Menu

poniedziałek, 27 lipca 2015

KOPIOWANIE - CZYL I COŚ, CO NIENAWIDZĘ.

Hejs!

Z tej strony Martyna, co mogliście zauważyć po moim przywitaniu. Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, mianowicie o kopiowaniu. Zanim zacznę swoją gadkę, i tak dalej - chcę uprzedzić, że nie mam na celu nikogo obrazić. Chcę wyrazić swoją opinię na temat pewnej osoby oraz pewnych zdarzeń. Także jeśli posypią się hejty (a zapewne się pojawią) mówię na wstępie - będę na nie odpowiadać, więc... Szykuję się nieźle. Ale co ja będę Was męczyć, skoro nic nie wiecie. Zacznijmy...

***

Pamiętacie jak kiedyś, w którymś poście napisałam, że założyłam sobie konto pod nazwą T y n e Q? Było po to, jak był konkurs, by osoby, które nie miały mnie w znajomych mogli wykonać logo. Dzisiaj na Facebook'u dowiedziałam się od Martyny (Cind), że jest osoba pod nick'iem T y n a Q. Hhm, normalny nick, prawda? Mi tam nie przeszkadzał, ale do czasu. Oto profil tej osoby:



Hhm, o jeju - podobny CTR do mojego, biografia... Jakie dziwne podobieństwo, prawda? No co Wy, przecież to nie ma nic wspólnego ze mną... Prawda? Przybliższmy się bliżej, może coś zobaczymy? Wejdźmy na bloga kreatywne-msp.blogspot.com, tam możemy coś ujrzeć.

Post tej dziewczyny:




" Hejs, tutaj Tyna ", " No więc zacznijmy ", " ~ Tyna|Martyna [..] ". Widać jeszcze więcej podobieńtw, jednakże nie mam ochoty zaznaczać, po cały post byłby czerwony (': . Mniejsza. Otóż ta cudowna osoba się pode mnie podszywa. Macie dowody, przeczytajcie jej posty. Widzicie podobieństwo? O jeju, jest. Taka sama ksywka i [..] . Oczywiście nie zamierzam tego tak zostawić. Napisałam komentarz, pomaga mi przy tym Martyna (Cind). Jeśli możecie, napiszcie również. Chyba wiecie kto jest PRAWDZIWĄ Tyną, prawda?

Ale to nie koniec, nie martwcie się! Martyna (Cind) napisała do niej i oto rozmowa (mam pozwolone, że mogę pokazać, proszę):





Chyba nie w kolejności, ale to szczegół. Widzicie? Sama wymyśliła powitanie, ksywkę ma od przedszkola. Jest po prostu niewinną dziewczynką, która się nigdy pod nikogo nie podszywa.  Postanowiłam sama do niej napisać, tylko z konta Seilles. O, a co my tutaj mamy? Ta wspaniała osóbka zmieniła CTR, obrażając dodatkowo Cind:


Eh, jeju jakaś Ty słodka ;') Aż się ... .




No cóż, dziewczynka mi już nie odpisuje :( Chyba zaczęła mieć wyrzuty sumienia, prawda? :))) Dobrze, kończę. Mam nadzieję, że mi pomożecie. Ale co tam. Przecież to Wy musicie zdecydować kto jest PRAWDZIWĄ Tyną, a kto podszywką, prawda? 

Pa! ;**


PS> Ten post będzie na Wannach, identyczny.
PS> Ten post będzie na Abieski, identyczny.

14 komentarzy:

  1. zgapione od jesy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest zupełnie inny, niż ten Jesy <3 Ogarnij się, Anonimku. ;**

      Usuń
    2. Ten post nie jest taki jak mój -.- co prawda tytuł jest podobny i treść też jest o kimś kto się pod (tutaj) tynę podszywa. W moim przypadku to były zdjęcia (Mówię o szanownej "olusi" -.- która wstawia zdjęcia moich rysunków i się pod nimi podpisuje), a w przypadku tyny to po prostu prawdziwe podszywanie się pod kogoś.

      ~`.A
      (~Pisze z telefonu~ sr za błędy)

      Usuń
  2. Prawdziwa Tyna jest tylko jedna. ♥ Ta podszywka nie ma pewnie swojego własnego życia. c;

    ~Selenaxs5
    ~Milcia
    ~Zuza. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahh, ale dziwne dziecko o.o Mogłaś jej jeszcze napisać, że za podszywanie można iść do sądu...
    `Marta (jedząca jabłko ^^)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aham, teraz na tym blogu kreatywne-msp, dostałam od fałszywej Tyny bana, bo broniłam prawdziwej ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ona powinna dostać bana!

      Usuń
    2. Przepraszam za tą idiotkę. Ona dostała już bana na blogu. Jak wejdziesz kiedyś na kreatywne-msp, to napisz mi na pv, to Cię odbanuję.
      Pozdrawiam,
      Lady Lexy

      Usuń
  5. Hah... Miałem podobną sytuację, ale wtedy ktoś skopiował moją serię filmów i te kopie były w TOP xDDD Bosh! I jeszcze twierdziła, że jej seria jest całkiem inna niż moja. Jedyne co było inne to gorsza ortografia i wykonanie.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyna jest tylko jedna, i pisze na blogu Abieskiej i tym. Więc podróbko (jeśli to czytasz to wiedz że podszywanie się pod kogoś jest karalne). A zgapianie nicku na msp, biografii, ksywki, oraz przywiatania jest żałosne
    `Anonim`

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jeszcze jedna Aleksa...

    ~Aleksa, ta prawdziwa XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze jest jeden Tuńczyk :v

      Usuń
    2. Już niedługo B). Huehue << bez kropki nienawiści.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)