Menu

piątek, 17 lipca 2015

10 nieznanych faktów o mnie (teraz już znanych)

Cześć!
Tu Lyene.
Na początku przepraszam Was, że ciągle nie ma traktora, ale mam mało materiałów. Jestem na telefonie ciągle, bo mój laptop jest w naprawie i prawdopodobnie już nie przeżyje. Biedak.
Mam nadzieję, że będzie działał, bo postów by nie było :/.
Heh, wysłałam sms-a na jakieś losowanie laptopów z gazety. Może wygram xD.

OK, na dziś przeczytacie sobie taki luźny pościk o faktach o mnie (nieznanych).
Strasznie boli mnie głowa i ciężko się myśli nad tematem posta.
Jutro będzie coś związanego z MSP.

Zaczynajmy
1.Czasami myję ręce pastą do zębów.
Tak, wiem, że to dziwne xd, ale ładnie pachnie :c xD.
2.W pokoju mam drzwi i drzwi od szafy obklejone plakatami Ariany Grande.
3. Jak wącham rabarbar to od razu wymiotuje. (Chyba mam uczulenie, czy coś xD)
4. Jutro jadę do Łeby do parku dinozaurów xd (ktoś będzie?)
5. Lubię mieć pomalowane paznokcie. Obecnie mam:


6
. Nienawidzę tych latających owadów, czyli pszczół, os, szerszeni.

7.Kiedyś nie mogłam jeść smakowych lodów i przez dwa lata jadłam tylko śmietankowe, których nie lubię.

8. Kocham pić zwykłą wodę.

Lubię soki, itp, ale wolę wodę tak na co dzień.

9. Nie lubię robić sobie zdjęć.

10. Jeden raz jak byłam mała to 
"ukradłam" coś ze sklepu.

Nie, że coś, ale to było tak:

Jechałam w tym wózku z zakupami z rodzicami i na półce leżały cukierki tak luzem i wzięłam trochę do kieszeni xD. 
I oczywiście przy kasie ich nie pokazałam.



I to wszystkie już fakty. 
Mam nadzieję, że się podobały i zapraszam do innych postów, a szczególnie do serii Traktor, która pojawi się za tydzień, bo mam mało materiałów i przypominam do wysyłania 
Artów, looków, itp.


Adres do wysyłania - swesttosia123
@gmail.com


To pa! 
Bajo  hyhy
`Lyene

14 komentarzy:

  1. Druga część posta na środku, bo oczywiście telefon..

    `Lyene

    OdpowiedzUsuń
  2. Również, gdy byłam mała "ukradłam" ze sklepu cukierki, które były luzem, lecz to chyba był 1 i nie pokazałam ich przy kasie.Ciekawe fakty.
    ~Lanche MSP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym parku, polecam przepłynąć się łódka po rzece (;

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w tym paku dwa tygodnie temu, moim zdaniem jest tam naprawdę fajnie!
    Wiele atrakcji :')
    Florka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak byłam mała zawsze w sklepie kradłam winogrona xD Sprawdzamy czy się nikt nie patrzy... nie patrzy? Można jeść xD
    PS. Wysłałam look do traktora, dość dawno, ale chyba znajdziesz c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w tym parku *μ*
    Pozdrawiam Milordy xd
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ten lakier jest z Sally Hansen? ^-^ Bo mam podobny (moze i taki sam) kolor :D
    `m

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stos z tobą!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)