Menu

sobota, 18 lipca 2015

Cześć, jestem Kellow

Witajcie, kochani.
Po pierwsze, chciałabym z całego serca podziękować Nat, za to, że dała mi szansę tu być. Mimo wielu złych opinii o mojej osobie i negatywnych komentarzy na mój temat, dostałam się... Przejdźmy jednak do informacji o mnie. Jestem Alicja. Na MovieStarPlanet, Kellow. Ogólnie niektórzy mogą kojarzyć mnie z innych blogów o tej grze lub z mojego, na którym piszę o swoim życiu. Jestem niską, dosyć szczupłą blondynką. Mam duże, głębokie oczy i mały nos. Interesuję się głównie fotografowaniem, blogowaniem oraz modą. Jestem dość nieśmiałą osobą zwłaszcza w otoczeniu dorosłych osób. Często słyszę komentarze typu: ,,Alka. Weź się wyluzuj". W prawdziwym świecie nie mam wielu przyjaciół. Ale w internecie poznawanie nowych osób przychodzi mi wyjąkowo łatwo. Zwłaszcza jeśli chodzi o chłopaków. Pisać tu będę głównie o Look'ach, i nowościach na MSP. Nigdy nie przejmuję się hejtami i niestety lub stety jestem bardzo szczerą osobą. Dlatego też potrafię kogoś obrazić nie mając świadomości tego...
Zawsze staram się, aby moje posty były długie, dopracowane i wyczerpujące. W efekcie nad jedną notką potrafię spędzić nawet półtorej godziny. Pomimo, że nie jestem człowiekiem, który spędza bardzo dużo czasu na komputerze i gra nałogowo. Moje konto ma dość dziwną historię, o której wolałabym nie rozmawiać.
Pamiętajcie, iż jeżeli macie jakieś wątpliwości czy pytania skierowane do mnie, śmiało. Pytajcie. A ja postaram się opublikować odpowiedzi w kolejnym poście. Przy okacji, zrobimy sobie coś w rodzaju Q&A. Co Wy na to? Koniecznie powiedzcie mi także, czy ten post Wam się spodobał.
~Kellow.

102 komentarze:

  1. Świetny post ! Nie mam pomysłu na pytanie ..A ! Żelki czy czekolada xD O to każdego pytam ^^ Jeśli chodziło o pytania o Tobie to to troche jest o Tobie xD Czekam na następne notki c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co? Widzę ze nie tylko mnie to denerwuje ze robisz sobie SWAG na blogach. Widziałam jeszcze lepsze osoby od ciebie. Od tej chwili nie czytam tego bloga. Czekam na hejty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc ich się nie doczekasz. Nie robię z siebie "swag"a". Z resztą podaj tego przykład. Chwalisz się tym, że nie będziesz już czytać tego bloga? Nie widzę w tym niczego niesamowitego.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie rozumiem Cię, Indocrine. Najpierw się pode mnie podlizywałaś, a teraz udajesz moją największą hejterkę? Ciekawe.

      Usuń
    4. Kellow ma rację. Ale tak czy inaczej, Wikuśko... brawa za odwagę i nie pisania z Anonima, kurde. ;_;
      'Anonime Anonymouse

      Usuń
    5. Podlizywalam? Jak? Jesteś normalnym człowiekiem, a nie Sylwią Grzeszczak.

      Usuń
    6. A od kiedy Sylwia Grzeszczak nie jest normalnym człowiekiem?

      Usuń
    7. Nawet wiem czemu tak mnie naskakujesz... To dlatego, że napisałam Ci komentarz z moją opinią pod Twoim postem pożegnalnym. Czy obraziłam Cię jakoś przez niego?

      Usuń
    8. Popieram Indo, ponieważ wszystko musi się kręcić obok Kellow, po prostu jest zasraną debilką, która tu będzie jeszcze bardzie ,,swag''

      Usuń
    9. Tini Stoessel, co? xDDD Jestem ,,zasraną debilką, która tu gędzie jeszcze bardziej ,,swag""... Nie wiedziałam, że jesteś dziewięcioletnią ,,fanką" Violetty. Powodzenia w hejtngu, kochanie.

