się je?
      84. A które lubisz bardziej?
      85. Ulubiony kolor szynszyli?
      86. Ulubiony.... papier toaletowy? XD
      87. Kolor ścian w Twoim pokoju?
      88. Co jest lepsze: kawa czy herbata?
      89. Pies czy kot?
      90. Czarny czy biały?
      91. Biały czy czarny?
      92. Biały, czarny czy szary?
      93. Kolor czy kształt?
      94. Ulubiona książka?
      95. Jeśli dasz radę, to top 10 książek?
      97. Napisz najdłuższy post świata.
      98. Zbliżamy się do setki! c:
      99. Ile w swoim życiu przeczytałaś książek?
      100. Jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeejejeejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeęeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee333333333333eeeeee3e3eeeeeeeejjj!!!!!!!!!!!!111 STO PYTAŃ, LUDZIE!!! KUMACIE?! No. Tak czy nie?




















      Lll





      mmmnbhjkkjhgi






      Aasddfdff






      ddf








      adxfd








      Dobra, głópaffqa mnie do reszty ogarnęła.

      No to jeszcze kilka c':

      101. Żal mi Cię, że masz do czynienia z taką osobą jak ja. Przeze mnie musisz odpowiadać na ponad 100 pytań.
      102. Których większość jest bez sensu.
      103. Które pytanie było najśmieszniejsze?
      104. A które najgłupsze?
      105. Chyba wszystkie...
      106. Co ja gadam do siebie?! I tak nikt tego nie czyta.
      107. Wymień swoje zalety i wady.
      108. Jak chciałabyś mieć na imię?
      109. Czego się boisz?
      110. Ile miałaś lat, kiedy nauczyłaś się wiązać sznurówki?
      111. Złamałaś kiedyś nogę?
      112. A rękę?
      113. A ja ani tego ani tego, ale za to padłam na mózg...
      114. Ile będziesz miała lat za 5 lat, 5 dni i 5 miesięcy?
      115. Ile chciałabyś żyć?
      116. Ile miałby żyć Twój przyszły mąż?
      117. Byłaś kiedyś świadkiem śmierci?
      118. A może swojej?
      119. Wiesz, który to już stopień gópaffqi?
      120. Jak często używasz hasztagufff? (Błąd speszyl, no a jak.)
      121. Stu dwudzieste pierwsze pytanie jest najlepsze...
      122. Czyli to.
      123. Wiesz że Cind się usunęła z MSP? [*]
      124. Co Ty na to?
      125. Ile masz kont na MSP?
      126. Ulubione imię żeńskie?
      127. A męskie?
      128. Pomysły mi się wyczerpały... podpowiedz coś!
      129. Jak często chodzisz do kibla? xD
      130. A jak często chodzisz do kibla, żeby się załatwić? :)
      131. A jak często chodzisz do kibla, tylko po to żeby sobie pochodzić?
      132. Ok, to powyższe pytanie powinno być 69-te.
      133. A z tych kilku pytań zrobiło się kilkadziesiąt.
      134. A właśnie! Zapisz słownie te liczby: 69, 59, 999.
      135. Głupie to pytanie, jak dla pierwszaczka.
      136. Dobra kończę, pa.
      137. Miło się z Tobą rozmawiało! :)

      Teraz mam takie pytanie:
      1. Czy na logu można narysować coś symetrycznie? No wiesz, żeby po jednej stronie było takie same jak po drugiej... np. motyl. Moviestar w motylku? No coś takiego...
      2. A można na logu otrzymać efekt negatywu? Czyli movie star jest w kolorze czarnym, to na logu ma ubrania w kolorze białym. Tylko ten przykład podałam, bo nie znam innych negatywów.

