Menu

środa, 29 lipca 2015

Kolejne info! xD + Nowe logo od...


 Cześć, tu Tori. 
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi informacjami. 

Loga na zamówienie :

Dalej zgłaszajcie się po loga. Jutro ukażą się loga dla redaktorów.  Przedstawię 3 loga. Będą one dla : Jesy <3. Kellow i TheFlorence. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. Oczywiście, reszte naszych kocanych (xD) redaktorek (Tyna, Bobcia Jodzia, Lyene, Mar Cia :*, lolme). Ahh, może napisałam wszystkich. Starałam się! Nie chcę nikogo dyskryminować, poprosu one pierwsze wpadły mi do głowy. Piszcie w komentarzach zgłoszenia. Podajcie nick, ewentualnie styl lub cytat. Proszę o zgłaszanie się, to nie boli!
Plany :

Jutro pojawią się też "Dziesiątki", czyli looki, które będą miały w składzie 10 elementów.  Mam nadzieję, że to Wam się spodoba.  Hehe, wreszcie duży skład looków. Niektórzy (Niektórzy wiedzą kim są xD) będą zadowoleni z tej serii. W piątek zrobię looki do nowego motywu (Jeszcze  nie wiem jakiego xD). Tu macie spoiler (Nie wiem jak  to się piszę, a nie mogłam znaleść w internecie, przepraszam.)


 Może coś z Zoo? Hmm... Wygląda bardzo ciekawie. Napewno zrobię sobie super komplet. Może będzie taka animacja jak   na obrazku? ;)

To będzie już chyba koniec tego posta. Wiem, ostatnio piszę bardzo krótkie posty, ale nie mam pomysłów. Kiedy wymyśliłam "Dziesiątki" było za późno na robie nie  looków! Do zobaczenia! xD

~  Tori/Torcia


To logo zrobiła dla mnie Yousain (filmowe-msp.blogsspot.com). Dziękuję! xD

249 komentarzy:

  1. Wreszcie nowy post. Możemy znów spokojnie pisać Pauliku i Szymonie T^T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu niby zoo? W dymku pisze "Kocham spotykać się z moimi przyjaciółmi", a w tle są domki na drzewie. Ślepota i nawet podstaw angielskiego nie umie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Tori przyjaciele mieszkają w zoo, no wiesz... małpy i te inne.

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Tralala! Jestem Tori, jestem małpa xDDD Nie no, to chore.

      ~1szymon102

      Usuń
    3. A ja myślałam, że ona spotyka się ze słoniami, bo robią dużą kupę. :D

      Usuń
    4. Ona nie jest kupą xDDD TO TORI-PIERDOLI

      Usuń
  3. Tori ślepota ruska. Fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I dlaczego to jest Polka? ;"( Robi nam wstyd.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to Rumunka i nas okłamuje!

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Trzeba jej zmienić obywatelstwo na Rosyjskie. ;c

      Usuń
    3. Ok. Zajmę się tym. Archane chyba coś o tym wie xDDD

      Usuń
    4. Pao Paula, a ,,rosyjskie" pisze się z małej litery, także nie pouczaj Tori..
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  5. Ey! Tori, jak napiszemy 200 kom to zrób nowy post.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bo ostatnio długo czekaliśmy! ;c

      Usuń
    2. I z desperacji ponad 300 kom nam wyszło O.O

      ~1szymon102

      Usuń
  6. Kto ostatnio napisał "Tori-pierdoli"?

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro mnie odblokują na MSP wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się to tło kojarzy z tarzanem XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. No kur...
      Pisze sobie koma, a tu powiadomienie na GG.
      maxi
      Co masz na sobie
      Kurwa, ale pedały jedne.

      Usuń
    2. Niebieskie skarpetki, szare getry, białą bluzkę z oczami i napisem Hello, czarny stanik z różowymi elementami i czarne majtki. XDDD

      Usuń
  10. 18 kom, kolejne komy są 18+ xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak dawać +18 w wieku 14 lat co nie? XDDD

      Usuń
    2. Tak jak Szkoła, szkoda, że szkoła nie jest od 12 lat xDDD

      Usuń
    3. Czy tylko mnie zastanawia czemu Mali Giganci są 12+, a występują w nich 6-cio latki?

