Menu

niedziela, 19 lipca 2015

20 faktów o mnie! ❤️

Cześć, tu Tori.
Dziś zobaczycie z mojej strony 20 faktów o mnie. So..... Lets go !

1.Mam na imię Wiktoria, ale mówią na mnie Tori, Torcia.
2.Mam 11 lat i idę do piątej klasy.
3. Jestem nie wysoka, 147 cm wzrostu.
4.Moje Bmi to wygłodzona, bo ważę 31 kg.
5.Nigdy nie słodzę herbaty.
6.Nie lubię keczupu.
7.Mieszkam w domku, koło Kielc, w Polsce.
8. Mam siostrę, lat prawie 19.
9.Nie mam za bardzo stylu.
10. Na Msp mam 20 lvl i gram prawie 4 miesiące.
11. Na Msp nie mam szczęścia do chłopaków i często oni mnie ranią.
12.Bardzo lubię zwierzęta. 
13.Moim marzeniem było pisanie na tym blogu.
14. Uwielbiam wszędzie dawać serduszka. ❤️
15.Uwialbiam malować paznokcie.
16.Interesuję się polityką.
17.Ćwiczę akrobatykę, ale
18. Jestem samoukiem.
19.Lubię grać też w TransForMice.
20.Kocham blogować! ❤️

Napiszcie jak wam się to podobało w komentarzu.

~ Tori ❤️



4 komentarze:

  1. Ciekawe fakty! :)
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam 11 lat xD I też gram w TransForMice, podasz jaki masz login/nick? Dodałabym cię do znaj ;d Mój nick naTFM to Ninoczkaaa
    Wiem, głupi xd
    Pozdrawiam
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fakty :) ja mieszkam w Kielcach :DD

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)