Menu

niedziela, 19 lipca 2015

20 faktów o mnie + jestem zasrana

Witajcie, kochani.

Wbrew pozorom spodziewałam się w sumie większej fali krytyki. W końcu bądź co bądź, tam gdzie jest Kellow zawsze coś złego się dzieje. Ale nie obyło się też bez tak zwanych ,,prymitywnych hejterów". Nie będę wymieniała konkretów... No bo po co? Ale serio. Myślałam, że niektóre osoby potrafią wykazać się większą inteligencją. Chociaż jaki jest sens pisania o tych osobach, skoro i tak nie zamieniłam z nimi ani jednego słowa? W prawdzie czytanie komentarzy fanek ,,Sroletty" typu: ,,Jesteś zasrana" i czytanie tych pod postami nowych redaktorek typu: ,,Lubię Cię. Ale nie zazdroszczę Ci, ze tu piszesz, bo musisz robić to z zasraną Alicją" nie jest za miłe. Wiem, że takie wykłady są nie na miejscu zwłaszcza ze względu na fakt, iż nie jest to mój blog. Tak więc bez zbędnych komentarzy, przejdźmy do rzeczy.
W poście powitalnym pozwoliłam Wam zadawać pytania o mnie, na które miałam odpowiedzieć w dzisiejszym wpisie. Ogólnie rzecz biorąc nie było ich zbyt wiele, więc postanowiłam do mieszanki Waszych pytań dodać trochę swoich. Tym samym przekształciłam Q&A w coś w stylu ,,20 faktów o mnie".

1. Żelki, czy czekolada?
Trudno powiedzieć. Zdziwię Was, bo kiedyś nie przepadałam za żelkami. Polubiłam je dopiero w czwartej klasie, kiedy moja koleżanka mnie nimi poczęstowała. Mimo wszystko, raczej wolę czekoladę.

2. Od ilu miesięcy/lat blogujesz?
Bloguję od dość niedawna, gdyż dopiero od roku. Generalnie miałam dopiero dwa własne blogi, których byłam twórcą. I tylko jeden odniósł jako taki sukces.

3. Czy lubisz rysować?
Zależy w jakim sensie. Jeśli masz na myśli mange, czy postacie bez ust i oczu jakkolwiek to brzmi, tak.

4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Lato. Definitywnie lato. Wtedy mam więcej czasu na spędzanie czasu z przyjaciółmi, po za tym większość czasu są wakacje. A na dworze jest w ten czas ciepło.

5. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc?
Lipiec? Chociaż nie wiem. Miałam kłopot z wyborem.

6. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Moje ulubione danie? Lasagna, bodajże?

7. Wolisz morze, czy góry?
Góry. Morze mam na codzień. Po za tym góry są ciekawsze. Jest więcej jaskiń, bliżej do Krakowa...

8. Jaka jest Twoja (według Ciebie) najlepsza cecha?
Raczej szczerość. Aczkolwiek różnie z tym bywa.

9. Jaka jest Twoja (możesz wymienić kilka) ulubiona piosenka?

Lana Del Rey - Black Beauty
Lana Del Rey - American
Lana Del Rey - Summertime Sadness

10. Jutro będę jechać nad morze. Co polecasz na nudę w samochodzie?
Nie znam za bardzo skutecznych sposobów na nudę. Weź ze sobą wciągającą książkę.

11. Mieszkasz w domu, czy bloku?
W domu.

12. Lubisz naleśniki?
Tak, ale nie w połączeniu z serem.

13. Malujesz się?
Tak, chociaż bardzo delikatnie.

14. Jaka jest Twoja ulubiona cyfra?
14. ^^

15. Do you speak English?
Yes, I do.

16. Słodzisz herbatę? Jak tak, to ile łyżeczek?
Nie. Nigdy nie słodzę herbaty.

17. Masz jakieś zwierząko?
Tak. Mam kotełka. ^^ <-- Nie mogłam się powstrzymać.

18. Ulubiony blog?
Jest własnością adminki tego, czyli blog Nat.

19. Ulubione lakiery?
Definitywnie pastelowy fiolet (kolor 331) i mietowo-turkusowo-niebieski (kolor 389) z Kiko.

20. Jak reagujesz na hejty?

Staram się nie zwracać na nie uwagę. Hejty są wszędzie i zawsze tak będzie.

Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca posta.

~Kellow.