      Usuń
  11. Jej posty biją rekordy xDDD JAK TEMATY NA FORUM

    OdpowiedzUsuń
  12. -"Napisz mi w wiadomości gdzie mam przyjść. Tylko nie w tekstowej, bo trudno odczytać."
    -"Pier trzeba umieć czytać"
    I sobie poszli w dwie inne strony xDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. TotalnieObciachoweRozpiskiIntymne
    TORI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Wiesz co Gabryśka? Nie uwierzysz!
      -Jestem wierząca.


      CHOREEE

      Usuń
    2. Kto zgadnie w jakiej mojej serii to było?

      Usuń
    3. Jeeeeej!
      Jestem geniuszem, bo z Mariolki obejrzałam tylko pierwszą część. XDDD

      Usuń
    4. Ej, zróbmy jedną większą dyskusję, taką na 200 kom, a nie kilka mniejszych xD Tak będzie lepiej. Ale najpierw wybierzmy sobie temat. Tylko proszę, nie seks, tylko coś takiego jak sny, ale coś bardziej tajemniczego. Dobra, w co się dzisiaj ubraliście?

      Usuń
    5. Ja byłem w zielonej koszulce, czarnych spodenkach, białych skarpetkach xDDD BOSH! Jakoś nie kolorystycznie dziś, wczoraj było na czarno.

      Usuń
    6. Ee tam, skopiuje.
      Niebieskie skarpetki, szare getry, białą bluzkę z oczami i napisem Hello, czarny stanik z różowymi elementami i czarne majtki. XDDD

      Usuń
    7. O staniku też piszemy? xDDD NIE MAM ;"(

      Usuń
    8. Bez stanika chodzisz?! Oj, Szymonku...

      Usuń
    9. U mnie: koszulka w kolorze pudrowego różu z misiem i jakimiś dziwnym napisami w niewiadomym języku, czarne getry, granatowe skarpetki, a tak w szczegółach to biały stanik i białe majtki z jakimś kolejnym miśkiem. xD

      Usuń
    10. A jak ktoś cie zechce zgwałcić? Będzie miał blisko do sutków, aby cię obezwładnić ;-;

      Usuń
    11. Szymon, a jakieś majtki? xDD

      Usuń
    12. HAHA, KŁAMAŁAM! Mam majtki w panterkę! XDDD

      Usuń
    13. Szymon zglos sie na Abi beka bd xdd

      Usuń
    14. Niebieskie bokserki xDDD CŚŚŚ ;-;

      Usuń
    15. No i ja najgrubszy? No nie ;"(

      Usuń
    16. Ja 46.1.Miałam wczoraj na sobie : czarne legginsy, lekko prześwitujący sweter, (XDD) majtki w paski, szary stanik w gwizdki :c

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj zrobiłem look do filmu xDDD Bosko wyszło. Podziwiajcie!!

      Usuń
    2. No tak. Wstrętna Tori! Ja jestem Szymon. No proszę, zapamiętaj!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. KURDE!
      Teraz do mnie piszą, że mam zrobić zdjęcia to dostane 6 tysięcy! XDDD

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mogę ci o nim kawał opowiedzieć xd.

      Usuń
    2. Nie obrażaj mi mojego Anioła!

      Usuń
    3. To twój anioł? :OOOO

      Usuń
    4. No hej, mg się dołączyć do rozmowy? (":

      'Tyna

      Usuń
    5. TYNA!!!!!!!!!1111 ♥♥♥ OCZYWIŹDŹJE!!!!!!!111

      Usuń
    6. Szymon, będziesz znowu zaczynał ze znakiem nazistowskim?... x_x

      Usuń
    7. Ale pisz! Już! Ale teraz! Rób śmiech xDDD

      Usuń
    8. Pao Paula dawaj kawał. Tyna, masz jakieś ciekawe sny?

      Usuń
    9. Szymon, masz na abiesce pisać!!

