Menu

poniedziałek, 27 lipca 2015

Ciekawostki o hackerach. #1

Witojcie zacni obywatele naszej planety, odwiedzający ten blog!
Z tej strony Marcia, ta sama Marcia, która miała pisać posta wczoraj, a robi to dzisiaj.
No, przepraszam. Weszłam wczoraj na lapka dopiero o godzinie osiemnastej i chciałam pisać notkę, jednak miałam do czynienia z wirusem zamykającym mi przeglądarkę, którego do tej pory nie mogę usunąć. Czy ktoś byłby tak łaskawy, aby mi pomóc?

Nie przedłużając, przygotowałam dla Was post z serii "Ciekawostki o hackerach".

Dzisiaj rozmawiamy o TERRIGANG.


TERRIGANG - jest to grupa hackerów na MovieStarPlanet. Zazwyczaj działają we dwójkę, na dwóch kontach. Są w stanie okraść wszystkie konta zrobione na tym samym komputerze, poprzez namierzenie IP lub inne jakieś złowieszcze sztuczki. Swą postać ubierają w czerwony kapelusz, granatowe spodnie. Na twarzy możemy dostrzec krwawe usta. Włosy są koloru fioletowego. Nie posiadają bluzki ani butów.

Podobno są groźni niczym Anonymous i straszni jak The Dolly. Tak jak inni hackerzy, nie mają loginu w chatroomach. Są bardzo tajemnicze. Ogólnie, to jest o nich mało. Nie wiadomo prawie nic: co piszą w statusie po wejściu na konto, czy zabierają z niego jakieś ubrania, czy zmieniają hasło, e-mail... Wiemy tylko o wyglądzie.

Kolejnym groźnym hackerem jest Fright Night. Ubrany jest w czarną suknię, a na jego twarzy widnieją bandaże. Kiedyś na MSP było o nim bardzo głośno, zwłaszcza na angielskim serwerze. Sławę zyskał dzięki pewnej dziewczynie, która po schackowaniu wrzuciła filmik na YouTube.

No i to by było na tyle. Wiem, krótki post, jednak ten wirus doprowadza mnie do szału... Podczas pisania tego posta uruchomił się dwa razy, zapewne za chwilę przeglądarka zamknie się ponownie... Przepraszam Was za to... Następny post, który pojawi się już jutro, będzie poruszał tematykę najpopularniejszych MS w ostatnim czasie.

Tymczasem pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.

A ja nadal z tym 'CHLEBEM'...


14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, ponieważ na blogach mało piszą o tym TERRIGANGU.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sposób, żeby zrobić konto bez nicku. Tych i innych hackerów na MSP nie ma. Nigdy nie widziałem jak shackowali kogoś z wysokim lvl, no tak, były włamania, ale to przez to, że ktoś podał swoje hasło komuś, lub niektórzy robią to dla fejmu, albo po prostu dla beki. WIDZIELIŚCIE KIEDYŚ NA ŻYWO U KOGOŚ W STATUSIE NAZWĘ HACKERA? No ja nie xDDD I zawsze po tych włamaniach gracz znów normalnie gra, więc co z tego wynika? No, że ktoś komu się poda hasło Ci może wejść i to zrobić, a nie hackerzy. MSP cały czas pilnują moderatorzy, przecież chcą, żeby nikt nie robił VIPa itp. za darmo, bo w końcu zależy im na KASIE! Nie rozumiecie? I wkraść się hackerowi trudno na takie konto, no przecież np. Bieberowi na FB wkraść się trudno, no bo takie strony są bardzo zabezpieczone, podobnie jak gry. I jedynie można dodać sobie coś do gry, a nie ukraść konto.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Mi kiedyś ktoś ukradł konto, ale miałam bardzo proste hasło. Nawet sami moderatorzy pisali, że na grze nie ma hakerów.

      Usuń
    2. Szymon? Mam Cię w znaj :3

      Usuń
    3. WOW! Gratulacje xDDD Ponad 3 tys. osób mnie ma ;-;

      ~1szymon102

      Usuń
    4. A ja Cię nie mam w znaj. ;-; xD

      Usuń
    5. Zgadzam się ze wszystkim. Dziewczyna z twoich snów1 pisała na jej drugim koncie że straciła konto na zawsze, a potem była ładnie przebrana i napisała status "Wracam na konto TheSandraa". Brawo! A mitunia45, na filmiku powiedziała że to konto jest skradzione na zawsze. Po pewnym czasie znudziło jej sie granie na drugim koncie, dlatego powiedziała że odzyskała :) Nie no, kolejne brawo! Heh, najśmieszniejsze jest to że wrzuciła ten film kilka godzin później po tym jak wstawiła taki film (że jej ukradli konto) LunaTv. Zgapiła od niej także tytuł "MEGA PREZENTY #(Liczba) SZYBKA WERSJA". W dodatku w filmiku zrobiła to samo, czyli wcześniej wrzuczony filmik mega prezentó przyśpieszyła. A dlatego wrzuciła filmik o stracrniu konta, bo Luna to zrobiła (Sry za błędy pisze z telefonu)
      ~bith443m

      Usuń
    6. Boże, masło maślane xDDDD

      Usuń
  3. Zajrzy na konto Jednowrozec x3-moje stare. po shackowaniu Fright Night jest tam w naj..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzy na konto Jednowrozec x3-moje stare. po shackowaniu Fright Night jest tam w naj..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzy na konto Jednowrozec x3-moje stare. po shackowaniu Fright Night jest tam w naj..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U... Noc hackerów jest dzisiaj xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Hackerow niema ja kiedyś zrobilam konto Anonymous coś tam dla beki i mi i mojej naj usuneli te konta na drogi dzień.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)