Menu

czwartek, 25 czerwca 2015

Top Tydzień!

Cześć! Tutaj Lyene c:
Od razu uprzedzam, że nie będzie takiej serii jak "Top Tydzień". Raz na jakiś czas po prostu pojawi się taki post. Chyba, że chcielibyście, to spełnię Wasze życzenie ^^.

Jest dopiero czwartek, ale trudno. Przeżyjemy.
Jeszcze taka wstępna informacja: Będę pokazywać Wam i oceniać top ArtBook, Look, film, ciuch i co tam jeszcze jest. 
Wszystko już wiadomo, więc zacznijmy!

Top Look
Look, który jest na pierwszym miejscu to "Daphne Blake" stworzony przez YourAniolek.
Prezentuje się tak:
Powiem, że jest bardzo podobne do tej ze "Scoobie'go".
Bardzo mi się podoba, świetnie po prostu.
I oczywiście ocena: 10/10!

Top ArtBook
Top ArtBookiem tygodnia zostaje "Pomocy !" autorstwa lizaczek@123.
Oto on:
ArtBook jest ciekawy. Jest jednym z tych gdzie trzeba nazbierać love it i, że to są pieniądze czy coś. (Nieee, jakie wytłumaczenie...)
Moja ocena dla tego Artbooka: 9/10.

Top  Film
Film z największą oglądalnością to "Moja córka cierpi". Jego autorem jest Tiller45.

Niestety nie mogę powiedzieć o czym opowiada, ponieważ gdy włączam jakieś filmy na MSP wszystko strasznie mi się zacina.. Więc mogę Was jedynie zaprosić do oglądania tego filmu.
 Ocenić go nie mogę.

Top Ubranie
Ubraniem tygodnia jest przypinka po 20$ z napisem "Free Dolphins".
Pewnie każdy już ją widział, ale oto ona:
Nic w niej ciekawego. Jest na pierwszym miejscu, bo jest najtańsza xD.

Moja ocena "tego czegoś'' (przypinki) to 6/10.

Top Artykuł
Top artykułem tego tygodnia jest "Car keys". I tutaj ta sama sytuacja: jest na pierwszym miejscu, bo jest najtańsze.
Brzydkie.
Ocena: 3/10

Top Animacja
Top animacją jest animacja "Hero Biker". Nasza MovieStar siedzi na czerwonym motorze. Odpalonym czerwonym motorze xD.
Tak wygląda:
Jest całkiem fajna. Podoba mi się. Ale jest dla VIP i nie mogę jej kupić.
Moja ocena dla tej animacji to 10/10.

Top Piosenka
Teraz chciałabym dodać jedną "swoją" kategorię niedotyczącą MSP. Chcę dodać piosenkę tygodnia.
A będzie nią "Sarsa - Naucz mnie". Jest to bardzo fajna piosenka i do tego dosyć sławna. Praktycznie codziennie słyszę ją w radiu.
Lubię tą piosenkę i jest jedną z moich ulubionych.
Posłuchajcie:


W taki sposób już kończymy posta. Mam nadzieję, że się spodobał.
Myślałam też, żeby zrobić coś takiego "Tydzień Życzeń", czyli posty na Wasze życzenie!
Pisałam też o tym w poprzednim poście.

Czyli piszecie swoje życzenia na posty i jeszcze może jakieś wyzwanka? :D Chcę też właśnie zrobić takiego posta z wyzwaniami, więc piszcie.
A, i gdyby pojawiły się propozycje na "Tydzień Życzeń" to trwałby on od poniedziałku   29.06.

To wszystko.
Pa!
~Lyene


4 komentarze:

  1. Tak, zrób Tydzień Życzeń! (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyh, nie jest bardzo podobna do tej ze Scooby'iego ale właściwie nią jest. Wszystko się zgadza d:

    OdpowiedzUsuń
  3. Sarsa Naucz mnie to moja ulubiona piosenka <3 jest genialna polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebujecie redaktora na bloga?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)