Menu

czwartek, 9 lipca 2015

#2 Jak zrobić logo?

Witam, tak wiem, że poradnik miał być wczoraj. Niestety po południu nie miałam internetu. Dobra to już lepiej zaczynajmy. Najwięcej pytań chyba było odnośnie tego "kółka":
No to pokazuje jak je zrobić.
1. Wchodzimy do Painta, i kreślimy kółko. Chcemy żeby było równe więc robiąc je trzymamy wciśnięty na klawiaturze przycisk "Shift".
2. Robimy wycinek (U mnie po przez "Narzędzie wycinanie") i zapisujemy go.

3. Idziemy na stronkę Sumopaint. I usuwamy białe tło z kółka (z zewnątrz i z wewnątrz)
 No i gdy już to zrobiliśmy zapisujemy.
4. Pora na program PiZap. Wybieramy jakie ma być tło we wnętrzu kółka (u mnie kwiaty)
 5. Klikamy na "ludzika z nożyczkami" i zaznaczamy nasze koło
 Dopasowujemy je do tła, i zapisujemy taki wycinek jak niżej (z tłem)
 6. Wracamy znów do Painta. Wklejamy nasz obrazek i usuwamy zbędne tło,
 Tak aby zostało na tylko kółko. Zapisujemy
 7. Znów jesteśmy na stronie Sumopaint.
8. teraz mamy gotowe kółko które możemy wkleić w Pizapie, tak jak naszą moviestar w poprzednim poście.

Kolejne pytanie odnosiło się do "serca":
To zwykłe pół przezroczyste serce zrobiłam w programie PicMonkey.

1. Wchodzimy na stronę PicMonkey. Wybieramy nasze logo i klikamy ikonę "T" dzięki której dodajemy tekst.
2. Na klawiaturze robimy serce, mam nadzieje, że wiecie jak.
 Zmieniam jego kolor na biały, powiększam.
 I dzięki temu paskowi (zaznaczony w czerwonej ramce) ustawiamy widoczność (przezroczystość) serca.
Gotowe!

Teraz jeszcze odpowiedź na 2 pytania:
1. Szczerze mówiąc nie wiem, nigdy nie próbowałam robić czegoś takiego, ale zapewne da się w jakimś programie typu Pixlr.
2. Opcję zmieniana na negatyw znajdziesz na stronie PiZap.


No to wszytko co do poradnika.
Dzisiaj pojawi się jeszcze jeden post.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

13 komentarzy:

  1. Pierwsza! Idę czytać posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna twarz twojej MovieStar! Zrobisz posta, w którym pokażesz, jakie masz oczy, nos i usta? I jeszcze rzęsy i piegi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź na pytanie. A jak zrobić tylko pół obrazka w negatywie, a pół normalnie? Bo mam świetny plan na logo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina ~ niestety nie mam pomysłu jak to zrobić.
    Loga prawdopodobnie będą we Wtorek. Można się zgłaszać do Poniedziałku (włącznie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesy jak zdobyłaś E-Cap ? Proszę napisz o tym posta bo zależy mi na tej czapce a nikt ze znay. nie chce mi powiedzieć jak kupują/zdonywają rzeczy płci przeciwnej. BŁAGAM !

      Usuń
    2. Anonimie...Charles Proxy by ci się przydał, albo cenne uni :')...Nawet ja nie mam tej czapki, ale wiem że Charlesem ją łatwo zdobyć.
      ~iue ^~^

      Usuń
  5. Żałosne -,- Wiele osób marzy żeby pisać na tym blogu, a tymczasem tutaj jest 8 redaktorek z czego tylko jedna pisze :") ...Mam oczywiście na myśli Jesy :) Poza tym ktroś powinienen zainteresować się tym, że mamy lato i zmienić coś...Jak już bierzecie udział w konkursie na redaktorkę to piszcie potem, a nie zajmujecie tylko niepotrzebnie miejsce dla kreatywnych osób. Jeśli nie zamierzacie pisać (kieruje się teraz do wszystkich redaktorek nie licząc Jesy, która jedyna coś piszę) to zwolnijcie miejsce dla kogoś innego i na przykład zróbcie konkurs xd Bo szkoda żeby blog miał upaść : \ Skoro wy nie chcecie tego zrobić same to spróbujcie skontaktować się z Natalią, żeby coś na to wszystko poradziła, albo nie zawracxając jej głowy, bo ona ma teraz innego bloga weźcie spreawy w swoje ręce. Nwm...Zacznijcie pisać albo zwolnijcie miejsca dla osób z ambicjami i sory że pisze z anonima i są literówki ale jestem na telefonie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam dość tej sytuacji, niestety nic nie poradzę. Nie mam dostępu do zmian wyglądu bloga i tło na razie jest jakie jest. Natalia wspominała, że zajmie się tym blogiem, ale z tego co wiem (pisała u siebie) jest na wakacjach. Każdy ma prawo do wypoczynku. Oczywiście chciałabym, żeby ktoś oprócz mnie tu pisał (myślę o jakimś naborze) bo sama nie radze sobie z robieniem postów codziennie.

      Usuń
  6. Świetny post (•ω•)

    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę logo! :33
    Nick: kornelia123lol (masz mnie w znaj)
    Styl: Jakiś krajobraz/ wakacje
    Napisy: kornelia123lol, Marta♥
    Cytat: O podróżowaniu, naturze
    Look: Ten, co mam na sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesy... Nie wiem czy Ci się to spodoba, ale nagrałam o twoim logu poradnik na YouTube. Oczywiście napisałam, że to Twoja praca i poleciłam bloga. Sama go czytam... Wciągnęłam się, ponieważ świetnie tu są pisane posty, a zwłaszcza przez Ciebie, Kellow i Tynę. Mam nadzieję, że się nie obrazisz :)

    ~<3Calusna<3
    ~Niku

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)