Menu

niedziela, 19 lipca 2015

Emmm, nowa? (BARDZO WAŻNE)

Hej, tu dla was jakby NOWA REDAKTORKA. Jestem Alice917. Pisałam tu jakieś 3 miesiące temu, w ogóle to jestem zdziwiona, że Nat mnie nie wywaliła. Z przykrością oświadczam, że to mój pierwszy od bardzo dawna, a zarazem ostatni post na tym blogu. Pewnie nawet się tym nie przejmiecie, bo pewnie już zapomnieliście i mnie nie pamiętacie.
Gra MovieStarPlanet jest dla mnie przeszłością. Pewnego dnia, poprostu coś We mnie pękło. W mgnieniu oka, nie miałam ochoty na pisanie postów, grę w MSP. Teraz tutaj wchodzę, i czuje się obca. Odeszło już parę osób. Doszło parę. Kellow doszła, co jest dla mnie poprostu cudowne! Wybiło milion wyświetleń. Wiem, że ten post nie ma sensu, ale chciałam się z wami pożegnać. Ci którzy mnie pamiętają - nie martwcie się, są wakacje! Trzeba cieszyć się tym wspaniałym okresem.
Przepraszam czytelników, za pozostawienie was w niepewności, czy wrócę czy nie.
Przepraszam Nat, że pewnie się na mnie zawiodła.
Nie mam się co rozpisywać. Dziękuję wam bardzo za ten wspaniały okres, w którym czułam się kimś! Miałam nawet paru "fanów". Cieszę się, że doszły redaktorki, które na pewno, nie zostawią was na 3 miesiące. Przepraszam. Byłam złą redaktorką i żałuję, że nie dałam szansy pisać tu komuś innemu. Dzisiaj wieczorem lub jutro rano, usunę się z bloga. NA dole możecie zadawać pytania, bo chcę na nie odpowiedzieć jeszcze jako redaktorka.
I teraz może podam parę rzeczy, które was rozweselą. Po pierwsze:
-Możecie się ze mną kontaktować na ask'u w którym podam Wam niedługo snapa i Instagrama
- Będę rozdawać prezenty, osobom które pamiętam za czasu kiedy tu tak "napalenie"  pisałam posty
Kochani! Jesteście najlepszymi czytelnikami na świecie! Ale moja mini "kariera" się wyczerpała. Dziękuję za ten wspaniały czas, i żegnam się z Wami wszystkimi moimi logami :) Do zobaczenia w przyszłości!















Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie, bo ja o was nigdy <3 p="">

17 komentarzy:

  1. Alice... Zawsze wierzyłam, że wrócisz. Zapisałaś się w historii tego bloga jak nikt inny. Na zawsze będę o Tobie pamiętała. Z resztą... Rozumiem i szanuję Twoją decyzję.
    ~Kellow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu. To brzmi, jakby to byś odchodziła od wszystkiego, ale naprawdę... Twoje posty były dla mnie kiedys ogromnym wzorem.

      Usuń
  2. Nigdy o Tobie nie zapomnę :')

    `osoba, która była, ale nigdy nie mówiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam twoje posty.. Byly swietne bylas moja ulubiona redaktorka.. Szkoda ze odchodzisz [*]

    ●MaggieTheMagic [Taktoradziwocieniehejtowalajakwszystkich]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęskniłam...Twoje posty były najlepsze.Byłaś moją ulubioną redaktorką..Szkoda, że odeszłaś. :(

    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o tobie pamiętałam :') Myślałam, że wrócisz na bloga, nie mniej rozumiem twoją decyzję.
    #AIW (ktoś może pamięta?)
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne loga <3 /Natala2800

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, moja ulubiona redaktorka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu jak się smutno zrobiło :c Szkoda że odchodzisz ;c Bardzo lubiłam twoje posty

    OdpowiedzUsuń
  9. Alice... Będę za tobą tęsknić <3..
    Bardzo lubię twoje posty. Szkoda, że odchodzisz..[*]
    Cóż ja mogę zrobić? :c Nic...

    #Wera
    Kangurek19

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę o Tobie pamiętać... Twoje posty były świetne. Byłaś moją ulubioną redaktorką. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę, pamiętać ♥. Choć nigdy nie odważyłam się do ciebie odezwać, i tak Cię lubiłam. Od kilku tygodni myślałam, co jest z tobą... Szczerze mówiąc, bałam się, bałam się, że coś się stało. Pamiętam, jaka byłaś napalona na pisanie, od początku. Potem zniknęłaś, ale rozumiem. Każdy pójdzie w swoją stronę, jak uważasz. Kocham, kocham twoje posty. Choć próbowałam, nie dostałam się. Tak naprawdę, wiem, że wierzysz w siebie. Kochanie, odprowadziliśmy Cię w twoją stronę, może twój blog będzie miał milion wyświetleń, skąd wiesz? Zawsze bądź nastawiona pozytywnie, pamiętaj o nas, a w złych chwilach pomyśl o nas, odezwij się czasem, w komentarzu, lub na chacie. Bądź silna, i zawsze pozytywnie nastawiona!♥ Chciałabym, Cię zatrzymać, ale to twoja decyzja, i też Cię rozumiem. Bardzo Cię polubiłam, przez te kilka miesięcy, i nigdy, prze nigdy Cię nie zapomnę!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem cię, MSP też mi się znudziło ;d Będę tęsknić za tobą i twoimi postami ;c Nigdy cię nie zapomnę *^*

    Pozdrawiam ;c
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)