      Jeśli nie rozumiesz moich pytań dotyczących lóg, napisz w komentarzu. Ze zwykłymi pytaniami musisz sobie sama poradzić. Powodzenia! c:
      Pozdrawiam,
      Pauli2k
      xD

      Usuń
  5. "Napisałaś o tym żaby tłem było niebo..." Zamiast żeby napisałaś żaby xd Mam nadzieję, że poprawisz ten błąd c;

    Pytania do Q&A
    1.Masz jakieś zwierzątko?
    2.Lubisz czytać?
    3.Jakie jest twoje hobby?
    4.Lubisz arbuzy? *xD*
    5.Ile ważysz? xd
    6.Która jest u ciebie godzina? *-*
    7.Masz rodzeństwo?
    8.Lubisz cebulę? XD
    9.Lubisz tatuaże? xd
    10.Boisz się czegoś?
    11.Oglądasz MaryKateAnPlay?
    12.Posiadasz Zniszcz ten Dziennik, To nie książkę, albo Książkę pod tytułem?
    13.Grasz w Transformice?
    14.Ile zjadłaś lodów w tym roku? xD
    15.Złamałaś kiedyś sobie nogę, rękę?
    16.Ile razy miałaś gupafffkę? (Błąd zrobiony specjalnie)
    17.Ile masz sc na Msp?
    18.Jaki masz kolor włosów?
    19.Lubisz pisac tutaj posty? c;
    20.Jaki jest twój ulubiony kolor?





    Wiem, mało pytań, ale nie wiedziałam jakie mogę wymyślic jeszcze zadania xd Przepraszam za błędy, ale piszę na tel... Pozdrawiam
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę się lóg :). Nie hejt tylko.. coś XDD.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę wiedzieć jak ty robisz to kółko :// A pytań i tak nie wymyślę. D:
    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę prosić logo? Nick to lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne loga!
    Mogłabym zamówić?
    Nick: malutka panda
    Styl: Mangowy. Jest mi obojętne w sumie, jaka postać ma być na logu. <:
    Cytat: Zaskocz mnie, heh.
    Look: Obecny. Ten, który aktualnie mam na sobie.

    Zaproszenie do znaj już wysłałam.
    A może by tak poradnik do gifów? (:
    ~kiyo

    OdpowiedzUsuń
  10. A może zgłoszę się po logo? Zgłoszę się. A więc tak nick widzisz ;-;
    NICK: 1szymon102
    (ja zaproszę, bo nie znajdę Twojego zaproszenia xDDD)
    WYGLĄD LOGA: Coś mrocznego, a zarazem romantycznego. W tle wierza Eiffla i oczywiście krew, albo czerwone jakieś coś. No to jeszcze pomyślę... mhm... Trochę tego czerwonego niech będzie rażąco czerwone. Animka z różą czerwoną (jest w miłości lub mrocznych, nie pamiętam dokładnie) i wybierz też jakąś pozę, jaką chcesz.
    LOOK: Wybierz jakiś z kocimi uszkami, zobaczysz jakie xDDD Boskie.
    No myślę, że wszystko dobrze opisałem i będzie trudno.
    No i napis ma być ten -> #TheKingIsOnlyOne i ten -> Never Say Never
    To wszystko >.<

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne logo! Dziękuję!
    Pozdrawiam, kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny raz zgłaszam się po logo. Zaskocz mnie!
    PytanQa:
    1) Na czym siedzisz?
    2 Zrobisz mi w końcu logo?
    3 Jak nie zrobisz nie licz że przeżyjesz(żart).
    4 jestem w mielnie a ty?
    5 byłaś na jakimś koncercie?
    6na jakim?
    7gdzie oj był?
    8 jesteś bake rols żercą?
    9.Śpię w hotelu obok lunaparku!
    10. Głową mnie boli=(
    11Rozmiar:
    12 buta
    13 bluzek
    14 majtek
    15czapek
    16 spodni
    17 skarpetek
    18 shakował Cię ktoś?
    19 czy jesy to pierwsze konto twoje konto?
    20 masz włosy pod pachami?
    21 nosisz stanik?
    22 jaki duży?
    Skoncze jutro dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej kończę
      23 dlaczego nie można kupować twoich looków?
      24. Masz rodzeństwo?
      25. Co lubisz w blogowaniu?
      26. Lubisz laysy?
      27.Jak mają na imię twoje miśki?
      28.Ile masz stopni c°?
      Ok skończe jutro idę na plażę.

