Menu

sobota, 6 czerwca 2015

YT?

Hejqo! Pisze to ta, ktora ma przerwe. Mam chec nagrywac na yt, teledyski oraz jakies gameplay z TFM. Wiem, ze to blog o MSP, ale chyba moge to napisac? ;/ Czemu to pisze? Bo jestem ciekawa, co wy o tym myslicie oraz, czy bedziecie mnie wspierac (lellelele, co ja pisze xd)? Wspierac, czyli lapa w gore/dol, subek oraz jakis komentarz? W ogole, co o tym sadzicie? Zrobie ankiete i zobacze, co o tym sadzicie. Oczywiscie do yt zalozylabym nowe konto google z nazwa inna. Nie wiem, co o tym sadzicie? Ja chcialam tylko tyle napisac, bo co mam wiecej pisac? Dobrze, to jeszcze raz, prosze abyscie zaglosowali. To na tyle! ♥ Pozdrawiam! ♥

31 komentarzy:

  1. Pół na pół jest XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. A znasz się? Może zrób jeden próbny filmik i wstaw go na bloga bo tak to kompletnie nie umiem ocenić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) nagrywałam juz kiedyś na yt ;)

      Usuń
  3. Jest 50% na 50%, ja zagłosowałam na tak (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indo, ja głosowałam jak było po 50%, a teraz przybyło 12 głosów i dalej jest po równo! Jak tak dalej pójdzie to będziesz musiała sama wybrać!

      Usuń
    2. A teraz patrz, ktoś jednak zagłosował na tak i jest przewaga czteroprocentowa XO

      Usuń
  4. Ja jestem na Tak, ale tu racja.. wstaw najpierw na bloga, my ocenimy, i ty sama zdecydujesz czy chcesz sie tym dzielnic na yt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ale ja nie umiem na bloga wstawiać xddx

      Usuń
  5. Teraz jest 59%na tak. I 49%na nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak.. Już na tak 58 a na nie 42 *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurwa nie lubie rudych wiesz ?! wiec spieprzaj z msp bo cie shakuje

      Usuń
    2. Gdzie Indo jest ruda anonimku? '---'

      Usuń
    3. tesz jesteś anonimem gupku !

      Usuń
  7. Kurwa kurwa nie nagrywaj bo nie umiesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nagrywać! Ja dałam na tak. Wiesz co, lubię cię, a ja rzadko kiedy Lubie redaktorki. Jaką masz nazwę na tfm? :3
    ~Ta, Co Jest "Niemondra" B) Marcia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)