Menu

środa, 3 czerwca 2015

WYNIKI KONKURSU!

Dzisiaj już są wyniki konkursu. Przepraszam za opóźnienie. Nie będę przedłużać! Jeszcze tylko podam kryteria według których oceniam każdy look:
- Pomysł
- Kolorystyka
- Twarz
- Całość
Maksymalnie można uzyskać 40 punktów (po 10 za każdą kategorię)

Dobra no to jedziemy

1. Look - Alek$andra100

Pomysł - wykorzystałaś dwie rzeczy z nowego konkursu, creepersy - podstawa, dwa unikatowe tatuaże oraz kolczyki. Myślę że to niezłe połączenie, jednak czegoś mi brakuje - 8/10
Kolorystyka - Czarny i czerwony to dobra połączenie. ale chyba nie w tym przypadku :/ biorąc pod uwagę to że masz ciemną karnację. Dam 6/10
Twarz - Tak jam mówiłam masz ciemną cerę do której świetnie pasują usta. Jedynie mogę się przyczepić do oczu bo nie lubię tego typu - 7/10
Całość - Look jest niezły, jednak miałam kilka "ale" całość oceniam na 7,5/10

Look uzyskał 28,5/40 pkt.


2. Look - lalunia10011


Pomysł - Myślę że to miał być letni look. Podoba mi się połączenie bluzki ze spódniczką, buty jak najbardziej pasują - 9/10
Kolorystyka - Bardzo bezpieczny wybór. Czarno - białe połączenie jest dla mnie trochę monotonne i nudne.. hym.. 5/10
Twarz - I tutaj nie chcę pisać co mi się nie podoba bo to nie mój styl :/ po prostu dam ocenę 3/10
Całość - Nie jest źle, uważam że mogło być lepiej pod względem wyglądu twojej ms. 6/10

Look uzyskał 23/40 pkt.

3. Look -  Pauli2k


Pomysł - Look (moim zdaniem) przedstawia zbuntowaną, zwariowaną nastolatkę. Połączenie bluzki i spodenek jest świetne! Buty trochę nie pasują, to samo z włosami 6/10
Kolorystyka - Myślę że nie przemyślałaś kolorystyki, bo jest za dużo kolorów 4/10
Twarz - Tak samo jak poprzednio stwierdzam że to nie mój styl. Na pewno zmieniłabym usta na twoim miejscu 3,5/10
Całość - Widać że look nie przypadł mi do gustu, z kolorystyką też nie było najlepiej nie chcę dawać takich niskich ocen ale muszę 5/10

Look uzyskał 18,5/40 

4. Look - wiolunia10x

(miało być inaczej nazwane, ale domyśliłam się, że chodzi o mój konkurs po przypince)

Pomysł -  Podobają mi się buty, oraz bluzka z tym nadrukiem pomarańczy, wianek pasuje do włosów itd. ale nie rozumiem czemu nie dałaś żadnych spodni lub rajstop. Look wyglądał by lepiej ale teraz dam mu 6/10
Kolorystyka - Podoba mi się połączenie pomarańczowego z białym. Jednak widzę dwie różne barwy na bluzce i na przypince 9/10
Twarz - Ogólnie jest ładna, ale zmieniłabym kolor ust 8/10
Całość - Miałam kilka "ale" jednak podoba mi się. Jak wspomniałam wcześniej nie ma spodenek więc dam 7/10

Look uzyskał - 30/40 pkt.

5. Look -  zosa77


Pomysł - Kolejny wakacyjny, plażowy look. Nie mniej podoba mi się. Okulary pasują, buty też, jedynie co mogłabym zmienić to włosy 9/10
Kolorystyka - Tutaj do niczego się nie przyczepię 10/10
Twarz - Na twoim miejscu pomyślałabym nad zmianą typu oczu oraz nosa. Kolor skóry też wydaj mi się za ciemny. 4/10
Całość - Bardzo ładny look, dopasowany kolorystycznie,doczepiłam się tylko twarzy 7/10

Look uzyskał 30/40 pkt.


6. Look - TheFlorence


Pomysł - Wykorzystałaś cztery podstawowe rzeczy, oraz jedne z moich ulubionych włosów, 5/10
Kolorystyka - Uwielbiam połączenie niebieskiego z szarym. Tutaj świetnie pasuje c; 10/10
Twarz - Podoba mi się, zmieniłabym tylko nos na ten z piegami 9/10
Całość - Look jest spk, ale przyczepiłam się do pomysłu bo to najczęściej widywane zestawienie spódniczka-bluzka-buty. 8/10

Look uzyskał 32/40 pkt.