      Usuń
    10. O njie, już 85 komuf, to straszne!!!!!111

      Usuń
    11. Plis bd beka przynajmniej

      Usuń
    12. Facet poszedł do wróżki. Chciał wiedzieć jaka będzie jego przyszłość.
      -Przez ciebie zginą tysiące osób! - powiedziała wróżka
      Myślał "Co ja takiego strasznego zrobie". Wychodząc zobaczył chłopca na ulicy. Prosto na niego jechał autobus. "Odepchnę tego chłopczyka, a sam dam się przejechać! Nikt przeze mnie nie zginie!". Chłopczyk ocalał, mężczyzna zginął. Policjant podszedł po wydarzeniu do chłopczyka.
      -Jak się nazywasz chłopczyku?
      -Adolf Hitler, prosze pana!

      Usuń
    13. A jak wygram? No wiecie xDDD KAŻDY WIE, ŻE UMIEM PISAĆ I DUŻO PISZĘ xDDD

      Usuń
    14. Tyna! Nie będzie beki! Nie zrobię jej xDDD

      Usuń
    15. Ty chorujesz na jakąś chorobe. ;-;

      Usuń
    16. Świetny kawał xDDDDDD Szymon, poczekaj no jósz tó...

      Usuń
    17. Tak wgl to czemu na GG nazywasz się Zack, a jesteś Szymonek? ;^;

      Usuń
    18. Ee tam Szymon. Może i najgrubszy, ale i najstarszy ;)

      Usuń
    19. A nie, setny już był. ;^;

      Usuń
    20. Może się zgłoszę xDDD Ale jak nie wygram? To będzie komicznie ;")

      Usuń
    21. On chyba druga gim c:
      Ja 1 c:
      1b c:

      Usuń
    22. Zack, bo to ładne imię xDDD

      Usuń
    23. Już? Niedługo będzie "Wczytaj więcej" ;__;

      Usuń
    24. Ja idę do 1 gimbazy ;^;

      Usuń
    25. Ale jakis chlopak sie zglosil
      Mlody v,v

      Usuń
    26. Ide zobaczyć ile jest komów ;^;

      Usuń
    27. Szymon, jak Ci z chemią idzie? B)

      Usuń
    28. Nie wygra. Pisał u Abi kiedyś chłopak? xDDD

      Usuń
    29. Ja do szóstej.

      Jeszcze potstafufqa ;_;

      Usuń
    30. Chemia? Dobrze xDDD 5 MIAŁEM ;-;

      Usuń
    31. Prosta jest, narazie prosta xDDD

      Usuń
    32. Był kiedyś chłopak na Abi, niejaki Kuba.

      Usuń
  17. Ej, ja dostałam maskę z weekendów w McDonald we wtorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja z emespowego. A kto z blogowego? A może ktoś jest z szymonkowego?

      Usuń
  19. Jaki byl wasz najbardziej psychiczny sen? Xds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erotyczno minecraftowy!

      Usuń
    2. Byłem w jakimś zamku i byli tam ludzie, krasnale i takie inne z Hobbita xDDD No i była jakaś wojna, a ja sterowałem tym ;-; I wiecie co? Umarłem, bo nóż mnie zabił.

      Usuń
    3. Ja nie mam psychicznego. Dzisiaj miałam taki, że byłam w wielkim laboratorium, nowoczesnym, i tam był komputer, raz na nim zagrałam w Mario i jakieś brzydkie uśmiechające się tornado po mnie przyszło.

      Usuń
    4. Interesują cię szczegóły?
      +Szymon, nóż cię zabił? Mówiłeś, że jesteś nieśmiertelny!!!

      Usuń
    5. Erotyczne nie są psychiczne xDDD MOŻNA ORGAZMU DOSTAĆ! xDDD

      Usuń
    6. OKŁAMAŁES MNIE SZYMONIE!

      Usuń
    7. "Szymonie" kojarzy mi się z "Pora na przygode".

      Usuń
    8. Noże są super. Cśśś, ale czasami dźgam chleb przed zjedzeniem.

      Usuń
    9. XDDD
      Ale ty jesteś psychiczny.

      Usuń
    10. Oj, krucho z Tobą będzie -_- Okłamałeś Pao Paulę! Przestępstwo!

      Usuń
    11. Nie! ;"( Mój sen był zły ;C

      Usuń
  20. Uuh logo dla mnie, jej c':
    Ile tu komow o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podasz E-Mail na logo? Wytślę Ci wtedy.

