Menu

niedziela, 12 lipca 2015

Letnie zadania!

Cześć, tutaj Lyene!
Zainstalowałam już te wszystkie wtyczki i te inne więc mogę już korzystać z gry.
Na dziś zapowiem już teraz bardzo dużo postów, bo mam masę pomysłów i.. będzie dużo postów.
Oky, przejdźmy już do tematu.

Wchodząc dziś na MSP rzucił mi się w oczy napis na słońcu "Wejdź tutaj".
Tylko nie wiem czy on był już dawno, czy dopiero teraz, bo jestem tak jakby "cofnięta" xD.
Ale raczej jak nikt jeszcze o tym nie napisał?

Pewnie większość osób, a raczej wszyscy wiedzą co tam jest w tym słoneczku - zadania.
Pojawiły się one na halloween, Wielkanoc i teraz na wakacje.
Tak to wygląda "na zewnątrz", teraz zobaczmy co jest w środku.
Powiem, że mi się podoba. Taki plażowy motyw. Hawajski.
Aby zacząć wykonywać zadania trzeba kliknąć na te kopce z piasku. Kopce xD.
Jeśli wypełni się wszystkie zadania w terminie otrzymamy Beach Boonie, czyli plażowego boonie.

Teraz może przykładowo jakieś zadanie.
Zadania są praktycznie takie same jak na Wielkanoc czy halloween.
Trzeba coś znaleźć, zrobić artbook, look.

Obok zadania stoi nasza kochana Pixi w letnim stroju.
W tym zadaniu otrzymujemy 50 Fame oraz 60SC, a z każdym zadaniem suma się powiększa.
W sumie fajne są takie zadania. Jakaś rozrywka w grze jest.

No i znowu nie wiem jak zakończyć posta.
Chyba to już byłby koniec, bez żadnych informacji.
Niedługo pojawią się kolejne posty.

To pa!
~Lyene

7 komentarzy:

  1. Te zadania były już 8 lipca xD A gdzie te dwie ostatnie muszle? Bo nigdzie nie mogę znaleźć... Podobno są w Mieście Filmów, to chyba prawda, bo przy tym "mieście" pokazywała mi się ikona prezentu, ale jak tam weszłam to nie było nic :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem nic tam niema. Za drugim lub trzecim powinny Ci wyskoczyć.

      Usuń
  2. 2 ostatnie muszle są w Mieście Filmów ;) Na początku ich tam nie ma. Musisz lognąć i będą xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe na jakie jeszcze okazje moderatorzy dodadzą coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami nie ma tych muszli, trzeba się lognąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyh, ja się wnerwiłam jak to zobaczyłam bo mnie dwa tygodnie nie było w domu, a na wsi o waj faj mam trudno, więc szybko zaczęłam nadrabiać, a teraz muszę tylko dac jeszcze chyba 3 albo 4 autografy d: Ale obawiam się najgorszego. Czyli w ostatnim zadaniu "Rozdaj 10 autografów". Żeby tylko tego nie było :<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)