      Usuń
    10. Kellow a co ona nie może lubić Violetty? Aha i Kellow ty nawet nie wiesz co mam do jesy ze tak do niej napisałam. Nie twoja sprawa. Nie chodziło mi o jej opinie tylko o co innego co nie powinno cie obchodzić.

      Usuń
    11. Moja droga Kellow, mam 12 lat. Widzę, że jesteś dziewięcioletnią dziewczynką, która wtrąca się we wszystko i próbuje, żeby wszystko kręciło się obok twojej zasranej dupy :)

      Usuń
    12. Sorry, ale widzę, że znalazły się dwie ekspertki od hejtowania. A Indo... Mogłabyś się ode mnie odpierniczyć, czy już zawsze będziesz wszędzie wtrącać swoje cztery litery?

      Usuń
    13. Radzę się zastanowić, zanim coś napiszecie. Zachowujecie się jak dwie sześio latki. Myślicie, że hejty Wam pomogą, czy najzwyczajniej w świecie szukacie miejsca, gdzie możecie się ,,rozsławić"?

      Usuń
    14. Tak w ogóle, brawa za podszywanie się pod jakąś Tini. Kurcze. Na prawdę myślałam, że 12-latki są mądrzejsze. Jak widać, pozory często mylą.

      Usuń
    15. I wiesz co? Spotkałam już wiele dziesięcio latek, które zachowywały się o wiele lepiej niż Wy. Z pewnością nie zrobiły by czegoś takiego. Także tak jak wcześniej mówiłam, zastanówcie się zanim opiblikujecie kolejny komentarz.

      Usuń
    16. W tym wypadku Kellow ma rację... Ja też znam wiele dziesięcio-latek, które są o niebo mądrzejsze od Was. ;-;
      `Anonime Anonymouse

      Usuń
    17. 'Tini Stoessel' ty głupia kurwo.. Tak mnie wkurwilas.. 'zasrana debilka' ty jestes rozpuszczoną suką.. Jpdl. Co za gówna. 9 lat góra. Nie podpisze się bo az mi wstyd za takie przekleństwa ale to prawda. BEZ POZDROWIEN. /. Jak chcecie to usuncie komentarz.. What ever..

      Usuń
    18. HAHAHAHAHAA Tinisrini dzini. Jak Pamella normalnie. xDDDDDDDDDDDD A Indo o dinozaur który wyginął

      Usuń
    19. INDO TO DINOZAUR XDXDXD JEBŁAM

      Usuń
    20. LUDZIE, KELLOW PISZE SWIETNE POSTY I SIE TU DOSTALA. WY SIE NIE DOSTALYSCIE (O ILE STARTOWALYSCIE) BO WEDLUG NAT, TO ALICJA PISZE LEPIEJ, A WY MACIE WIELKI BOL DUPY.

      Usuń
    21. NATAK MA RACJE! KELLOW MA ŚWIETNE POSTY A INDO I SRINITINI MAJĄ BÓL DUPY!

      Usuń
    22. I kto to mówi? Wy byście się odpierdzieliły raz na zawsze, a te wasze komentowanie mnie, Indo i zasranej kellow, wam nie pomoże. A i same macie ból dupy ;)

      Usuń
    23. Czemu się czepiacie Kellow? Ona pisze super posty.
      ~Sara00051 (nie chciało mi się logować xp).

      Usuń
    24. Tini Srini kupić Ci maść na ból dupy?

      Usuń
    25. ^ Mogę się złożyć jeśli chodzi o pieniądze. (;

      Usuń
    26. Zapraszam do lekarza, oczywiście ja opłacę, chociaż nie wiem czy da się wyleczyć wasz ból dupy i głupotę. A w ogóle Kellow nie da się wyleczyć ;)

      Usuń
    27. To ty jej zazdrościsz i tyle. Kellow pisze świetne posty, a taka rozpieszczona gówniara jak ty tego nie zmieni.

      Usuń
    28. Takie obsranej dziewczynie mam zazdrościć? Niby czego zasranej dupy i jej ,,swag'a''? Żałosne, a po za tym następna zasrana gówniara broniąca jebną Kellow. Pozdro z podłogi ;)

      Usuń
    29. Z podłogi na której srasz? Wiesz co? Nie będę przeklinać, ale jesteś zwykłą dziewczynką, która pragnie rozgłosu. Jesteś gorsza od Indo. Nawet nie powiedziałaś czego ode mnie chcesz. Na dodatek jeszcze chwalisz się swoją grupę hejterów. I wiesz co? GÓWNO MNIE TO OBCHODZI. ROZUMIESZ, IDIOTKO?!

