Menu

poniedziałek, 13 lipca 2015

#2 Look so a star

Witam, bez zbędnych wstępów zaczynamy drugi post serii
Gwiazda którą wybraliście to Katy Perry. Katy to amerykańska piosenkarka, kompozytorka oraz aktorka. Urodziła się 25 października 1984 r, obecnie ma 31 lat. Kilka zdjęć:



Jak w poprzednim poście najpierw zaprezentuje twarz. Wzór:
 MSP:
Dość blada cera, mały nos, zielono-szare oczy, czarne cienie i malinowe usta. Teraz jak patrze na moje odwzorowanie to stwierdzam, że cera powinna być odrobinę bardziej opalona. Całość kosztuje 1300 sc.

Pora na dwa looki:

1. Wzór:
 Look:
Wyszło całkiem ładnie, niestety nie mogłam znaleźć sukienki więc użyłam bluzki i spódnicy. Włosy też nie pasują idealnie. Stylizacje mogą kupić użytkownicy VIP.
Skład looka:



2. Wzór:
 Look:
 Wybrałam stylizację z piosenki "Roar" którą powinniście znać, w swoim czasie była ona hitem. Spódniczka pasuje idealnie co innego z bluzką, a raczej topem ponieważ jest wiązany na szyi. Cały look jest tani 1925 sc i zawiera tylko cztery rzeczy. Mogą go kupić normalni użytkownicy i użytkownicy VIP.
Skład looka:


Proszę o zagłosowanie w ankiecie.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥


Ankietę dostarczyły profilki.pl

14 komentarzy:

  1. Według mnie odwzorować powinnaś Się, chociaż takiej opcji nie dałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzorować się? Nie wiem jak to zinterpretować..
      ~`.A

      Usuń
    2. Ale nie że siebie, tylko Się, tą piosenkarkę co śpiewa "Chandelier"... #Łojacie, rozwaliłaś mnie tym! xDD Dobra, proszę Cię abyś odwzorowała Się (czyta się S-I-J-Ę tak mnie więcej), a nie SIEBIE.

      Usuń
    3. Aha xd sorry
      #rano nie myśle xx
      Spk następnym razem dodam i ją
      ~`.A

      Usuń
  2. Świetny post, Jesy! :)
    Jestem za Pauliną, może w następnej części uwzględniłabyś do ankiety i ją?

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz wreście pożądaną notkę!!!!
    #Lenzas bez konta google

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ci polecić słownik, na pewno się przyda.
      ~`.A

      Usuń
  4. Mam pomysł odwzoruj Jareda Leto :P
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A może byś odwzorowała Taylor Swift?
    ~(Pisząca z fona) Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądać jak gwiazda to po ang look like a star, a nie look like so star xd

    OdpowiedzUsuń
  7. *Wyglądać jak gwiazda to po ang Look like a star a nie look so a star hahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, jeśli jakaś dziewczyna (chyba xd) na MSP o nicku I'm hacker...(nie pamiętam dalej, i super nick xdd) zaprosiła mnie do znaj i napisała na pocztę coś w stylu'' I'm hacked you'' i diabełki xd na konto z 18 lvl i vip'em to mam się bać xd? Pewnie jaja sobie robi ale tak dla pewności się pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie XD Hackerzy nie piszą I'm hacker, bo po co? xzdDD Tylko hackują i ustawiają jakiś zwalony napis po angielsku w statusie :D


      ~Misia 1289
      ~Ivka

      Usuń
  9. *Nie piszą I'm hacked you

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)