Menu

niedziela, 12 lipca 2015

#1 Look so a star

Cześć, tak jak widzicie będzie nowa seria, na czy polega? Więc tak wybieram jakąś znaną osobę i tworze look oraz odwzorowanie jej twarzy na MSP. Co post będziecie mogli sami wybrać kto będzie następny, pisząc w komentarzu kogo typujecie. Okej zaczynamy!

Na dziś wybrałam Nicki Minaj. Nicki jest raperką, piosenkarką, autorką tekstów i aktorką. urodziła się 8 grudnia 1982 r. Obecnie ma 33 lata.
Kilka zdjęć:


Dobrze najpierw zaprezentuje wam przykładową twarz (jak to brzmi xd). Wzór:
MSP:
Duże lekko różowe usta, opalona twarz, szare oczy i czarne cienie. Jeśli chodzi o cenę to jest mały błąd kosztuje 1200 sc zamiast 900 sc.

Teraz dwa looki.
1. Wzór:
Look:
 Myślę, że całość jest bardzo podobna do zdjęcia. Nie mogłam znaleźć lepszych włosów, ale te też są podobne. Koszt to 3100 sc look był by tańszy, ale przez kreski (1000 sc) jest jak jest. Mogą go kupić zwykli użytkownicy i użytkownicy VIP.
Skład looka:

2. Wzór:
Look:
 Znów prawie wszytko pasuje. Efekt popsuł znaczek "MSP" na sukience. Koszt to 2050 sc jak dla mnie to bardzo tanio za zestaw. Stylizacje mogą kupić normalni użytkownicy i użytkownicy VIP.
Skład looka:

To już wszytko, w komentarzach proszę o napisanie kogo chcielibyście zobaczyć w następnym poście.
Pozdrawiam
~ Aga

Jesy <3  Jess  Marsowa ♥



(Zakupiłam nowy wygląd twarzy więc, teraz pracuje nad nowym logiem dla siebie).

17 komentarzy:

  1. W następnym poście zrób Katy Perry :)
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne looki! :) Ja nie przepadam za Nicki Minaj, ona na wszystkich teledyskach tylko się rozbiera, kręci tyłkiem i w ogóle, jakby nie miała nic innego do roboty. xD W następnym poście odwzoruj Katy Perry :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same zdanie co ty na temat Nicki. Jej jedyna robota to rozbieranie się i kręcenie tyłkiem.

      Usuń
    2. Też jej nie lubię... Wciąż pamiętam wulgarny tekst piosenki "Anaconda" :(

      Usuń
  3. Poważnie? Jesy! Znowu próbujesz ściągnąć coś z mojego bloga ;--; Rozumiem, jakbyś upodabniała strój gwiazdy. To tak, bo jest na wielu blogach. Ale u mnie jest tak samo! Piszę to z Will. Robimy taką samą twarz i look. Nawet kolejność wykonania u nas jest taka sama. Nie chcę się z Tobą skłócić, ale mi to się nie podoba, że znowu próbujesz zrobić coś takiego samego.

    ~Ola♥
    (tak, ta prawdziwa co jest leniem i nie chce się jej nigdy logować ;--;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marine-MSP.blogspot.com
      Seria nazywa się "LOOK LIKE.."

      Czytaj Tyna, czytaj XDD

      Usuń
  4. Świetna seria, Jesy!
    Może w następnej części SARSA?
    Hhm, czekam na posty z Twojej strony :* .

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ;)
    Jutro będą 2 posty z nowej serii w tym Katy Perry i Sarsa. (Liczę pierwsze komy)
    ~ Aga / Jesy <3 / Marsowa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaay, wykorzystasz moją propozycję :3 xD
      Annabella TBV

      Usuń
  6. Ciekawa seria xDDD Lepiej te "odwzorowanie" wyglądałoby jakbyś zakupiła twarz.

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak sądzę c; ale nie mam tyle sc żeby wydawać je bez umiaru na cokolwiek, biorąc pod uwagę, że właśnie zmieniłam swoją twarz.
    ~ `.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon jest taki inteligenty *-*

      ~Misia 1289

      Usuń
  8. Haha... o Boże. Oczywiście, że proponuję Lanę Del Rey. ;D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)