      Usuń
    30. Nie, nie potrzebuję rozgłosu. Wystarczy, że piszę na jednym sławnym blogu ;) Mi chodzi tylko o to, że odkąd tu piszesz myślisz, że będziesz jeszcze bardzie lubiana, żałosne. Mam w dupie twoje zdanie o mnie, więc odpierdol się suko ode mnie ;)

      Usuń
    31. Kto to mówi? Haha... To TY się ode mnie odpierdol. Tak w ogóle... Sama jesteś suką i dobrze o tym wiesz. I nawet nie śmiel się tak ludzi obrażać, bo nie zajdziesz daleko w życiu, kochanie.

      Usuń
    32. Moje życie, moja sprawa, kochanie ;)

      Usuń
    33. Dziewczynko, może troche szacunku do starszych? Idź lizać gówno z dupy swojej zasranej udolki ;).

      Usuń
    34. Tini, to dla Ciebie.

      Kozak w necie, pizda w świecie. ;***

      `P

      Usuń
    35. Pao Paula mam 12 lat. A tobie zalecam słownik ortograficzny, a nie zwalać na telefon. Anonimowy kto się wyzywa tak samo się nazywa, nie wiem czy wiesz ale jest takie powiedzenie, pozdro kochane ;)

      Usuń
    36. Bo mnie obchodzi jakieś powiedzenie ;**

      Normalnie błąd ort. życia.. Pao Paula wstydź się... to przecież niedorzeczne!
      Xd
      Pozdr.

      :-""

      Usuń
    37. O japierdole, Tini. ,,Ten kto się wyzywa tak samo się nazywa", czyli jak Ty nazywałaś mnie ,,osraną" i wyzywałaś od suki to sama nią jesteś? Leję. xDDDDDD

      Usuń
    38. Kellow jaka nie rozumna jesteś. Pisałam do Anonimowy. Japierdole, potrzebne ci są okulary ;-;

      Usuń
    39. Ojejku, a od kiedy udolki zamiast idolki to błąd ortograficzny? To się nazywa literówka gówniaro.

      Usuń
    40. Spierdalaj jebna kurwo. Tak to do ciebie Srao Sraula.

      Usuń
    41. Em, czekaj. Jak to było?
      Kto się przezywa ten się sam tak nazywa, prawda?

      Usuń
    42. Może troche szacunku do starszych "jebana kurwo"?

      Usuń
    43. + Nie masz 12 lat, tylko 11. Sama tak napisałaś w zgłoszeniu "Hej! Jestem Natalia. Mam 11 lat. Po wakacjach idę do 5 klasy.", więc dojrzała jeszcze nie jesteś. Ja idę po wakacjach do 1 gimnazjum. Zatkało gówniaro?

      Usuń
    44. Wiesz dziś mam urodziny ;)

      Usuń
    45. 12 lat w czwartej klasie. Powtarzało się.

      Usuń
    46. Sto lat... ciężkich robót w kamieniołomach


      Nie musisz dziękować ;**

      Usuń
    47. Akurat idę do 5 klasy, a dzisiaj skończyłam 12 ;) 12 latki w piątej klasie, całkiem normalne ;)

      Usuń
    48. No raczej nie za bardzo normalne- skoro 12 latki powinny być w 6 kl... ;-;

      Usuń
    49. Skoro masz 12 lat to jesteś z 2003 roku, tak? W takim razie powinnaś skończyć piątą klasę, a nie czwartą. Pierdolisz i tyle ;).

      Usuń
    50. Skończcie, ja lepiej wiem ile mam lat ;)

      Usuń
    51. Właśnie nie wiesz. Pierdolisz kłamstwa i tyle c;

      Usuń
    52. Ja nawet nie mam jeszcze skończone 12 lat, a idę do szóstej klasy.

