Menu

czwartek, 2 lipca 2015

#3 Jesy creations ♥

Witam, pora na ostatni post z tej serii (która była "nie wypałem"). Dobra na dziś mam rysunek który zrobiłam już dawno temu i odkopałam go niedawno ze sterty różnych papierów znajdujących się na moim biurku. Projekt prezentuje się tak:
Jak widzimy mamy tutaj niebieską (dżinsową) sukienkę, lekko żółte szpilki, Bordowo - czerwone włosy.
Zaczynamy od sukienki
Niebieska sukienka z kołnierzykiem, zapinana na guziki. Posiadająca czarno-niebieski pasek.
Podoba do tej:
Buty:
Lekko żółtawe szpilki, z dwoma paskami ~ jeden jako zapięcie ~ drugi jako ozdoba.
Zostały już tylko włosy:
Bordowo - czerwone włosy z grzywką przeczesane na bok, widać też, że są odrobinę pofalowane.

Znów bardzo krótki post.
Ale na szczęście koniec z tą serią xD
Jutro tak jak obiecałam pojawi się poradnik ~ Jak robić loga.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

10 komentarzy:

  1. Ten rysunek chyba NAJładniej Ci wyszedł :3
    ~Wiśenka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie cieniujesz, ale krzywo rysujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowa, nikt nie jest idealnie prosty. Aięc wszystko jesst dobrze.
    Super post ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowa, nikt nie jest idealnie prosty. Aięc wszystko jesst dobrze.
    Super post ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie rysujesz*u*. Zazdro.
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo to nie do końca jest tak że rysunek jest krzywy.. To ja zrobiłam krzywe zdjęcie xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)