7. Look - LolMeSiaSia000


Pomysł - Bardzo podoba mi się zestawienie bluzki ze spódniczką, buty też  pasują 10/10
Kolorsytyka - Wszystko fajnie, tylko nie potrzebnie wybrałaś taki kolor włosów. On psuje całą stylizację! 6/10
Twarz - Gdyby usta były w innym kolorze, było by nieźle. Przeszkadzają mi rówierz oczy. 3,5/10
Całość - Tak jak mówiłam włosami zespółaś całość. Nie wiem czemu zdecydowałaś się na taki kolor. No cóż daje 5/10

Look uzyskał 24,5/40 pkt.

8. Look - Agatka1703


Pomysł - Wszystko mi się podoba, włosy pasują, marynarka pasuje po prostu wszystko 10/10
Kolorystyka - Kolory do siebie pasują, niczego nie jest za dużo niczego nie jest za mało. Ale ja wybrałabym inny odcień różu 8/10
Twarz - Mogłaś wybrać trochę jaśniejszy odcień ust. Oczy też mi nie pasują. 6/10
Całość - Tak jak mówiłam jest bardzo ładnie, ale doczepiłam się kolorów itd. 6/10

Look uzyskał 30 pkt.

9. Look - Sweetyolo04


Pomysł - Ogólnie wszystko do siebie pasuje, buty są świetne! Włosy jak najbardziej pasują 10/10
Kolorystyka - Biały i różowy to dobre połączenie, nie wiem tylko czemu wybrałaś taki kolor włosów? 8/10
Twarz - Tutaj nie mam za bardzo do czego się przyczepić. 10/10
Całość - Stylizacja jest świetna, jedynie ten kolor włosów :/ 9/10

Look uzyskał 37/40 pkt (na razie najwięcej *: ).

10. Look - Sweetydoma


Pomysł - Znów podstawowe rzeczy, liczyłam na trochę kreatywności. 5/10
Kolorystyka - szczerze mówiąc nie podoba mi się ten odcień różu, poza tym widać że na bluzce włosach i butach nie jest on taki sam 5/10
Twarz - Znów te usta. Tak jak mówiłam nie podobają mi się. 3,5/10
Całość - Mogło być lepiej nie chcę się rozpisywać bo chyba widać że to nie mój gust 5/10

Look uzyskał 18,5/40 pkt.

11. Look - selenne


Pomysł - Nie zaskakuje mnie połączenie, ale jest ok 8/10
Kolorystyka - Tutaj znów czarno - biały zestaw. Chyba nie wręczę tych nagród za kreatywność xd 6/10
Twarz - Nie mam się za bardzo do czego przyczepić, może tylko nos - wybrałabym piegowaty 9/10
Całość - Mówiłam że zestawienie kolorystyczne mnie już trochę nudzi.. itd. 8/10

Look uzyskał 31/40 pkt.


12. Look - yabi1


Pomysł - Na pewno nie jest monotonnie, bardzo mi się podoba, wszystko pasuje 10/10
Kolorystka - Żółto - szare połączanie jak najbardziej pasuje. Nie z zmieniłabym go 10/10
Twarz - Znów mi się wszystko podoba. Doczepię się tylko koloru ust mogły by być jaśniejsze 9/10
Całość - Wszytko jest bardzo ładne. Dobrze dobrałaś kolory, jedynie to usta ale nie powinnam ci za odbierać punktów.. 9,5/10

Look uzyskał 38,5/40 pkt (Na razie najlepiej!)

13. Look - Indocrine


Pomysł - Nie jest źle,  ja zmieniła bym włosy, brakuje mi jakiegoś dodatku na włosach 6/10
Kolorystyka - Wszystko jest ok. Połączenie kolorów jest świetne i na pewno wykorzystam je w moich stylizacjach 10/10
Twarz- Nie mam się do czego doczepić xd 10/10
Całość - Tak jak pisałam brakuje mi dodatku na włosach jakiejś kokardki itp. ale look jest łady 8/10

Look uzyskał 34/40 pkt.


