Menu

sobota, 25 lipca 2015

Info + WIELKIEE PRZEPRASZAM

Heijo...
 Kochane miśaki... Muszę wam ogłosić otóż w tych 26.07-2.08 i tych 8.08-17.08 tygodniach...nie pojawią się odemnie posty... I teraz pewnie w waszych główkach rodzi się pytanie ,,Och nie, czemu...czy kolejna robi sobie przerwę, po której już nie wróci?" lub coś podobnego...
 Otóż nie, poprostu niemam w tych tygodniach dostępu do internetu ponieważ, w pierwszym tygodniu jestem u babci i muszę organizować zbiórki harcerskie przez cały tydzień (babcia mieszka ok. 15 minut drogi samochodem, czyli w samym centrum, gdzie mieszka większość harcerzy). Potem wracam do domu, i posty będę pisać co 2 dni :) JeJ
 A od 8 jestem na obozie konnym pod lub nad Warszawą (nie pamiętam dokładnie nazwy miasta). Może kogoś z was tam spotykam? O to może tak, dam kilka ,danych, tego obozu i jeśli ktoś tam będzie to niech pisze w komach
 1) obóz kameralny
 2) niedaleko Warszawy
 I tyle pamiętam...
 Ok muszę kończyć, bo piszę w busie i zaraz wysiadam... Przepraszam za brak postów i oznajmiam że rysunki pojawią się gdy wrócę od babci Bay

38 komentarzy:

  1. Post zawiera bledy ortograficzne, nie moglam sie odnalesc o co ci wlasciwie chodzi. Nie wiesz nawet gdzie pojechalas na oboz? Hah. Jestes jedna z najgorszych redaktorek.

    ♡Truskawkowe Ciasto}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to kto to? Nie, no serio. Ja pierwszy raz widzę post od niej.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    2. To jest MaggieTheMagic, słynna Karola L :') Ona wszystko krytykuje, jednak tu ma rację, post zawiera błąd ortograficzny - "miśaki" - powinno być "misiaki".

      Usuń
    3. Najgorzej, według mnie, wypadł interpunkcja, bo przecinków albo nie ma, albo są niepotrzebne. Kurde, czuję się jak egzaminator na jakimś sprawdzianie. Tak, czy inaczej, dobrze, że informuje, dlaczego nie pojawią się posty. Pozdrawiam ^^

      Usuń
    4. Slynna Karola L ^^ Szymonowi nie chodzilo o mua tylko o lasce ktora napisala post chyba o.o Kozub rozpoznal mne po podpisie huhuh :**

      ♥Truskawkowe Ciasto♥
      ★Slynna Karola El★

      Usuń
    5. Ty nie jesteś "słynna", "sławna" tym bardziej xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    6. Ah dobrze wiedziec :** Ty tez nie ★★

      •Ja●

      Usuń
    7. Ah... No ja też nie, nikt mnie nie zna.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    8. Ja znam Cię tylko z komów. :/

      Usuń
  2. Anonimowy, ty byś napewno to napisał lepiej -,- To czemu ona tu pisze, a nie ty? Po za tym, dobra, wyraziłes swoją opinie, jesteś szczery (tak wiem, ze jesteś dziewczyna, ale tak łatwiej), ale sam przyznasz, ze to niezbyt miłe.
    (Szymon, ona tu pisze, były od niej już posty).
    ~ S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie sie dziwie ze ona tu pisze o.o Moze mama za nia napisala zgloszenie xDD

      ♡Ja♡

      Usuń
  3. Naliczyłam 8 błędów (inter. i orto razem) być może jest więcej.
    ~`.A
    (Z anonima bo na telefonie ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nie wiem, jak Nat mogła ją przyjąć.
      ~Oliwciegg

      Usuń
  4. Napisałam że piszę w autobusie, i trzęsie jak cholera...
    A pozatym, post jest pisany z komórki...
    Ludzie...Ogar
    ~lolme/Cristal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cię nie usprawiedliwia.

      Usuń
    2. To ją usprawiedliwia, bo ten kto umie odczytać przekaz jaki tam napisała wie o co jej chodzi. Chodzi jej mniej więcej o to: Zrobiłam tego posta na odpierdol, nie hejtujcie, bo dobrze wyszło.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Szymon, hahaha, no nieźle. XDDDDDD
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    4. Hehe :P. A ja jak zrobię kupę na głębię, to wina mojej dupy że nie utrzymała gówna xD

      Usuń
  5. Z komórki? Ja też piszę i mój komentarz wygląda o wiele lepiej.
    Brak słów...
    Pozdrawiam, Misia882234!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mnie się wydaje, że to ta Oliwia? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz... mi też.. xd

      Usuń
    2. Skąd wiesz? XDD Może ona ;3. Wiedzałaby, że jej po odejściu nie przyjmą, więc się zgłosiła XDD. ALE TO TYLKO PODEJRZENIA SZERLOKA NONY XD

      Usuń
    3. A ja myślę że nie, bo ona inaczej pisze posty. *o*

      Usuń
    4. Racja, jeszcze gorzej.

      Usuń
  7. Tori usuwa swoje posty xDDD
    Ale beka. Sama przyznaje, że nie umie pisać ;-;

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona Ci zaraz napisze, że usunęła posta dla beki. Ona wszystko robi dla beki... z niej jest taka bekowa dziewczynka.

      No dobrze.. przestanę, bo się jeszcze młoda sznurówką powiesi... (ale ja zła (•ؔʶ̷ ˡ̲̮ ؔʶ̷)✧ )

      Usuń
    2. Nie wiem, czy ta dziewczynka to rozumie, ale pod każdym jej postem będą hejty... xd (chodzi mi o Tori). Jak można było przyjąć na bloga taką patolę?! Ja tego nie rozumiem! xDD
      Boże, czy Ty to widzisz? xD

      ~Selenaxs5
      ~Milcia
      ~Zuza. ♥

      Usuń
    3. To witaj w klubie, ja też tego nie rozumiem.

      Usuń
    4. Tori, chodź do cyrku. Beka będzie. ;d Ty Trollu, jeden. ;*** Jesteś świetnym komikiem, 2/10! xDDD

      Usuń
    5. Och... Super xDDD Do cyrku by się nie nadała w takim stanie. Ktoś może pomoże mi jej twarz pomalować? Zostawmy ją tu, będzie beka xDDD BĘDZIEMY MIEĆ DARMOWEGO PRYWATNEGO KLAUNA!

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    6. Tori zostań mym klaunem! XD

      Usuń
    7. Niech poda swój numer, jak będzie mi smutno zadzwonię! A i będzie taka beka że gej! XD gej...

      Usuń
    8. Haha prywatny KLAUN :33333 Tak Oliwia, będzie beka że gej. Że gej. Haha ja pomogę Ci pomalować jej twarz XD Bo teraz to się jej dzieci przestraszą :( Haha XD

      Usuń
  8. Lel, ta Tori i Asia nie powinny być ta tym blogu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I anonimy też nie powinny.

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    2. Anonimy są fajne (•ؔʶ̷ ˡ̲̮ ؔʶ̷)✧
      Bez anonimów jest nudno na blogach, hehe (≡^∇^≡)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)