Menu

piątek, 19 czerwca 2015

Summer Bucket List ~ Looki

Tak jak mówiłam odrabiam zaległe posty, więc bez ponownego "hej" zaczynamy posta.
Przygotowałam 3 looki do nowego czwartkowego konkursu ^^
Jeszcze szybko dopowiem, że scr. robiłam z konta Hisae Izumi bo na moim straszne lagi.
1. Look 

                                        
Śliczna stylizacja, ten nowy wianek jest cudny! Ogólnie powiem, że modzi postarali się z tym konkursem.

Skład looka:



Inne wersje kolorystyczne:


2. Look:


Tutaj bardziej już "miejski look" na lato. Podoba mi się.

Skład looka:




Inne wersje kolorystyczne:


3. Look:


Kolejna świetne ubranie z konkursu - sukienka i te wspaniałe hipisowskie włosy *.*

Skład looka:


Inne wersje kolorystyczne:


Już kończę posta, mam nadzieje, że stylizacje nie są nudne. Wiem iż nie zrobiłam nic dla normalnych użytkowników przy następnej okazji postaram się to zmienić.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


2 komentarze:

  1. Widzę, że blog ten wiele dla Ciebie znaczy. Twoje posty są solidnie zrobione i dopracowane. :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)