Menu

wtorek, 21 lipca 2015

#4 History of MSP - Unikaty

Cześć!
Tak jak napisałam w grafiku przywracam serię History of MSP. Pewnie niektórzy pamiętają o co w niej chodziło. Nie mniej jednak pozwolę sobie przypomnieć na czym polegała.
Seria "History of MSP" miała na celu opisać naszą grę z 2011 roku. Postanowiłam ją zrobić bo wiele osób, które założyło niedawno konto nie zdają sobie sprawy jak było kiedyś. Nie wiedzą nic o istnieniu np. Roślinek.
Dziś postaram się opowiedzieć wam o unikatach.
No, więc czym są unikaty?

Unikaty - Są to rzeczy wycofane ze sprzedaży na MovieStarPlanet. Rozpoznajemy je po tym iż nie da się ich zakupić. Moderatorzy wycofali je, ponieważ były przestarzałe graficznie oraz było za mało miejsca no nowe rzeczy.

Wyróżniamy kilka rodzai unikatów:

1. Unikaty ze Starego MSP.
Są to (najczęściej) ubrania, które w 2011 roku były do zakupienia w sklepie. Osoby, które je nabyły podczas gdy były dostępne zyskują unikat. Teraz pokaże wam kilka zdjęć unikatów:

RPM - Robione przeze mnie (Scr unikatów, które wykonałam sama)
a) Włosy
RPM. Na zdjęciu widzimy brązowe włosy upięte w kok, a właściwie bardziej jest to krótka kitka.
Możemy również stwierdzić, że to włosy z początków MSP bo widać tylko kilka efektów świetlnych zastosowanych dla poprawy wyglądu.
 RPM.
  RPM.
  RPM.
 RPM.



Ukazane wyżej fryzury były do wyboru podczas tworzenia nowej postaci w grze (2011 r).

b) Bluzki/Sukienki
  RPM.
  RPM. Na zdjęciu widzimy sukienkę/tunikę, która kształtem przypomina choinkę. Można dostrzec na niej kolorowe bombki i ozdoby.
  RPM. Scr przedstawia górną część bikini, jak widzicie oprócz niej są trzy tatuaże przypominające całusy (odciśnięte usta).
  RPM. Drugi raz widzę na oczy tą bluzkę. Sądzę, że jest bardzo rzadka. Jak widzicie grafika przypomina tą z początków MSP oprócz prostego kroju widzimy naszytego starego boonie w kolorze biały z różowymi różkami.
  RPM. Na zdjęciu widzimy bluzkę w mocnym odcieniu różu. Gdybyśmy ją zakupili zyskujemy nie tylko bluzkę, ale też czarną kolię.
  RPM. Tutaj mamy przedstawioną białą bluzkę z białym naszyjnikiem. Powodem jej usunięcia mogło być to, że nie pasuje idealnie do ciała naszej moviestar (nie zakrywa całego biustonosza).
  RPM. Na tym scr widzimy czarno białą bluzkę. Przypomina ona gorset dzięki zastosowaniu wiązadeł w dolnej części.
  RPM.
                                                                              RPM.
 Tutaj widzimy bardzo prostą bluzkę. Za pewne jest to jedna z najstarszych bluzek dla dziewcząt, zwróćcie uwagę na grafikę i walory kolorystyczne jakie zastosowano do unowocześnienia bluzki.








c) Doły
  RPM. Jak widzicie jest to jakby inna wersja znanych "getrów w paski". Zawiera ona                                                            dodatkowe szelki.
 
            RPM. Tutaj mamy czarną spódniczkę i buty. Po raz kolejny mamy dowody, że na starym                  MSP modzi nie przywiązywali takiej wagi do ceny i zrobili spódniczkę w połączeniu z butami,                                               których nie trzeba będzie potem dokupywać.
                                                                                RPM. 

 Tą oto spódniczkę można było nabyć podczas tygodnia unikatów (2013 i 2014 rok).

              Również tą spódniczkę można było kupić podczas tygodnia unikatów (2013 i 2014 rok)

c) Dodatki/ Tatuaże
   RPM. Widzimy moviestar która ma w buzi ołówek. Podejrzewam, że ten unikat był stworzony przy                                                       pomocy programu Charles Proxy.
                                                                                RPM.
    RPM. Na tym zdjęciu mamy różowe serpentyny. Obecnie na MSP jest ich bardzo podobna wersja,                                                                która nie jest unikatem.
                                                                                  RPM.
                                                                                 RPM.
 To zdjęcie przedstawia tatuaż. Większość tatuaży jest na rękę lub na nogę, a ten jest na brzuchu naszej moviestar. Zwróćcie też uwagę na cenę, która wynosi tylko 50 sc (dzisiaj cena tatuaży to 400 - 500 sc).