      Usuń
  21. Uuh logo dla mnie, jej c':
    Ile tu komow o.o

    OdpowiedzUsuń
  22. Uuh logo dla mnie, jej c':
    Ile tu komow o.o

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja tu piszę komy, więc jest dużo xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E nieee, mnoe w ogóle tu nie ma!

      Usuń
    2. Już trzy nagrody wygrałam *U*

      Usuń
    3. No coś ty!!!!!!111 (do Ady) A sama se śpij o takiej wczesnej porze!!!!!1111 Ja dzisiaj co najmniej do północy!!!!!!111

      Usuń
    4. Chyba nikt jeszcze nie śpi xD Wakacje są!

      Usuń
    5. Tak szczerze to wiem że raczej nikt ale nwm po co to pisalam...

      Usuń
    6. Przynajmniej się upewniłaś.

      Usuń
  24. Nikogo już nie ma... Tylko ja? Jest ktoś jeszcze c:
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zażenowana postawą niektórych wypowiadających się wyżej osób, gdyż mam do czynienia z bandą zakompleksionych dzieciaków, które dowartościowują się poprzez szydzenie z 11-letniej dziewczynki. Dodam, że dziewczynki, która swoją działalnością w blogosferze nikogo nie krzywdzi. Zdaje się, że chciała tylko spełnić swoje marzenie. Nie dane jest się jej jednak cieszyć z możliwości rozwoju za pośrednictwem tej strony ze względu na złośliwe komentarze mające na celu wyłącznie rozkręcenie wirtualnej zabawy kosztem uczuć pewnej wrażliwej użytkowniczki MovieStarPlanet. Ujmę to w sposób następujący: jak Wam nie wstyd? Ta dziewczynka niczego Wam nie zrobiła. Druga sprawa: czy naprawdę macie aż tak nudne życie, by za jego centrum rozrywki obierać sobie spamowanie pod jednym, być może nie do końca udanym, postem nowej redaktorki? Tori się dopiero uczy, co zresztą sama przyznaje, wy jednak nie możecie powstrzymać się przed wytknięciem jej każdej pomyłki. Zresztą, gdyby na wskazywaniu błędów się kończyło, to przypuszczam, że trudno byłoby Wam cokolwiek zarzucić. Niestety, wy zdecydowanie przekraczacie umownie ustalone granice, swobodnie uciekając się do wycieczek osobistych kierowanych w stronę 11-latki. Nie mogę uwierzyć, ile jest w Was jadu obecnie i aż boję się puścić wodze fantazji, by w swojej wyobraźni ujrzeć Was za parę lat. Ciekawe, czy w realnym życiu jesteście równie odważni i bezczelni, co w Internecie. Jeśli owszem, to szczerze współczuję osobom zmuszonym z Wami przebywać. Człowiek człowiekowi wilkiem, ta fraza celnie podsumowuje to, co dzieje się pod tą notką. Z przykrością stwierdzam, że śmierć 14-letniego Dominika z Bieżunia, która tak w ostatnim czasie wstrząsnęła Polską, niczego nie nauczyła takich, jak wy. Innych powinno się traktować z dokładnie takim szacunkiem, jakiego sami od nich oczekujemy, w przeciwnym razie zło będzie do nas wracać podwójnie. Polecam Wam się nad tym zastanowić, a komentarz zostawiam w nadziei, że przemówię komuś do rozumu. Z poważaniem, starsza siostra jednej z czytelniczek, która trafiła tu przypadkiem, kliknąwszy na ikonę często odwiedzanych na komputerze stron. Ubolewająca nad tym nieszczęśliwym trafem i szczerze zmartwiona, że jej ulubiona młodsza siostra ma do czynienia z nastoletnimi, plującymi jadem nienawistnikami, którzy czerpią swą energię z uprzykrzania życia innym. Moviestarplanet czy blogi są dla wszystkich. Tak, nawet dla tych, którzy miewają kłopoty z ortografią bądź mieli nieszczęście wpaść na pomysł, który nie przypadł do gustu Wam. Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację c:
      ~Wisienka ntt^^

      Usuń
    2. Masz całkowitą rację. Oni od początku się przyczepili nie wiadomo o co. Szymon to w ogóle zawsze pisze tak, jak by się za najważniejszego uważał, ale co tam. Też współczuję ludziom, którzy z nimi przebywają na codzień. :)

      Usuń
    3. Popełnia błędy, więc jej napisaliśmy, ale jeden post usunęła i jeden blog, zaczęła nas wkurzać, więc my robimy to. No ja traktuję z szacunkiem wiele osób, no np. Paulkia, Paulinę, Tynę, Kellow i wiele innych.