      Usuń
  3. Super, że się dostałaś ;) Trzymałam za Ciebie i Tynę kciuki. Nie przejmuj się złymi opiniami- ignoruj je. Hejterzy zawsze się znajdą... Dobra, zacznę zadawać pytania;

    1. Od ilu miesięcy/lat blogujesz?
    2. Czy lubisz rysować?
    3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
    4. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc?
    5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
    6. Wolisz morze, czy góry?
    7. Jaka jest (według Ciebie) najlepsza Twoja cecha?
    8. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka (możesz wymienić kilka)
    9. Jutro (19) będę jechać nad morze, co polecasz na nudę w samochodzie?
    10. Mieszkasz w domu, czy bloku?
    11. Lubisz naleśniki? (Wiem, bardzo mi się to przyda xd)
    12. Malujesz się?
    13. Jaka jest Twoja ulubiona cyfra?
    14. Do you speak English?
    15. Słodzisz herbatę? Jak tak, to ile łyżeczek?

    To już koniec pytań i powieści.

    Powodzenia Kellow.

    Pozdrawiam,
    korczaczka
    Massion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Hejterzy są wszędzie... Niestety. Dzięki za pytania.

      Usuń
  4. A kiedy zrobisz Q&A na blogu Abieski? Tam kiedyś bardzo dawno zaczęłaś Q&A, als nie skończyłaś... I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Jak tylko wrócę z wakacji. Postaram się coś wykombinować.

      Usuń
  5. HAHAHAH! Kelciu smieszna jestes. Najpierw Abi potem pierdolisz cos na Emily a teraz tu. Dziewczyno co ty odpierdalasz! Jak na razie nie widze tu pozytywnych komentarzy. Nagle z dupy pojawilas sie w internetach i robisz taki SWAG. Jestes naprawde smieszna. Powodzenia w pisaniu postow o roznej tematyce na tylu blogach :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Dominika? A Paulina? A Massion Art? A Anonimowy? A poza tym... o jaką Emily Ci do cholery chodzi?!

      Usuń
    2. Na miejscu Nat usunęła bym wszystkie Twoje komentarze. Moze zapytam inaczej... co Cię boli, dziecko?

      Usuń
    3. Powiem tak.. Po. 1. Wikusia spierdalaj.. Nikt cię tu nie chce.. Sama z bloga odeszlas. Po 2. Kellow moze pisac na ilu blogach chce. /Dih
      Indo z góry gowno mnie obchodzi co piszesz ~ hate everyone.

      Usuń
    4. Pierwsz rozsądny człowiek.

      Usuń
    5. Przeciez Kellow nie pisze z Nami na blogu Emily....XDD

      Usuń
    6. Zgadzamm się z Kellow :) Co do niej macie? Zrobiła wam coś, pobiła Was? Litości ;-; Odpie*rzcie (jeju pezeparaszam, tak nie lubię przeklinac :
      <) od niej :)

      Usuń
    7. Yyyy... Florka pisze na 4 blogach naraz jakos się do niej tak nie uczepiliście. Żal z was, neosy.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kellow przeklęta... Tam gdzie się pojawia potem rozpętują się kłótnie. Nie, że coś do Ciebie mam, bo nie i to nie ty rozpętujesz...
    ~ Shims/Julek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indo to wszystko rozpętała... Nie potrzebnie.

      Usuń
    2. Bo INDO to sukodozaur...8) / Dih

      Usuń
    3. Ja? Żałosne. Aha, i nie obchodzą mnie wasze komentarze na mój temat.

      Usuń
    4. Skoro Cię nie obchodzi :) udawalas taką malutką i lizalas dupy wszystkim a teraz..

      Usuń
  8. Jej, super, że się dostałaś! :)
    Byłaś moją faworytką w tym konkursie.
    Pytanka:
    1.Żelki z bieronki czy inna jakaś firma xD.?
    2. Masz jakieś zwierzątko?
    3. Ulubiony blog?