                                                                              RPM.




Tutaj widzimy zdjęcie z DS na niemieckim MSP. Unikaty, które tu widzicie zostały stworzone za pomocą programu hackerskiego (Charles Proxy). Całe zdarzenie wywołało ogromną aferę.

d) Buty


 RPM.
2. Unikaty z pakietów VIP.
Tych unikatów również nie da się kupić w sklepie. Aby je zdobyć trzeba kupić pakiet VIP (lub wymienić się z osobą która je posiada).

 Gdy zakupimy pakiet VIP na rok otrzymujemy nie tylko ubrania, ale też unikatowe przedmioty do pokoju i boonie.













3. Unikaty z magazynu MovieStarPlanet.
Te unikaty zyskujemy po zakupieniu gazetki MSP. W gazetce znajduje się kod aktywujący, który musimy wpisać po zalogowaniu. Unikaty z gazetki to najczęściej ubrania, czasem są to zwierzaki.



 Rzecz z gazetki do dekoracji pokoju.

 Magazyn MovieStarPlanet. Jak widzicie w tym numerze po wpisaniu kodu otrzymamy 500 sc i unikatowego boonie.


4. Unikaty z promocji.
Są to unikaty z np. kalendarzy adwentowych:

Niektóre osoby posiadają też jajka wielkanocne z 2012 i 2014 roku. Jest to bardzo rzadki unikat:

5. Unikatami są też stare boonie i zwierzaki. Osoby, które je kupiły zyskują unikat.




RPM.

Niektórzy mówią, że unikaty znajdziecie w sklepie gdy wejdziecie na ostatni motyw itp. ale skoro te "unikaty" są w sklepie to tak naprawdę nimi nie są.

To na tyle. Wiem, że ten post miał być wczoraj, ale musiałam trochę poczytać i znaleźć jakieś ciekawe zdjęcia.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥


22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post *o* Yyy... unikaty robione przez Ciebie? Ty też umiesz robić unikaty? A za pomocą jakiego programu? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie umiem robić xd
      Jedyny program, który do niedawna działał to Charles Proxy, ale modzi już go zablokowali (Obiecali też, że stworzone unikaty usuną).
      Napisałam, że to scr unikatów, które sama zrobiłam. Chodziło oto, że znalazłam te unikaty u kogoś i zrobiłam zdjęcia, a nie ściągnęłam np. z google czy coś xd

      Usuń
  2. Baaaaaaa[..]rdzo ciekawy i długi post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te unikaty ze starego MSP to większość pierwszy raz widzę na oczy.. :O Ciekawy post.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam je na niemieckim MSP ;)
      Tam jest dużo takich, a te nie są jakieś specjalne. Jest o wiele więcej ciekawszych (widziałam kiedyś na filmie na yt, ale nie zapisałam nicku osoby).
      ~`.A

      Usuń
  4. Są jeszcze świecące spodnie! - zmieniają kolor co jakiś czas. <3
    Widziałam u pewnej użytkowniczki w 'garderobie'... one są chyba najrzadsze.
    (Niestety jej loginu nie pamiętam :/ )

    OdpowiedzUsuń
  5. Są jeszcze świecące spodnie! - zmieniają kolor co jakiś czas. <3
    Widziałam u pewnej użytkowniczki w 'garderobie'... one są chyba najrzadsze.
    (Niestety jej loginu nie pamiętam :/ )

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja tutaj są uni któruch nigdy w życiu nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny post. Widać, że się starałaś. Takie posty lubię, jesteś genialną redaktorką! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że post jest bardzo dopracowany. Ogolnie lubie takie posty, wiec czekam na wiecej :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy post w historii tego bloga. Kłaniam się nisko. Podziwiam musialaś poswiecic dużo czasu.
    `Fa

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajniejszy uni to spodnie, które migoczą. Ma je Claus, można je zobaczyć wchodząc np. na australijskie MSP
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sorry nie zauważyłam że napisałaś to wyżej xDDD

      Usuń
  11. Fajny post, ale jeśli chodzi o włosy, to ja stwarzałam konto w 1011 r. i były inne włosy do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam kilka uni z tego postu :) Nie licząc tych z tyg. uni. Tzn. mam : z 2 pakietów vip, z 5 gazetek i włosy na cleo.

    julcia 3994

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam problem, nie wiem jaka wartość jest bluzki z booniem :D Mam ją za ubranko z tyg. UNI :D Mówisz że cenna... Ale czy na pewno? :D NIe wiem do ktorej tabeli włożyć w artbooku PS: Swietny post :D Uwielbiam <33

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)