Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Rysunki....

Heijo
To będzie takie nasze przywitanko
Ten post jest tylko 'zapowiedzią'.... A właściwie to informacją że...
przyjmuje zamówienia na rysunki waszych MS...

Oto regulamin/zasady/warunki czy jak to zechcecie sobie nazwać...

1) JA WYBIERAM KOGO NARYSOWAĆ...A JEŚLI NASZ ZAMIAR SIĘ OBRAŻAĆ ŻE, CIĘ NIE WYBRAŁAM TO PROSZĘ NIE ZGŁASZAJ SIĘ...
2) JA WYBIERAM LOOK...
3) JEŻELI CHCESZ HEJTOWAĆ BO CIĘ NIE WYBRAŁAM...TO NIE CZYTAJ POSTA Z RYSUNKAMI, BO CIĄGŁE HEJTY Z BYLE POWODU SĄ PIIIII***IIIP...
4) W JEDNYM POŚCIE POKAZUJE 2 RYSUNKI...CZYLI W TYGODNIU WYBIERAM 2 OSOBY...
5) JEŻELI COŚ CI SIĘ NIE PODOBA W RYSUNKU, BĄDŹ CZYMŚ INNYM, TO NIE BÓJ MI SIĘ O TYM NAPISAĆ....JA NIE GRYZĘ
6) NIE PRZYJMUJĘ ŁAPÓWEK...
7) W ZGŁOSZENIU PO RYSUNEK PISZEMY
NICK
E-MAIL
SŁOWO PROSZĘ
8) ROBIĘ TO ZA FREE
No to tyle...rysunki są w stylu chibi ;)
A oto jeden z moich dzieł...
Podgląd rysunków waszych MS możecie zobaczyć w moich zdjęciach na MSP
Bay
~lolme/Cristal

PS. Ze wszystkimi seriami startuje dopiero od następnego tygodnia...no chyba że zdjęcia mi się zaktualizują bardzo szybko to wtedy posty będą ;)

25 komentarzy:

  1. Pierwsza ! A tak wgl lubie ciebie :)
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to tak miało być, ale twarz ci wyszła krzywa (chodzi mi tu o nos, oczy, usta) Nie obraź się, po prostu popracuj nad tym ;) Ale za to ślicznie ci wyszły włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKI KRZYWY RYJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest krzywy -,- Jest ślicznie. Może jej coś nie wyszło ale mi sie rysunek podoba caly bez klamstw żeby się podlizac . Ja jej zazdroszczę podobno to ja mam talent a bym tak nie narysowala (pisze z tel nie zwracajcie uwagi na błędy)

      Usuń
    2. Nie chcę nikogo obrażać, chociaż nos i usta są trochę krzywe, to reszta jest piękna. A ty zamiast pisać "Jaki krzywy ryj" możesz napisać "Trochę krzywo wyszło w niektórych miejsach, ale cały rysunek jest ładny". Zazdroscisz talentu???

      Usuń
  5. Czy mogłabyś mnie narysować? Bardzo ładnie proszę :3 Nick to lukcia321 a e-mail to lubieplackiifajnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny rysunek ^^ Proszę żebyś mnie narysowała jeśli możesz.
    Nick: love4ever1
    E-mail: kln4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick:Sara00051
    E-mail:EmilaWalach22@wp.pl
    PS. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze prooooooooszę:)

      Usuń
  8. Mój nick to martynka_p, e-mail natomiast martynanamsp@gmail.com. Proszę. (;

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki z miłe komy...
    Za hejty też ;)
    Do środy wybieram
    ~lolme/Cristal

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Nick: Jesy <3
    E-mail - jesymsp@gmail.com
    Proszę c;

    Poza tym napisałaś rysunki w stylu chibi, a ten w poście to nie chibi ;) (tylko taka drobna uwaga)
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale napisałam że rysunki są do wglądu na moim MSP, bo posta pisałam z komórki, i nie znalazłam zdj ^.^

      Usuń
  11. Hej!
    Mogłabyś mnie narysować?
    Nick: Bobcia Jodzia
    E-mail: bobciajodziamsp@gmail.com
    Proszę.
    ~Wielmożny S.m.a.l.e.c

    OdpowiedzUsuń
  12. Popracuj nad twarzą. Jak nie umiesz rysować oczu, nosa, ust itp, użyj innego, prostszego stylu, a efekt może być jeszcze lepszy! Nie martw się gdy na początku ci nie wychodzi, każdy artysta kiedyś zaczynał, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Zgłaszam się.Login : Lanche.E-mail lui123123@interia.pl.
    Śliczny rysunek. c: Tylko trochę popracuj nad twarzą, a będzie rewelacja.Najlepiej Ci wyszły włosy.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ty uwazasz ze masz talent? Hah smieszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kolejny anonimek, czy to może nadal ten sam?
      Nie podoba się? Wyjdź.
      Ale najpierw wejdź na konto google.

      Usuń
  15. Wszystko super, ale nos tski jakiś gruby :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy piszą że rysunek piękny a naprawdę nikt tak nie myśli. Jakbwam sie to może podobać? ;_; Rozumirm że nie każdy ma talent no ale po co wrzucać to do sieci? ;_; Czekam na komentarze typu " O bosze anonimeek! Ona jest suuuuper!" Do widzenia nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sram i jeszcze ten zboczuch jej te cycki musiał namalować .-. Sram.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nue pisze sie "Bay". Nie ma takiego słowa. Jest "By" lub "Bye".
    ~bith443m

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)