Menu

środa, 1 lipca 2015

#2 Loga

Hejqo! Tutaj Indocrine. Mam czas, więc pisze tego posta. Dlatego, iż jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie 8 dni, zrobiłam dziś chyba 8 log, wszystkim, którzy się zgłosili. Jeszcze napisze, coś. Chcesz logo? Napisz w komentarzu: jaki ma być styl i napisy! ŻEBYM ZROBIŁA CI LOGO, MUSISZ MIEĆ MNIE W ZNAJOMYCH! Okej, moje kazanie już napisałam, więc przejdę do log.
1. - dla Vanessa Touch
Chciałaś styl galaxy. Czy mi się udało? Sama je oceń. ;)
2. - dla lala NR1 0 
Miałam cię zaskoczyć. :D Zaskoczyłam cię? Nie wiem, ale czekam na twoją opinię.
3. - dla Selenne
Chyba chciałaś logo letnie. Udało mi się? Oceń sama.
4. - dla Orbita
Nuu, fajne, co nie? Mi się podoba mega! A tobie?
5. - dla Selenaxs5
Chciałaś styl pastel goth. Kierowałam się nad animacją z tym właśnie parasolem i z tymi kwiatkami, bo kojarzy mi się ze stylem właśnie, takim jaki chciałaś.

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 GŁUPIA OSA!!!!!!!
Przepraszam, za to na górze. XD Ja sobię pisze posta, a tu koło mojej nogi mi lata osa, a ja się boję os, cóż.
6. - dla Kafelek
Chciałaś letnie. Postawiłam na tło z lodami. Udało mi się? Podoba ci się? :)
7. - dla aniolek 100%
No, przyznam się, że.... moja siostra je robiła! x.x Myślę, że ci się podoba.
8. - dla Independet Girl (masz ciężki nick)
Chciałaś, żeby twoje logo było kreatywne. Udało mi się? Oceń je. :)

Nooo, myślę, że loga wam się podobały! Możecie w komentarzach zgłaszać się po logo, śmiało. Wiec, widzimy się za 8 dni, albo może i dłużej. :/ Pozdrawiam,



24 komentarze:

  1. Piękne to moje Galaxy ^^ Thx ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww *-* Tło kojarzy mi się z Wenecją ❤ Dziękuję, jest super.
    'C

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te loga, dla mnie najładniejsze były dla lali NR1 0, Orbity, Selenyxs5 i dla aniolek 100%. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę logo,a co?
    Nick: tekna125
    Podpis: Duck
    Cytat: Może coś z Harry'ego Pottera?
    Tło: Książki, biblioteka (?)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, śliczne :) Robisz w PicMonkey? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne loga! Zgłoszę się jeszcze raz! *-*

    Styl: mleczny (jasne, beżowe tło, moja MS jasna, blada)
    Napisy: Mój nick oraz cytat „I believe I can fly"
    Look: Wybierz jakiś jasny. *-*



    Mam nadzieję, że to nie problem.^^

    ~ Selenaxs5
    Z telefonu. *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za logo :) jest piękne *-* ~aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za logo :) jest piękne *-* ~aniolek 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. Super logo chyba najlepsze jakie mi ktoś kiedykolwiek zrobił. Bardzo z nie dziękuję jeśli można poproszę jeszcze jedno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super loga. Mogę prosić o logo? Sama wymyśl jakie :)
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  11. Składam zamówienie xd
    ♥ tło z różami
    ♥ jakiś motywacyjny cytat (najlepiej po angielsku)
    ♥ napisy z zawijasami (?!), eleganckie
    ♥ te sweet serduszka z PicMonkey :3
    ~5Martynka5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te serduszka? Chodzi ci o te, które ma na logu Kafelek?

      Usuń
    2. Te serduszka? Chodzi ci o te, które ma na logu Kafelek?

      Usuń
    3. Te serduszka? Chodzi ci o te, które ma na logu Kafelek?

      Usuń
  12. Ooo... Dziękuję... Prześliczne logo. Tak udało Ci się. ;)
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje loga są proste, ale równocześnie nadzwyczaj ciekawe, jeśli chodzi o styl ich wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę logo?
    nick belgijka630 zaskocz mnie:*
    :*
    belgia z pod firanki

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę logo;*. Poproszę, by logo było takie galaxy.
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze o logo takie no wesołe :3
    Ja tez robię :)) Napiszcie na msp : Lilia 250
    Blog - mspowy-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamówienie na bloga. Ma być letnie, ale chcę żebyś mnie zaskoczyła. Napis: Pastelowy świat wedlug mnie. Zamiast moviestars poproszę mopsy, ale dopasowane do tł a:) Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)