Menu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Hmm...

Tu Tori.
(Wiem, dzisiaj nie maiło być posta, ale po tym co zobaczyłam musiałam o tym napisać.)
 Najpierw do autora tego komentarzu. 
Dlaczego ranisz innych? I jeszcze robisz to pod Anonimem. Czyli wstydzisz się i boisz, co mogę zrobić. Nic Ci nie zrobię. A tak serio. Co Ci to przeszkadza, że tu piszę. W części się zastosuję. Bo "Zrób jeden dobry post,  nie sto gówninych na raz.". Mówiła mi już to Florka, więc będzie jeden post dziennie. Ale może teraz sam komentarz :

(Kliknij, aby powiększyć)

Wiem, to zwykły Hejt. Ale proszę przesań. To mnie rani.


Wiem, nie chcecie takich postów, ale trudno. Czułam potrzebę napisania o tym. I jeszcze jedno. Nie mów na mnie patola. Bo to nie jest normalne. Ty pisząc to jestes patolem.

Koniec. Dziś bez loga. Do zobaczenia.

~ Tori.

23 komentarze:

  1. Sam na pewno lepszych nie pisze postów. Twoje są świetne.
    Z ANONIMA? Nie przejmuj się. Witaj w klubie! Do mnie też napisał anon, że ściągnęłam od Tyny serię. :)
    ~Wielmożny Smalec (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cię lubię. Nie przejmuj się takimi osobami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się hejtami, a zwłaszcza hejtami anonimków ;)
    Nie powiem, że nie ma racji w tym komentarzu bo uważam, że lepiej zrobić jeden post, a porządny zamiast 5 nieudanych i robionych na szybko. (To tylko drobna uwaga i porada)
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pisałam już, że do tego się zastosuję. Wszyscy mi to piszą. Florka, Kellow teraz ty. Napewno się zastosuję.

      Usuń
  4. Ej, nie... serio?
    Osoba ta ma jak widać strasznie niskie IQ i jest zwykłym tchórzem, skoro pisze z anonima.
    Ja tam lubię Twoje posty, są świetne, przydatne i ciekawe, a Ty sama jesteś wspaniałą osobą.
    Więc co temu anonimowi znowu nie pasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ja też Cię bardzo lubię ❤️

      Usuń
  5. Ahahahahahahahahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejj, ty na gorze o co ci caman o mysle ze cie troszeczke poyebalo. Nie przejum sie tym anonimem ( jak juz mowilam, jestem anonimem ale nie moge pisac z konta google) bardzo ciebie polubilam i chyba mnie polubicie, chociasz jestem tchorzem bo pisze z anonima...
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty napisałaś ten hejt ? Jeśli tak, to spadaj.

      Usuń
    2. Oliwia? Uraziło Cię to?
      Jeśli tak, to przepraszam...
      Mi chodziło o osoby hejtujące z anonima, które się nawet nie podpisują...

      I'm sorry. :C

      Usuń
  7. Nie przejmuj się hejtami, hejty zawsze były, są i będą, każdy bloger ma swoich hejterów i przez to blogowanie jest takie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To Cię rani? Bosh! Alu, weź mnie łap! xDDD A więc tak -> MIEJ HEJTY W DUPIE <-

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś jedną z moich ulub. redaktorek..Nie przejmuj się jakimś zasranym anonimkiem. :D
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Cię i masz fajne posty, ale popracuj trochę nad otrografią, bo ortografia mimo wszystko w postach jest ważna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale teraz nie mam dostępu do komputera, a z iPada jest trudno pisać.

      Usuń
  11. To nie ja napisalam ten hejt, lubie ciebie. Dzieki Marcia, czasami mi takie cos odpala :D. Pamietajcie, ze ja nie pisze hejtow, tylko pocieszam. Moze kiedys bede mogla pisac z konta google :). Pozdro wszystkie redaktorki, Marcia nie masz kogo przepraszac, mi tak odbija :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomnialam sie podpisac.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się takimi osobami. Sama wiem co czujesz, bo tez tak miałam :(
    oliwiazawadzka123
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Oliwia się zjawiła. Jak tam z netem już dobrze czy nadal piszesz z neta ojca?

      Usuń
  14. Dzieki Oliwia, chyba wiesz kim jestem :/
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)