Menu

piątek, 3 lipca 2015

Jak zrobić logo? ~ Poradnik

Witam, dzisiaj zapowiadany od kilku dni poradnik ~ Jak zrobić logo? No to co zaczynamy! Pierwszą czynnością jaką trzeba zrobić jest zalogowanie się ma MovieStarPlanet.
1. Logujemy się na MSP
2. Wchodzimy w Miasto filmów >> Atrbook >> Dodajemy nowy artbook.
3. Do artbooka dodajemy naszą moviestar. Przebieramy ją dodajemy animacje, powiększamy lub zmniejszamy.
4. Gdy już wszytko jest tak jak należy musimy zrobić scr naszej postaci. Ja do do tego używam "Narzędzia Wycinania". Nie na wszystkich komputerach może być coś takiego, więc równie dobrze można użyć przycisku Prt Sc i obrobić zdjęcie (np. w Paincie).
                                (hah xd ile cenzury)
5. Gotowy wycinek zapisujemy! Więc tak mamy już jedną postać no, ale do loga ale co z drugą? Postępujemy tak samo od punktu 3 - 5 (pamiętajcie o wybraniu innej animacji).
6. Mamy już 2 zdjęcia naszej moviestar, kolejnym krokiem będzie pozbycie się tła, dodanie obrysu ewentualnie cieni. W tym celu wchodzimy na stronkę - SumoPaint.com
Wybieramy opcję "Try Online".
Pojawia nam się ekran na którym będziemy pracować, jednak przed rozpoczęciem warto zmienić język na Polski.
7. Teraz zajmujemy się usunięciem tła.
Pierwszym krokiem będzie wybranie naszego zdjęcia. W tym celu klikamy "Plik" >> "Otwórz z mojego komputera".
Aby usunąć tło użyjemy "Różdżki"
Klikamy na nią, a potem na białe tło z artbooka.
                          Jak widzicie białe pole zaznaczyło się.
Teraz je usuwamy - klikamy na ikonę kosza.
No to tło usunięte, co teraz? Teraz część estetyczna.
8.
a) Jeśli chcemy dodać obrys klikamy Warstwa >> Efekt Warstwy >> Obrys
Po kliknięciu na Obrys pojawi się wam okno ( u mnie z prawej strony), możecie dostosować widoczność, wielkość i kolor obrysu.
b) Teraz możemy dodać cienie
Najpierw wewnętrzny = Warstwa >> Efekt warstwy >> Cień wewnętrzny
Za pomocą suwaków ustawiacie sobie jak ma to wyglądać
Cień zewnętrzny = Warstwa >> Efekt warstwy >> Cień...
Tak jak wyżej za pomocą suwaków wszystko ustawiacie.
c) Zapisujemy całość (kilkamy na X (w prawym górnym rogu obrazka z którego usuwaliśmy tło itp.) >> Yes )
9. Z drugim zdjęciem robimy to samo co wyżej, teraz przechodzimy do programu PiZap.
Wybieramy "Edit a photo"
Po chwili ładowania wybieramy "Computer", wybieramy tło do naszego loga.

Zapomniałam napisać że najpierw musicie wybrać jakieś tło. Ja większość biorę z gafiki google xd wpisują najczęściej Tumblr.
Dobra to gdy już wybierzemy je, klikamy na ikonę tego ludzika z nożyczkami
Pojawi nam się taki ekran:
Klikamy znów na "Computer", i tym razem wybieramy nasze moviestar.
Jak widać musimy zamalować (całą! to tylko przykład) ms. Gdy skończymy klikamy FINISH.
Ustawcie sobie ms, można też powiększać/obracać.
To samo robimy z drugim zdjęciem moviestar, a potem zapisujemy.

10. Teraz udamy się na stronę PicMonkey.
Najpierw klikamy "Edit" i wybieramy nieskończone logo z PiZap'a.
 W tym programie dodaję tylko tekst ponieważ podobają mi się tutaj czcionki.
Dodałam już cytat i to chyba by było na tyle, teraz wystarczy zapisać.

Zaraz koniec posta, tylko powiem, że jutro może nie być posta (ale postaram się aby był). Pojawi się jeszcze jeden poradnik dotyczący log co w nim będzie? Nie wiem propozycje piszcie w kom!
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

16 komentarzy:

  1. Jeśli czegoś nie rozumiecie piszcie c; postaram się odpowiedzieć lub napisać o tym w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, ze ty robisz jakoś inaczej >:D i tak ja mam pewien problem; jak próbowałam zrobić swoje logo to zapisałam je wielokrotnie na komputerze, ale tego nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;D Ja trochę inaczej robię loga...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak zrobic to kolko w logu?
    *sory pisze z tel i nie chce mi sie pisac znaków xd*
    -Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zrobić te serduszko, które jest w logu 1babi1?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak robisz czcionke to po prostu klikasz lewy alt i 3 ( te poczne xd ) i wychodzi Ci serce. ( jestem na fonie,więc Ci nie pokaże ) i ten rb tr serce w tej czcionce i masz serce XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... A propo loga to może byś zmieniła okładkę bloga?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka okładkę? Jesli chodzi ci o naglowek, to Jesy nie moze bo nie jest administratorem. Nat mowila ze pracuje nad tym...

      Usuń
  9. Nareszcie wiem, jakich programów używasz xd nieźle ci wyszło :3

    OdpowiedzUsuń
  10. A skąd wziąść tło? Napiszesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje loga wydają mi sie najładniejsze

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)