Menu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Kopiowanie - czyli coś, co zdarza się coraz częściej.

Cześć!
W tym poście opowiem o kopiowaniu innych, czemu jestem przeciwko temu i o pewnej użytkowniczce. No, więc zaczynajmy!
Czym tak na prawdę jest kopiowanie? 
Kopiowanie to naśladowanie innych, jeśli wzięlibyśmy pod uwagę MovieStarPlanet może to być robienie takich samych filmów, artbooków, kupowanie looków no i na dziś temat dla mnie najważniejszy wstawianie cudzych zdjęć.
Czemu inni kopiują?
Robią to bo sądzą, że nikt tego nie zauważy, a oni mają szansę żeby się wybić (zdobyć SC, fame może nawet zyskać fanów).
Co sądzę o kopiowaniu?
Osobiście nienawidzę gdy ludzie mnie naśladują. Na przykład robię look, jego nazwa to "Kupisz look blok" wiele moviestar pyta się mnie czemu "zakazuję" kupowania moich look'ów. Dla mnie MSP to miejsce gdzie możemy pokazać jacy jesteśmy, możemy wykreować swój własny niepowtarzalny styl, ale jak to zrobić gdy inni cię naśladują?
Teraz weźmiemy na przykład film. Jest dużo "podróbek" filmów które trafiają do TOP dlaczego? Bo wszyscy (którzy je robią) chcą być sławni, zarobić dużo fame i sc. Idą na łatwiznę, a niektórym udaje się wybić.
Kiedy ktoś podaje się za kogoś innego.
Jest mnóstwo osób, które podają się za kogoś innego. Najczęściej wstawiają nie swoje zdjęcia, osoba pod, którą bardzo często podają się dziewczyny jest Acacia Clark.
(W czerwonych ramkach zaznaczone są najczęściej wrzucane zdjęcia AC.)
A za kogo podają się chłopcy?
Tutaj nie ma konkretnych imion, ale zdecydowanie dużo osób wstawia zaznaczone zdjęcia.

Co sądzę jeśli ktoś podaje się za inną osobę?
Na pewno ma bardzo niską samo ocenę. Boi się (uważa, że jest brzydki) dlatego wstawia nie swoje zdjęcia. Największym błędem jest wstawianie fotek osoby, która ma od 16 lat w górę bo przecież wiadomo, że MovieStarPlanet to gra dla dzieci (do 15 roku życia).
No dobrze, a co jeśli ktoś wstawia zdjęcia nie swoich prac? 
W ostatnim czasie bardzo dużo osób rysuje. Robi to dla tego, ponieważ to dobry sposób by jego zdjęcia były w TOP. Niektórym idzie dobrze innym zaś nie najlepiej dlatego często wstawiają zdjęcia nie swoich prac.

Teraz przejdę do użytkowniczki, której nick to: Olusia a <33
Zainteresowałam się nią, ponieważ wstawia zdjęcia moich rysunków i podpisuje się pod nimi.
Tutaj mamy jej profil.
Gdy wejdziemy w zakładkę z ikoną aparatu już na wstępie pojawiają nam się zdjęcia.

Są to zdjęcia, które robiłam podczas malowania mojego pierwszego rysunku który wstawiłam na MSP
Olusia wzięła je z mojego bloga na który trafiły powyższe zdjęcia (miały pełnić funkcję"dowodu" iż rysunek jest mój). Link dla was do posta ---> Klik <---
Ten rysunek wstawiła już kiedyś inna osoba (nie licząc mnie), pisałam o niej na tym blogu. Do tego rysunku zrobiłam nawet poradnik jak go wykonać link do kolejnego posta ---> Klik <---

Te dwa zdjęcia chyba poznajecie prawda? Tak, tak to rysunek, który wykonałam do serii na tego bloga. Link do posta ---> Klik <---
Jak widzicie to mój kolejny rysunek pod którym Olusia a <33 się podpisuje. Również został zrobiony na potrzebę serii na tym blogu. Link ---> Klik <---

To kolejny rysunek wykonany przeze mnie, zdjęcia są robione w trakcie powstawania rysunku.
Również opisałam to na moim blogu ---> Klik <---
Końcowy efekt (mojego rysunku).
Jak widzicie dzięki mnie (dzięki moim pracą na które poświęciłam dużo czasu) Olusia znalazła się w TOP :')

Nie będę nawet komentować tej sytuacji bo za pewne użyła bym kilku przekleństw.
To na tyle. Spodziewajcie się dzisiaj jeszcze jednego posta.
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa

