Menu

wtorek, 30 czerwca 2015

Tydzień unikatów w czwartek? :O + Look B)

Hejqo! Tutaj... Indocrine. Jestem sobie dziś na MSP, a tu nagle Selenne, pisze mi, że niejaka (Nataniela) mówi, że będzie w czwartek tydzień unikatów. Czy to kolejna plotka? A może prawda? Zobaczmy jej profil.
Hmm... Pewnie to jakaś plotka. Zobaczmy forum, może tam coś jest? Z tego, co widzę, to nie nic o tygodniu unikatów, a Selenne, mówiła coś o forum, że spamują tym tematem. Cóż, najwyraźniej kolejna plotka. Teraz przejdę do kolejnej części posta, czyli look. Jak się prezentuje?

Ups, jak robiłam look to nie zdjęłam bransoletki z tego looku, co mam teraz na sobie. .-. Ale przechodząc do looku. Jak widać kosztuje on 22OO SC i O DM + nie wymaga statusu VIP. Jest on w kolorach szaro-zielony (?). Teraz przejdźmy do następnej wersji.
Jesu, ten jeszcze ładniejszy. Chyba go kupię. A nie, bo nie mam kasy. ;x Dobrze, on jest w kolorach niebiesko-łososiowy? XD Szczerze to nie wiem jaki to kolor. Tylko nie wiem, czy pasują te czarne włosy, ale ćsii. Jeszcze przygotowałam jedną wersję. Jak ona wygląda?
Chyba trochę przesadziłam z kolorem włosów, czy też nie? Taki sobie. Ten na górze i tak ładniejszy. Jest on w barwach fioletu i takiego jakby lekkiego fioletu? o.o A może to lekki niebieski? Sama już nie wiem. No, to była ostatnia wersja, cóż. Palety nie dodam, sami sobie poszukajcie. XDDD Chcesz kupić look? Musisz poszukać w sklepie, dopóki ja nie zgromadzę na niego środków. Myślę, że look mi wyszedł ładny. Co o nim myślicie? Pozdrawiam,
PS. Które zrobiłam ładniej? ^^ Ja myślę, że pierwsze. 
PS. 2 Jesy, wiem, że ty prowadzisz serię z logami, czy ja też bym mogła? x.x
EDIT:
Logo dla Juls. Nie wyszło, ale cóż. :/

16 komentarzy:

  1. Świetny post! Fajnie by było, gdyby ten tydzień unikatów był prawdą... A co do loga, to zależy od gustu - ja bym sobie nie zrobiła mrocznego loga, mimo wszystko to drugie podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne loga jak zwykle ;**
    Co do unikatów, nie chcę, żeby wróciły :\\ Wtedy jakieś 2 lvl'e będą z nimi łaziły na chatach...
    ~ Marta której nikt nie zna c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Unikatów nie będzie w czwartek! Zawsze są w październiku lub listopadzie ><.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio były bodajże 13 września 2014 r. ^^

      Usuń
    2. Będą podobno 17 września.

      Usuń
  4. Heh, ja już nie wiem ci myśleć o tych uni.
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. W czwartek nie będzie tygodnia uni, tylko "SuperHero Sleek". Wszystko jest napisane na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Bardzo dziękuję! ♥ Co do uni... Hmmm... Modzi nie dawali nam "oznak życia unikatów", więc raczej to plotka. +Po prostu Dawid - Serio? Jeszcze nie widziałam tego posta od nich. Hmmm... Zobaczymy! :p

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz kochana, że się pisze 'BELIEVE'? :33
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)