      ~1szymon102

      Usuń
    4. Popełnia błędy, a ten blog jest bardzo popularny, więc czytelnicy są wymagający.

      Usuń
    5. PS. Ja szanuję Szymona, Paulika, Tynę, Adę, Kellow, Jesy i wiele innych.

      Usuń
    6. No właśnie, a my mamy to w dupie, że się uczy, nas też kryrykują i hejtują, więc o co Ci chodzi anonimie lub Tori anonimie?

      Usuń
    7. Szymonku aa kcie szcóneq dla mńe!! 11

      ♥TruskawkoweCiastoo♥Medżi♥

      Usuń
    8. Zgadzam się z Anonimem, który tak się rozpisał.
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  26. Czy bym mogła prosić o logo c:?
    Nick: Wiktorja 22 (ale podpisz Wiktoria 22)
    Styl: Babeczkowy
    Tekst: coś o babeczkach po Angielsku c:
    Fajne masz te posty c:
    Nie wiem czy jestem pierwsza, ale liczę na logo c:
    Z góry dziękuję
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podaj mi E-Mail. Muszę Ci je wysłać.

      Usuń
  27. Jeej, moje logo <;
    P.S: Śpi ktoś? B)
    PP.S: Fala hejtów na mnie, że tu jestem i wreszcie coś skomentowałam (y)
    ~Yousain (#Głupi#Nick#WjemB)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam głupi nick, a i hejtów na Ciebie nie będzie ;")

      Usuń
    2. No ja mam nadzieję, że nie xD
      Twój nick przynajmniej jest normalny ;-;

      Usuń
    3. A tak dla beki to piszę, nudzi mi się ;')

      Usuń
  28. Super post, czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich już nie ędzie przepraszam.

      Usuń
    2. Już ich nie będzie, przepraszam.*

      Usuń
    3. Jak to?! To gdzie będziemy pisać komy z Szymonem i Paulikem ;_;?

      Usuń
    4. Będziemy musieli sobie pójść do Abieski, może przyjmą kogoś kto pisać nie umie xDDD Ale na pewno nie przyjmą, pisał z Maliną wczoraj i coś tam pisała xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    5. Nie lepsze GG? Nie trzeba odświeżyć tam strony by zobaczyć wiadomości...

      Usuń
    6. Nie! Lepiej tu, bo każdy to czyta.

      Usuń
  29. Szymon, Pao Paula, z przykrością muszę przyznać, ale zachowujecie się bezczelnie.No dobra, Tori popełnia błędy, aczkolwiek nie musicie pisać aż takich komentarzy ,,Tori pierdoli".To jest chore.Dlaczego wszystkich musicie się czepiać?W szczegòlności Pao Paula.Pamiętam jak była sprawa z Oliwią, oczywiście musiałaś ją hejtować..Opanujcie się.Zachowujecie się jak banda rozpieszczonych gimbusów.Takie jest moje zdanie.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy? Nie no zawsze ja najgorszy, a osoby, które hejtują kogoś bez powodu nie są bezczelne? Bo co? My tu tylko wyrażamy nasze zdanie, a i czy ona serio tego bloga nie spierdoliła? Czy może jesteście tacy odważni, że nie umiecie własnego zdania wyrazić? Ja i Paula nie piszemy o niej tak, bo robi błędy. Widziałaś, że zgapiła serię od Maliny? A i te "20 faktów", usunięcie posta i bloga, na którym pisała, bo podalem link w kom. No, hektujcie mnie, zgłaszajcie na MSP, no dalej, już.

      ~1szymon102

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)