    Pozdrawiam,
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czytam te komentarze to po prostu aż mi się łezka w oku kręci.... ze śmiechu. /Nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Masło xd
      Dawno z Tobą nie gadałam

      Usuń
    2. Że az zal na to patrzeć :') Dawniej bylo lepiej /Dih

      Usuń
  10. A dlaczego Kellow nie może pisac na tylu blogach? Bo co? Ona bynjmiej próbuje swoich sił,bo może to jest jej pasja tak jak pasja Nat -blogowanie i może jej to przyjemność sprawia tak jak Nat, a wy zamiast się zgłosić do jakiegoś bloga, to kurde macie pretensje o gówno. A jak wy kiedyś będzie na tylu blogach, to co? Pewnie będą was uważali za hejterów i nikt nawet nie będzie chciał wejść na waszego bloga i sprawdzić, o czym piszecie. Kierowane do Wikuśki, Info, i Tini Stoessel. Żal mi was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Blogowanie to jedna moich największych pasji, i tak, iak powiedziałeś/ałaś mam prawo pisać na 4 stronach.

      Usuń
  11. "SWAG", to coś złego? Nie można nim być? Mówicie Ali, że nim jest, ok, pewnie zazdrościcie, że tyle ma komów i może odpisywać na te wasze hejty i mieć swoje zdanie, bo też by tak chciałyście? A jak by nie była "SWAGIEM" i blog Nat to byłby jej pierwszy post na ktorym blokuje byście pisaly "ona nie umie pisac postów, bla, bla, bla" każdy zaczyna od czegoś, wieęc ogar ijcie dupska. Sama bym chciała blogować na 4 blogowach, a nie bloguje na żadnym. To może fajnie, że ona dla was pisze posty i martuje swój czas, żeby szukac dla was nowości o MSP? Na 4 blogi? Moim zdaniem jest to bardzo fajnie i też mam bym tak chciała, zazdroszczę Ci Kellow, i Nat też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiesz, że Tini i Indo nie wiedzą co oznacza słowo "swag".

      Usuń
  12. ODCZEPCIE SIĘ KELLOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. UWAGA! NIECH KAŻDY TEN, CO NIE LUBI TYCH HEJTERÓW, CO HEJTUJĄ KELLOW I WSZYSTKICH W OGÓLE, NIECH WSZĘDZIE GDZIE SIE DA PISZĄ, NP: NA MSP,PISZĄ "#SWAG", ALBO #JESTEMSWAG, #JESTEMSWAGKEMICOZTEGO? XD WIEM, ŻE GŁUPI I BEZ SENSU POMYSŁ, ALE TAM....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to nie spodziewałam się, że przez mój jeden post z wynikami będzie taka afera, no ale.... Co zrobisz? Nic nie zrobisz 😂
      /Nat

      Usuń
    2. Chyba nikt się nie spodziewał. Teraz pozostało jedynie pogratulować hejterom.

      Usuń
  14. #SWAG XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "SWAGI" łączmy się.
      Czarujące, prawda?

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dostania się i post bardzo fajny ;) i nie jakoś nie będę Cię hejtować jak ci z góry bo się nie dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dostania się tutaj. :) Radzę nie przejmować się hejtami.Bardzo fajny post.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  19. To bardzo dziwne, że hejtujecie Kellow nawet jej nie znając osobiście, nie pisaliście z nią ;-; Tylko zazdrość. A może chcecie, żeby pisały tu ośmio latki? By było bardzo super xDDD Poprawianie ich błędów w kom, no nie ważne. Kellow pisze już od bardzo dawna i ma na to czas, a większość pisze przez jakiś czas, a później macie to gdzieś. Brawo!

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłem coś podobnego u Abieski xDDD Ale to nie było dlatego, że się nie dostałem. No, bo i tak bym nie pisał. Na tym blogu coś się dzieje, są posty, a nie jak wtedy u Abieski. No w ówczas to mało kto pisał, więc czemu nie zwrócić na siebie uwagi? Ale te komentarze są "niedorozwinięte" i z anonima xDDD Z anonima... BOSH! Odwaga...

      Usuń
  20. Zniszcze tą liczbe 99 XD Teraz będzie 100 komentarzy (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zniszcze tą liczbe 99 XD Teraz będzie 100 komentarzy (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  22. Eeeee?! Ja tam lubię Kellow. A do Tini ,,Srini" Stoessel,
    Kto się przezywa tak samo się nazywa, no nie?!
    Jeżeli nie, to jesteś jakąś dziwną ,,dwunastolatką".
    #SWAG

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)