Menu

niedziela, 19 lipca 2015

KONKURS ~ design a logo.

Cześć!
Na wstępie chcę pogratulować wszystkim osobą, które się dostały. Myślę, że dobrze będzie nam się pracowało. Teraz już wrócę do tematu.
Tak jak widzicie organizuje konkurs na czym będzie polegał? Zaraz się przekonacie.
Więc tak chodzi oto, aby zaprojektować logo dla mnie. Zadanie wydaje się proste, więc postanowiłam wam je trochę utrudnić. Przygotowałam tła, cytaty oraz look, który musi znaleźć się w konkursowym logo.

Tła do wyboru:









Obowiązkowy look:
Cytaty od wyboru:

"That's what today is a reality, yesterday was an unreal dream."
"The world belongs to people who have the courage to dream and risk to fulfill their dreams."
Nie licząc cytatu w logo ma znaleźć się mój nick (Jesy <3).

To już wszystkie "warunki". Prace trzeba wysłać na ten e-mail:
jesymsp@gmail.com 
Na zrobienie tego macie czas od 19.07.2015 do 26.07.2015 (Cały tydzień)
Pamiętajcie, że logo powinno znajdować się w załączniku, a w wiadomości powinniście napisać swój NICK.

Teraz może coś o nagrodach?
1 Miejsce:
- 10 autografów 
- 2 rzeczy z Listy Życzeń
- Specjalne pozdrowienie
- Zobaczenie 10 artbooków (Love it na każdym)
- Zobaczenie 10 flmów (5/5 + kom)
- Zobaczenie 15 looków (Love it na każdym)

2 Miejsce:
- 7 autografów
- 1 rzecz z Listy Życzeń
- Zobaczenie 7 artbooków (Love it na każdym)
- Zobaczenie 7 filmów (5/5 + kom)
- Zobaczenie 10 looków (Love it na każdym)

3 Miejsce:
- 4 autografy 
- Zobaczenie  4 artbooków (Love it na każdym)
- Zobaczenie 4 filmów (5/5 + kom)
- Zobaczenie 5 looków (Love it na każdym)

Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje gratulacje za zajęcie danego miejsca lub podziękowania za udział w konkursie, które będą napisane w Księdze Gości.
To chyba było by na tyle, jeśli czegoś nie rozumiecie piszcie w komentarzach. Postaram się wam pomóc.
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa

35 komentarzy:

  1. Biorę udział, Jess <3
    aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział, Jess <3
    aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tło może być połączeniem kilku podanych przez Ciebie zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hym... czemu by nie? c;
      liczy się kreatywność xd
      ~`.A

      Usuń
  4. Być może wezmę udział, jeszcze zobaczę c;
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie wezmę udziału bo akurat ten tydzień jestem nad morzem (pisząc tego koma jestem już w hotelu) a nie mam dostępu do laptopa ;c No cóż, życzę powodzenia wszystkim biorącym udział.
    -korczaczka,
    Massion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo i tak udział pewnie weźmie mało osób.
      Ale nie martw się ;) na pewno to nie jest ostatni konkurs na tym blogu, który organizuje.

      Usuń
  6. Akurat kończę logo, muszę jeszcze dodać jakiś filtr i skończone, mam nadzieje że będzie Ci się podobać c:

    OdpowiedzUsuń
  7. WYSŁAŁAM ^^ Mam nadzieję że wszystko dobrze i będzie się podobać ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę się narzucać, ale jak robisz ten swój tęczowy podpis ? Wczoraj się tu dostałam, i dziękuję , że naw życzysz powodzenia. Mogłabyś zrobić poradnik jak zrobić taki podpis?
    Byłabym wdzięczna.

    ~ Tori ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęczowy podpis? :')
      Hah ja tylko zmieniłam kolor czcionki (y)
      ~`.A

      Usuń
  9. Chyba wezmę udział c: Będzie to bardziej dla Cb upominek ode mnie. Ale skoro jest też konkurs,
    skorzystam :) Pamiętasz, jak robiłaś kółka z innymi obrazami? (po co o to pytam?) Czy mogłabym zrobić tło loga ze zdjęć, które dodałaś, a do nich dodać kółko z tłem z neta, czy też musi być z Twoich teł? Proszę, odpowiedz. (Aha, komentarz, który był o ściąganiu, to nie mój. Dla Tyny odpowiedziałam, żeby weszła :P).

    ~ Ola | Aleksin ♥

    (Jeśli nie pamiętasz, nick - Magdalen2005)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz szybko, bo nie będę miała czasu, żeby je zrobić, bo jadę na półkolonie ://

      Usuń
    2. Sądzę, że lepiej by było użyć do wszelkich pomysłów moich zdjęć (inni mogą mieć później pretensje).
      ~`.A

      Usuń
  10. Biorę udział jutro rano prześle logo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam logo. Mam jeszcze pytanie: A czy ten kto zdobędzie 1 miejsce, tego loga będziesz używać? Tak z ciekawości pytam C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czy spodoba mi się c;
      Poza tym już zrobiłam logo dla siebie, więc raczej nie xd
      ~`.A

      Usuń
  12. Biorę udział <3 Czy możesz przyjąć do znaj,bo chcę zrobić z animacją?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam udział (wysłałam już logo). :) Życzę powodzenia innym!
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wziąć udział, ale nie mam Cię w znajomych. Mogłabyś mnie zaprosić? Nick: Julia27b. (bez kropki)
    Byeeeeeeeee ♥
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, czemu by nie? Spróbuję ^^
    Mam cię w znaj jkbc.
    ~ kornelia123lol
    (martaxdmartaxd@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! Na msp jestem zeberka1234775. Przyjmiesz do znaj?

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba Ci to logo wysłać na maila??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak (a dokładnie to gmail xd) na ten który podałam.
      ~`.A

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział ^^ Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)