Menu

piątek, 24 lipca 2015

Brak postów - weź się do roboty!

Cześć!
Z tej strony Aga. Tak wiem, że nie pisałam postów przez 3 dni. Wynikło to głównie z tego, że musiałam poukładać kilka spraw. Poza tym mój komputer się popsuł, na szczęście nie było to nic poważnego i na następny dzień już go miałam. Nie mniej, jednak muszę zacząć go oszczędzać i nie grać całymi daniami. Postanowiłam też zrobić stały grafik, tamten jest nie ważny.

Poniedziałek - Look so a star
Wtorek - History of MSP
Środa - (nowa seria) Fashionable Inspirations - Around the World
Czwartek - (moda) Look + wywiady (Interviews)
Piątek - brak posta
Sobota - Loga
Niedziela - brak posta 

Grafik będzie obowiązywał od Poniedziałku. Jutro posta z mojej strony nie będzie, a w Niedzielę wyniki konkursu na logo! Teraz może jeszcze słowo o nowej serii.
Więc tak, posty będą polegać na tym, że wybieram jakiś kraj np. Chiny tworzę dwa looki zainspirowane tym krajem, do tego makijaż i (coś nowego, sama się dziwie czemu to wybrałam) unikat. Tak unikat, będzie on pasował kolorystyką itp. do danego kraju (ile powtórzeń ;_;). Na końcu posta zawsze będzie jakaś ciekawa nuta w danym języku i oczywiście ankieta jaki kraj ma być następny. Myślę, że będzie to coś nowego i fajnego.

To chyba na tyle.
Aha, zapomniałabym o jeszcze jednym. Ostatni post z serii History od MSP bardzo się wam podobał i chciałam spytać o czym chcielibyście poczytać w następnej notce?
Czekam na wasze komentarze.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o nową serie to może Francje, albo Polskę xD
    -Lyene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hym myślę, że wybrałabym Francję xd
      Dzięki za pomysły ;)

      ~`.A

      Usuń
  2. Fajny grafik, czekam na posty.
    Jestem ciekawa nowej serii, fajnie się zapowiada ;)
    A co do posta z History of MSP to myślę, że Roślinki były by fajne ^^
    ~ MyszQa Nt

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W Jacku Charles Proxy, chyba, że Jesy chodzi o coś innego.

      Usuń
    2. Telefon mnie dobija -.- W hacku * Nie w Jacku XDD

      Usuń
  4. Hej, mogę prosić o nowe logo? Nie żeby tamto mi się nie podobało, ale kupiłam nowy zestaw ubrań i chciałabym nowe logo.
    Chciałabym tło z wieżą Eiffla i cytatem ,,Paris in my dream''. Jeśli chodzi o look, to najlepiej ten, który mam na sobie.
    Mam nadzieję że nie wymagam za dużo xD
    Oczywiście mój nick to lukcia321
    Lukcia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)