Menu

środa, 22 lipca 2015

Dyskusja #1

Cześć, tu Tori.
(Hehe, to samo przywitanko od początku, ależ ja nie kreatywna xD)
Zauważyłam, że temat poprzedniej części serii pt. "Dyskusja" nie przypadł Wam do gustu. Kilka pierwszych komentarzy przeczytałam, i wywnioskowałam, że nie ma sensu pisać do moderatorów. Dziękuję za te komentarze, chociaż nie wszystkie pozytywne (W większości negatywne). Teraz wymyślę lepszy temat, a będą to..... SŁAWNE MOVIESTARS! Taa, poprostu napiszcie czy dla Was są miłe, napiszcie kto jest dla Was wzorem itp. Może napiszę Wam przykładowy komentarz pod tym postem.

"Dla mnie nie wszystkie sławne Moviestars są miłe. Niektóre nie szanują małych leveli. Dla mnie wzorem jest zazulka2. Jest ona bardzo miła, pomaga wszystkim w levelu i nie chcę nic za to. Zazulko, jeśli to czytasz, to Cię bardzo pozdrawiam xD)

~SWEETyolo04

PS. Chociaż nie wszystkie Moviestars są miłe, to i tak je podziwiam. "

To był przykładowy komentarz. Napisałam go na serio. Okej, okej. Poraz kolejny proszę Was o zostawienie komentarza na ten temat. Najlepsze (teraz już nie napiszę źle xD !) komentarze zostaną wklejone do następnego odcinka (?) tej serii.

~ Tori ❤️

15 komentarzy:

  1. Yyy... do mnie nigdy nie pisały, więc nie mogą być dla mnie miłe lub nie miłe. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimek ;* seria spoko dla mnie wzorem jest arli pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uznaj tego za hejt, ale napisałaś "poprostu", a powinno być "po prostu". Nie podkreśliło Ci na czerwono?
    Seria spoko, tylko lepsze tematy by się przydały. ;***

    ~Selenaxs5
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wcisnęła jej się spacja. Każdemu może się wkraść mały błąd. ;-;

      Usuń
  4. Mam takie samo zdanie co Selenaxs5 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sławne MovieStars? Ja xDDD No nie, ja nie xDDD Oni nie są nie mili. Jak z niektórymi pisałem to wcale nie okazali się nie mili. A nawet miałem kilku w nay xDDD Jak ktoś na większy lvl to nie znaczy, że jest zły, jest tylko osobą, która lepiej gra, noc ponadto.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że NIEKTÓRE sławne MovieStars rzeczywiście są niemiłe. Jednak, nie należy mówić tak o wszystkich. Warto najpierw porozmawiać z kimś...popularnym.
    Pozdrawiam ♥
    ~Wielmożny Smalec

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie MovieStars są miłe, zależy tylko od tego kiedy je poznamy i w jakich okolicznościach. Ja nie lubię tylko jednej. ;')

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Serio? Nie zauważyłam xD. Jeśli chcesz mogę ją usunąć.

      Usuń
    2. Nie będę już prowadzić, chcę być oryginalna.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)