27 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się hejtami fanek Sroletty ;)
    Ja nie rozumiem czemu te dziewczynki piszczą na jej widok i muszą mieć bluzkę, plecak, piórnik, zeszyt, ołówek, gumkę i w ogóle WSZYSTKO z jej wizerunkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie rozumiem. XD
      ~Lanche MSP.

      Usuń
    2. Na fb polubiłam stronę "Violetta to gówno"

      Usuń
  2. Droga Kellow. Jesteś nie tolerancyjnym człowiekiem, ponieważ ja lubię Violettę, a ty od razu swoje. I nie mam bluzki,plecaka,piórnika,zeszytu,ołówka itd. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czekaj. Nie masz bluzki... TO CHODZISZ POŁNAGA W STANNIKU NA ULICY? Nie masz plecaka... TO W CZYM TRZYMASZ KSIĄŻKI DO SZKOŁY? Nie masz piórnika.... TO W CZYM TRZYMASZ DŁUGOPIS W SZKOLE? Nie masz zeszytu... TO W CZYM PISZESZ NA LEKCJACH? Nie masz ołówka.... TO CZYM RYSUJESZ FIGURY GEOMETRYCZNE NA LEKCJACH MATEMATYKI?! Jezu... Co za dziecko!

      Usuń
    2. Ona pewnie jeszcze nie nosi stanika...

      Usuń
    3. Kellow twoja wypowiedź mnie rozwaliła xDDD (oczywiście w pozytywnym znaczeniu)

      Usuń
    4. PS. Tini Sroessel, po przecinku dajemy odstęp.

      Usuń
    5. To Ala jest nietolerancyjna?! A ty ją możesz wyzywać od zasranych debilek tak?! Albo czytasz ten blog na ktorym Alicja pisze czy Ci sie to podoba czy nie alboidz lepiej poddychać świeżym powietrzem.ZazdrosciszAlicjji że ma doswiadczenie i że Natalka ją wybrała. Lepiej się zastanów co piszessz.Nie tolerancja moim zdaniem odnosi sie do Cb w stosunku do Alicji... ~Przepraszam za jakiekolwiek błędy jestemz telefonu

      Usuń
    6. Kellow, rozwaliłaś mnie swoją wypowiedzią... xDD

      Usuń
    7. Fanko Sroletty, zazdrościsz Kellow tego że się tutaj dostała, i lvl (; Nie podobają ci się jej posty? To ich nie czytaj? ;_;
      I kto tu jest nie tolerancyjny? To TY pierwsza zaczełaś c;

      Nie pozdrawiam xd
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    8. Sroessel<
      Dodawanie cząstki "sro"/"sra" jest takie dojrzałe, mm.

      Usuń
  3. Lakiery z Kiko są genialne.
    Mam takie same kolory c: Po prostu cudnie się nimi maluje ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę czekoladę c: Hejtami się nie przejmuj c: Lakiery... mam podobne, ale nie z Kiko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odpowiedzi na pytania. Ja kocham mieć umalowane paznokcie, jakieś 10 minut temu je malowałam. Ignoruj hejty... Po prostu zazdroszczą Ci tego, że ty się tu dostałaś a inni nie.
    -korczaczka,
    Massion

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że tu piszesz. Nie przejmuj się hejtami fanek Sroletty (: Zazdroszczą Ci ^^ Ja też wolę bardziej czekoladę.
    ~Julciaczx3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mogę zapytać O co chodzi z Krakowem?
    A przy okazji post jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boze teraz masz bol dupy... Nie dziwie sie ze cb hejtuja, ale po tym co wyprawialas na blogu Abieski... (Maliny obecnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. To nie miał być hejt. ;-;

      Usuń
    2. Ey. Nie to, że nie lubię Maliny, ale serio? Jesteś jej fanem, lub kimś załogi tego bloga, który podaje się za Anonima. Serio. Żałosne. Przestańcie pisać z tych anonimów. ;_;

      Usuń
  9. Kolejny kochany anonim przybywajacy z hejtem (: :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu nie wnikaj w rozmowe z jakimiś dziećmi poprostu to ignoruj Twoje posty są świetne :* Piszesz gdzieś 16-17 lat a nie na twój wiek masz bardzo rozwiniętom mowe i interpunkcja jest #Perfekt ^^♥ #Hejty są będą i niema co się wdawać w dyskusje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy dobry bloger ma swojego hejtera ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez hejterów świat bylby nudny, nieprawdaż? Przepraszam za bledy. Pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)