      Usuń
  13. Czy mogłabym logo? Mój nick : mroczna kiti

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytania:

    1. Czy znasz grę ,,Mortal Kombat,,?

    2. Jeśli tak, to czy lubisz Mileenę i Jax'a? (Ja lubię xd)

    3. Co sądzisz o fatalitach? (Też z ,,Mortal Kombat,,) Czy uważasz, że są zbyt brutalne? (Bo mnie jakoś nie ruszają)

    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  15. Om nom nom mam pytanQa xDDDD [P]
    1. Czy jesteś echelonem? (bo ja tak :P)
    2. Oglądasz te jakieś #JUTUBY xD
    3. Nie mam już pomysłu na pyyytania
    4. Zabrakło Ci kiedyś internetu? Jeżeli tak to na ile?
    6. Nie było 5 xD
    7. ,,PYTANIE'' 6 było stwierdzeniem jak i to (7)
    8. Lubisz nasz kraj?
    9. Jesteś ILUMINATI?
    10. Twój ulubiony symbol/cytat amoże to i to?
    11. Fajnie jest tu gdzie #SOM internety. To znaczy mam #HASZTAGOWO_GUPAFFFKOWO_COŚKOWO_COŠ. A czy ty ją masz?
    ~Wisienka NTT^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za pytania c; pamiętajcie też że w kom (jeśli chcecie logo) napiszcie swój nick na msp!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogłabym prosić o logo? Nick: oliwiazawadzka123. (Bez kropki) Chciałabym logo letnie. Resztę wymyśl sama :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę logo? Nick: Annabella TBV
    Chciałabym logo z tymi drzewami z różowymi liśćmi (te takie co rosną w Japonii, zapomniałam jak się nazywają :( ) w tle, w stylu kawaii, z animacją ,,kawaii,, z moją moviestar ubraną w look ,,Look 2,, Na środku loga cytat: ,,keep hope alive,, Pod spodem napis ,,Daisy x Daisy - ,,Brave your truth,, "
    Z góry dzięki i zaprosiłam Cię już do znaj :)
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogłabym prosić o logo?
    Nick: Julia221!
    Chciałabym takie słodkie. Mogę bez zapraszania do znaj bo nie mam miejsca? Odpowiedz! Look sama wybierz . Napis: The Love of my life ♥

    #Pingu ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę logo? Masz mnie w znaj. *-*

    Styl: Mleczny (blada MS, jasne, beżowe tło)
    Napisy: Mój nick oraz cytat „Miłość nie wybiera - albo jest albo jej nie ma"
    Look: Wybierz jakiś jasny, możesz sama mnie ubrać według Twojego stylu :* (Kocham Twój styl xd)

    No, to tyle. Nick: Selenaxs5

    Pozdrawiam,
    Milcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak robisz to kółko na logu? XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za cudne logo *O*.
    Pytania do Kju end Ej:
    1.Masz drugie imie?
    2.Ile masz wzrostu?
    3.Kiedy masz urodziny?
    4.Jaki masz numer w dzienniku?
    5.Masz jakiś ulubiony blog?
    No i to chyba tyle;D
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za śliczne logo!


    Pytania:
    1. Dlaczego piszesz na tym blogu?
    2. Dlaczego jest tu tło w zimę?
    3. Znasz mnie?
    4. Jak tak to lubisz mnie?
    5. Ja Ciebie też.
    6. Ulubiona piosenkarz/rka
    7. Wzrost/waga?
    8. Kim chciałabyś być w przyszłości?
    9. Chodzi o zawód.
    10. Twoja ulubiona liczba?
    11.69 zgadłam?
    12. Imiona twoich rodziców?
    13. Masz rodzeństwo?
    14. Brat siostra?
    15. A może bratosiostra?
    16. Widziałaś mojego bloga?
    17. Dzięki za logo.
    18. Numer w dzienniku?
    19. Ulubiony sport?
    ~Smalec.

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do log to jak zrobić to kółko?

    OdpowiedzUsuń
  25. Daje opis logo:
    Proszę logo z tłem tęczy, cytatem o tęczy. co do looka wybierz jak sądzisz ;) Logo chciałabym z podpisem ,,Lukcia''
    Pozdrawiam ;3
    Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli byś mogła to poproszę o nowe logo....bo tak jak powiedziałaś Nie jest najlepsze...bez urazy jakby co...więc chcę zdać się na twoją kreatywnoś ;)
    Z góry dzięki
    Pozdro
    lolme

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasne, takiej reakcji się spodziewałam.
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)