14. Look - emilka@@@123


Pomysł - Na pewno nie jest nudno, dużo dodatków czyli to co lubię. Mimo że to nie do końca mój styl, to podoba mi się 10/10
Kolorystyka - Tutaj jest zdecydowanie więcej czarnego niż białego. Ale połączenie jest podstawowe, nie mniej jednak pasuje do twojej ms 9/10
Twarz - Nic bym nie zmieniła! 10/10
Całość - Jest pięknie, może i niektórzy powiedzą że look jest przesadzony ale mi się podoba. Odjęłam kilka punktów za połączenie kolorystyczne ale i tak jest świetnie! 10/10

Look uzyskał 39/40 pkt (teraz ty jesteś pierwsza ^^)

15. Look - Domcia2589

Pomysł - Look jest ciekawy, jednak ja lubię dużo dodatków na głowie ( ;--; tak jakoś.. mam), więc daje 7/10
Kolorystka - Nie jest nudno, połączenie jest dobre 10/10
Twarz - Tutaj prawie wszystko mi się podoba, ale nie jestem przekonana do koloru ust 8/10
Całość - Wszystko jest ok, ale nie ma dodatków tak jak mówiłam (pisałam) 8/10

Look uzyskał - 33/40 pkt.

16. Look - lukcia321


Pomysł - Zawsze się zastana wiałam do czego pasuje ta sukienka, podoba mi się żę dodałaś kwiatki na głowie. Niestety buty to inna bajka w ogóle mi tutaj nie pasują i jeszcze ten kolor włosów jest bardziej żółty niż blond  6/10
Kolorystyka - Podoba mi się kolor sukienki, ale z tego co widać użyłaś innego odcienia na kwiatkach. Tak jak wspominałam kolor włosów powinien być inny 5/10
Twarz - Nie mój styl, ale podobają mi się usta, oczy - nie użyłabym ich. 5/10
Całość - Biorąc pod uwagę wszystkie wymienione wyżej moje "ale" oceniam całość na 7/10

Look uzyskał 23/40 pkt.

17. Look - oliwiazawadzka123


Pomysł - Podoba mi się spódniczka, stylizacja jest ok ale znów przyczepie się do tego że nie ma dodatków. 6/10
Kolorystka - Podoba mi się 10/10
Twarz - Cóż mam powiedzieć, na pewno nie wybrałabym tych oczu. Usta są spoko ale lepiej wyglądałyby z białym kolczykiem 6/10
Całość - Wszystko oceniam na 8/10

Look uzyskał 30/40 pkt.

18. Look - vajletboregard


Pomysł - Jedyne cobym zmieniła to rajstopy, nie podoba mi się ten wzorek. Reszta jest ok 9/10
Kolorystyka - Czarno - Biało - Szara stylizacja pasuje do twojej ms. ale do mnie nie przemawia 5/10
Twarz - Zmieniłabym kolor ust oraz oczu 6/10
Całość - Z tego co widać wybrałaś styl emo, i look jak najbardziej właśnie ten styl oddaje niestety nie przemawia to do mnie 6/10

Look uzyskał - 26/40 pkt.

19. Look - Zdzichowa


Pomysł - Nie jest nudno, ogólnie podoba mi się ale brakuje mi jeszcze jakiegoś dodatku na głowie 9/10
Kolorystyka - Fajne połączenie barw 10/10
Twarz - Zmieniłabym kolor ust i może ogólnie typ ust, ale jest ok 8/10
Całość - Jak widać przyczepiłam się do kilku rzeczy ale podoba mi się ta stylizacja 8/10

Look uzyskał 35/40 pkt


20. Look - Alica917

Pomysł - Świetnie dobrania spódniczka ♥ wszytko mi się podoba, jedyne co bym zmieniła to buty 9/10
Kolorystyka - Chyba już było podobne połączenie? Nie ważne uwielbiam te kolory 10/10
Twarz - Myślę, że zmieniłabym kolor ust poza tym jest ok 9/10
Całość - Świetna stylizacja! Co więcej dodać? 9/10

Look uzyskał 37/40 pkt.

21. Look - W a n d e l o p a


Pomysł - Jest ok, pomyślałabym jeszcze o jakimś dodatku na głowie (boshee.. co ja z tym mam? ;-; ) lub o innych  włosach 8/10
Kolorystyka -  Mogłaś dodać gdzieś szary, dzięki temu delfina  na przypince pasowałby do całości. Ogólnie połączenie kolorystyczne jest ok 7/10
Twarz - Nie mój styl. Na pewno nie wzięłabym tych oczu, zmieniłabym kolor kolczyka na ustach na biały 6/10
Całość - Nie mój gust 6/10

Look uzyskał 27/40 pkt.

