Menu

sobota, 25 lipca 2015

Jak dobrze zacząć grę? -Dziewczyny-

Cześć, tu Tori. 
Na początek kilka informacji. Od dnia dzisiejszego mój grafik staje się  nieważny. Okej, oczywiście wszystkie serie będę prowadziła. Jedynie zrezugnuję z serii pt. "Dyskusja", ponieważ Malina już tę serię prowadzi. 


Temat tego posta, to jak dobrze zacząć grę na MSP.

Zaczynamy od wybranie płci naszej postaci.

  Mamy do wyboru chłopaka  lub dziewczynę.  Są ubrani w proponowane stroje, jednak my z nich nie skorzystamy. Wybierzemy  teraz dziewczynę.

Może teraz twarz naszej "lalki"(?).


Zaznaczone czerwonymi ramkami są nos, usta i oczy, które uważam za najlepsze. Kolor ust wygląda tak :

Taki  zwyczajny różowy. Zawsze daję go do ust.

Teraz zaprezentuję Wam włosy.


Jak poprzednio czerwonymi ramkami zaznaczyłam moje ulubione. Mamy tutaj włosy na boku, dwukolorowe loki, krótkie, proste włosy oraz długi kucyk.

Teraz może bluzki :


Moje propozycje zaznaczyłam czerwoną ramką. Mamy tu sweterek, bluzkę z kołnierzykiem i luźną  koszulkę "buziakiem" ze szminki.

Spodnie i spódniczki :

Tutaj  wybrałam jeansy z dziurami, spódniczkę oraz mieniące  się legginsy.

Teraz pra naa buty :
W kategorii buty  zaznnaczyłam  najwięcej, bo  5 elementów. 3 pary trampek, 2  pary obcasów.


Okej, teraz  pokażę Wam początkowe  looki.

Look I :

Look podoba mi się,  jest spokojny, ale kolory dynamiczne i  wesołe.

Look II :
Look jest w kolorach kremowy-brązowy-biały. Podoba  mi się,  ale ja bym go nie wykorzystała.

Look III :

 Look liest wiosenny, ładny,  kolorowy.  Bardzo mi się podoba.

I to na tyle w  tym poście z mojej strony.

~Tori  




13 komentarzy:

  1. Super! 1 wersja najlepsza potem 2 i potem 3;)
    Ps 1!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepszy look nr 3 c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba lepsze usta to te na środku. 3 look naj..
    ~S

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym nie wiedziała jak się to robi... Ludzie czytający ten blog już dawno grają na msp, więc sry. A jeśli ktoś nie wie *idiota lol* to ma tysiące *miliony* innych blogów na których to jest. Bez sensu. A jeśli chodzi o looki to są brzydkie. :))
    ~Sonya
    `n
    /Bółka <333333
    Kurde anonim. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się kolejny anonimowy hejter odezwał. Boisz się, że będziemy znali Twoją nazwę xD

      Usuń
    2. Ey! Ale ona się podpisała! xDDD A co do tego posta to ona ma rację. Po co to? Przecież każdy tu już gra na MSP.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Nienawidze osób takich jak ty "sweet yolo" Mondre :D Słodkie raz się żyje! :D Świetnie! Ten anonim ma rację. Lel, niektórzy myślą że jak ktoś pisze z anonima to od razu hejter. Przecież ona powiedziała to co powinni powiedzieć wszyscy. Kaźdy ko czyta tego bloga potrafi zrobić ładną movie star. Mi się nie chce logować na konto google, po prostu :') Już wszyscy będą spinać dupe że jestem jakąś "chejterkom" Nieznoszę twgo określenia. Komentarze są po to by wyrazić własną opinię, a nie cudzą. Nie są także do słodzenia "Oooo mój menżu B)))))) :*** I KCCCC YOU!!!!!!!MRÓÓ! HAHA". Negatywna opinia, to także opinia. No fobra kończe.
      ~Nie podpisze sie żebyś sievwkurzała :D Pozdrawiam. ANONIMEK

      Usuń
  5. Piszesz super posty! ♡♡
    Pozdrawiam,
    ~Oliwciegg

    OdpowiedzUsuń
  6. Te usta są okropne, lepsze te na środku. Oczy też lepsze środkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ;) Mi np. te usta się najbardziej podobają (te ostatnie) ..

      Usuń
  7. Bardzo fajny post. Najładniejszy jest pierwszy look, prosty, ale na początek idealny.
    Emi
    msp-by-szaralaskaroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze,to najbardziej podoba mi się "komplet" numer dwa. Może nie aż tak bardzo kolory,ale ubrania bardzo ładnie dobrane. c:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)