Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Grafik + 10 Faktów o mnie

Witam.
Oprócz dzisiejszego posta postanowiłam przedstawić wam grafik na najbliższy tydzień.
Oczywiście wszystko może ulec zmianie, bo planuje wybrać się z koleżanką na basen, do kina i na zakupy. Więc jeden dzień może ulec zmianie.

Poniedziałek - History of MSP (pamięta jeszcze ktoś o tej serii?)
Wtorek - Loga
Środa - Look so a star
Czwartek - Look so a star
Piątek - Wywiad
Sobota - Wywiad ( lub nie będzie posta)
Niedziela - Wyniki konkursu na logo

Wszystkie te serie znacie. Postanowiłam też przywrócić Wywiady czyli Interviews (jeśli nie pamiętacie o co chodzi odsyłam was do tutaj --> klik <--). Pod tym postem możecie zgłaszać się do wywiadu i wymyślić jakieś pytania. Oprócz głównych tematów spodziewajcie się bonusów. To wszystko co do pierwszej części posta, teraz fakty o mnie.

1. Mam na imię Angelika ale wolę gdy nazywają mnie Aga.
2. Nie potrafię wytrzymać dwóch tygodni bez zmiany wyglądu (skóry, koloru oczu itp.) na MSP.
3. Codziennie budzę się o 6 lub 5 rano.
4. Nigdy nie grałam w Simsy (straszne c':)
5. W dzieciństwie bawiłam się lalkami, ale potrafiłam też grać w jakieś strzelnianki (mój kuzyn miał dużo).
6. Uwielbiam budyń *o*
7. Nienawidzę lodów o smaku czekoladowym i kakaowym.
8. Zdecydowanie wolę Zimę niż Lato.
9. Dzień po moich urodzinach Nat przyjęła mnie na tego bloga :') (#taki prezent)
10. Nie przepadam za czekoladą, ale uwielbiam żelki xD

To już wszystko.
Do następnej notki.
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa

(Nareszcie zrobiłam logo)


11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do wywiadu ^.^
    Fala szczęścia....
    Papatki
    ~lolme/Cristal/Nowa Redaktorka tutaj ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania do wywiadu mogą być takie:
    1. Jakie było Twoje największe osiągnięcie na MSP?
    2. Opisz swoją historię na MSP.
    3. Ile fame zarabiasz dziennie?
    4. Ile sc zarabiasz dziennie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do wywiadu ^^
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do wywiadu ^^
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się na wywiad :3
    Nick: lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do wywiadu :*
    Nick: RobieSuperFilmy (19 lvl nie fanClub)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grafik xDDD Powinni wszyscy redaktorzy na blogu mieć jeden. Żeby nie było, że raz 5 postów, a na drugi 0. 2, 7 i 8 mam bardzo podobnie. Przypadek? Tak. Pytania do wywiadu:
    1. Co sądzisz o usuwaniu MS za coś czego nie zrobili?
    2. Seki czy filmy? Dlaczego?
    3. Czy warto być miłym dla innych graczy? Podaj powody.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do wywiadu :3
    Nick: jullia888
    Wgl, mogę prosić o logo? XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę prosić o logo? Na msp jestem amela1699

    OdpowiedzUsuń
  10. Po loga zgłaszajcie się tylko pod ostatnim postem z logami
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)