22. Look - MaggieTheMagic


Pomysł - Myślę że wybrałabym inny rodzaj bluzki, poza tym look jest cudny ♥ 9/10
Kolorystyka - Fajne połączenie 10/10
Twarz - Chyba bardziej podobałyby mi się tutaj inne oczy oraz jaśniejszy kolor ust 8/10
Całość - Gdy by nie ta bluzka.. hym... 9/10

Look uzyskał 36/40 pkt.

23. Look - zeberka1234775


Pomysł - Fajne połączenie unikatowego gorsetu (to gorset c'nie?) ze spódniczką, ale nie pasują tu te włosy 7/10
Kolorystyka - Tak jak dwa looki wcześniej nie uwzględniłaś szarej barwy delfina poza tym na włosach są różowe gumki które za nic nie pasują do całości 5/10
Twarz - Dodałabym jakieś cienie do oczu i jak zawsze jaśniejsze usta 7/10
Całość - Jednym słowem UJDZIE, ale uważam że mogłaś dopracować nieco tą stylizację 7/10

Look uzyskał 26/40 pkt.

24. Look - Maja997733

Pomysł - Wszytko mi się podoba, świetnie! 10/10
Kolorystka - Znów nie został uwzględniony delfin na przypince, poza tym jest ok 9/10
Twarz - Zmieniłabym typ oczu bo ten do mnie nie przemawia, może warto pomyśleć też o innych ustach i ich kolorze? 7/10
Całość - Podoba mi się, ale zapomniałam wspomnieć że czapka nie pasuje do sukienki (no trudno..) 8/10

Look uzyskał 34/40 pkt.


TO JUŻ KONIEC LOOK | PORA NA WYNIKI!

oto stylizacje które spodobały mi się najbardziej:


A niżej ukazany scr. z zajętymi miejscami!


























Scrolluj dalej ^^























Jeszcze trochę..


























Troszkę..























Już zaraz!
























O tutaj

---->   <----


No więc już wiecie kto wygrał, wiem że te osoby wcale mi musiały mieć najwyższych not ale wybrałam je ponieważ ich stylizacje najbardziej do mnie przemawiają. Oczywiście pewnie nie wszyscy zgodzą się z moją decyzją ale looki oceniałam według mojego gustu.

Miejsca od 1-5 już są ale nie zapominajcie o nagrodach za KREATYWNOŚĆ!

Otrzymały je:

| Dziewczyny info dla was!|
Jak wiecie były dwa zestawy

1 -

2 -

Piszecie w kom który chcecie. KTÓRA PIERWSZA TA LEPSZA!

No i jak mówiłam wszyscy dostaną przypinki (kolory wybieram losowo!)


No to chyba już wszystko. Ale pamiętajcie że jak na razie nie mam vipa na MSP i mam limit 10 prezentów na dzień, więc na nagrody trzeba trochę poczekać.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 (Nagrody z L.Ż zostaną wysłane z konta Hisae Izumi)


17 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenę <3
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pochwałę ^.^ Gratuluję wygranym ;3
    Pozdrawiam
    ~LadyNana
    czyli
    lalunia10011

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, mam beznadziejne looki xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłam oceną | To tylko moje zdanie


    ~ Aga / Jesy <3 / Marsowa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś mnie (no może troszkę), to co napisałaś to prawda (n).

      Usuń
  5. Wow ! Nie sądziłam że będę miała aż tyle punktów ;) Gratuluje zwyciężczyni :D

    - W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie byłam przekonana do tego looka ale wszyszlo ok chyba xD 5 miejsce dla mnie ok c: Za bledy przepraszam a le pisze z telefonu.
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej <3 3 miejsce ^^. Ogolem wybralabym inna bluzke tylko byl to ostatni dzien oddawania lookow a ja mialam 400 sc za ktore kupiaam kwiaty i wzielam bluzke zDS xd d

    ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za ocenę! Wow, nie wiedziałam, że mój look Ci się spodoba! <3 Ja, wybieram zestaw nr.1| Gratuluję pozostałym, wszystkie looki były bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranym ( i nie tylko ) look'i były cudne ! Nie wygrałam,ale nie to się liczy :)
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawiodłam się na tobie :(.
    Zgłaszałam się do konkursu, a nawet wyszło tak jakbym się nie zgłaszała, bo nawet do zaprezentowania looków nie dałaś mojego. To wyszło jakbym nie brała udziału w konkursie...
    ~laska siom11

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale miałam 2 looki...czemu niema 2;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ^^ Mogę prosić o 1 zestaw (ten zielony)
    pzdrawiam Zdzichowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze ta 2 osoba go nie wzięła :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)