Menu

sobota, 18 lipca 2015

Cześć, miło Was poznać! ♥

Hej, hej!
Wesoły nastrój mi dziś dopisuję, ponieważ DOSTAŁAM SIĘ NA TEGO BLOGA, I SPEŁNIŁAM MARZENIA! Dziękuję Nat i wszystkim innym. DZIĘKUJĘ! Jestem mega szczęśliwa! Jednocześnie mam prośbę. Tak, tak chodzi o logo. Nie mam w tym momencie dostępu do swojego komputera, na którym mam swoje 2 loga (W tym jedno od naszej kochnej Kellow). Mój E-Mail to wiktorka07@o2.pl i tam mi wysyłajcie. Oczywiście to konkurs powitalny, ponieważ nie chcę prosić o coś za nic. Jutro na[iszę wam o nagrodach. Okej, w Mailu piszecie swój nick na msp oraz wysyłajcie logo. Logo robicie dla mnie ( SWEETyolo04 ) . To chyba koniec. Jestem zmęczona, dlatego jutro ukarzą się fakty o mnie. Dobranoc kochani! 

~ Tori / SWEETyolo04 ☻

(Taaa, zrobiłam logo na szybko. Wyszło średnio, tak powiem )

22 komentarze:

  1. Gratuluję dostania się na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam marzenie te co ty, ale widzisz, nie dostałam się. Nie mam nic do ciebie, ale... Sory, nie ale jestem po prostu zła. Ahh, gratulacje ;* -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź zła, następnym razem może Ci się uda. Spróbuj na innych blogach.Mi też się nie udało, ale będę próbować.Dobrze, że spróbowałaś.
      ~Lanche MSP.

      Usuń
  3. Dzięki, że Wam się podoba! A jak logo? Wyszło? Napiszcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo wyszło ci pięknie ^^

      ~Pozdrawiqm Milordy ;w;
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
  4. Logo nie wyszło średnio, tylko rewelacyjnie! :) Fajny post i gratuluję.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  5. A do kiedy można wysyłać logo? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca lipca. DIękuję, że logo Wam się podoba.

      Usuń
  6. Pisze się "ukażą", musisz to poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* i tak już na mnie za to siostra nakrzyczała.

      Usuń
  7. Czekam na kolejne twoje posty, i GRATULUJĘ! c:

    Pozdrawiam Milordy ;w;
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)