16 komentarzy:

  1. Masz rację co do tego kopiowania, mam takie samo zdanie jak ty.
    A co do tej "Olusi" to naprawdę jest żałosna. Ja od razu wiedziałam, że to twój rysunek! Masz talent, a ona pewnie ohydnie rysuje. Oglądałam jej profil i ma też inne zdjęcia (z pora na przygodę) to za pewne też nie jej rysunki. Trzeba być idiotą c': żeby podawać się za kogoś innego.
    #IDIOTS
    ~ MyszQa Nt
    (piszę z anonima bo nie chce mi się logować ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam!
    Już wcześniej widziałam jej profil, ale teraz to przegina.
    To samo jest z pewnymi osobami, które podają się za taką dziewczynę ''EMO'' w niebieskich włosach. Na każdym kroku widzę jej zdjęcia. ;-;
    #IDIOTSIDIOTSEVERYWHERE
    ~ Jullia888

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie c;
      Ta dziewczyna w niebieskich włosach ma na imię Amber (nazwiska nie pamiętam), nie jest z Polski.
      ~`.A

      Usuń
    2. A nie chodzi Ci o Nanami? Jej nick na MSP to (:MISIA

      Usuń
  3. Naprawdę świetny post. A co do tej Olusi...
    To ja powiem tylko tyle, że to jest żałosne. :/ Oczywiście, gdyby ktos sprobowal samemu zrobic ten rysunek, to raczej nie byliby nic w tym zlego, ale wstawianie Twojego rysunku to przesada. Egh... Żałocha.

    A tak wgl, to mam nadzieję, że mnie troszku pamiętasz...

    ~Marcia/Jeremy/kitty3567

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że cię pamiętam c;
      Przecież kiedyś (dawno.. bardzo dawno temu) prowadziłyśmy bloga ( z Werą ) xD
      ~`.A

      Usuń
  4. Ciekawy post, masz rację co do Olusi... Przecież ktoś może uwierzyć JEJ, że to jej rysunek, i jeszcze oskarżyć Ciebie o kopiowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopiowanie- czynność, której nienawidzę.
    Jak widzę, że ktoś skopiuje mój film to nie wytrzymuję. O lookach to nie wspomnę. To jest pokazanie, że uważa się za żałosną osobę. Ey! Moja Mariolka jest tam za screenie xDDD

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh... mam tak samo lookami. Po prostu krew mnie zalewa c': to jeszcze jakoś przeżyje.. ale rysunków nigdy nie daruję ;_;
      Poświęcam na nie dużo czasu, począwszy od pomysłu do robienia szkicu i całości.
      Kiedy widzę takie idiotki jak ona (olusia oczywiście xd) .. po prostu brak słów.

      ~`.A

      Usuń
    2. Ja mam tak samo z look!
      Spamię statusami typu "Kupujesz mój look= block", a one? Nadal swoje ;-;
      Ale was pociesze. Od niedawna moderatorzy mają szybsze reakcje na zgłoszenia i blokują za byle co. Ja nie raz zgłaszałam osoby za podszywanie, ale od niedawna przychodzą powiadomienia od modów, że użytkownik dostał ostrzeżenie/blokadę. Więc chyba modzi już zwracają uwagę na podszywanie :) ?!

      Usuń
  6. Mądry post.Pode mnie się dziecko podszywało na forum.To była trochę inna sytuacja..
    Mnie trzęsie jak widzę, że ktoś od kogoś kopiuje!
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  7. ^ Lanche, widziałam ten post, jakaś żałosna wariatka ;_;
    A co do tych rysunków... szkoda gadać... Współczuję, kiedyś jakaś dziewczyna miała na sobie mój look i jeszcze zaprzeczała, że kupiła go miesiąc temu, a kolory i ciuchy były identyczne ._. Jezus. Żal mi takich dziwnych ludzi.
    A, i ktoś tej całej Olusi wierzy, czy wiedzą, że to fejk?
    ~ Marta♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jak jedna osoba pisała, że to Jesy kopiuje od tej Srolusi ;___;

      Usuń
  8. Tak w ogóle, jest wiele więcej osób, które dodają Twoje rysunki np. do Artów. Nie pamiętam konkretów, tylko jedną: KAROLCJAAA 11
    .-. To naprawdę denerwujące, kiedy ktoś kopiuje i pisze, że to jego.
    Wpisuję się na listę osób zniesmaczonych zachowaniem niektórych osób.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)