Menu

sobota, 27 czerwca 2015

Stare, Średnie i Nowe MSP? - History of MSP

Cześć! Postanowiłam zrobić serię o starym MovieStarPlanet :) Będzie się ona nazywała HISTORY OF MSP. Nie wiem jak na nią zareagujecie, ale powiem szczerze, że dość długo oglądałam zdjęcia z grafiki czytałam róże posty na innych blogach (nie, nie mam zamiaru kopiować..), znalazłam filmy na YT, dość dużo jest też na wikii i strasznie wciągnęło mnie to wszystko. Na wstępie powiem, że ten post nie do końca może być związany z prawdą bo nie grałam od 2011 i nie wiem jak było, ale postaram się wam przedstawić wiadomości jakie udało mi się zgromadzić.

Zacznijmy od najstarszego znanego MSP.
https://pl.wikipedia.org/wiki/MovieStarPlanet - link do Wikipedii

MovieStarPlanet Powstało w 2009 roku. Jako, że założycie naszej gry pochodził z Danii najpierw postał serwer Duński. MSP (a dokładnie MovieStarPlanet Beta) przed rokiem 2011 (kiedy dotarło do polski) ponoć testowali modzi.
Strona startowa:


                                (prawdo podobnie najstarszy konkurs)



Tak jak napisałam do Polski MSP "przywędrowało" dopiero w 2011 roku. Mianem starego msp określa się msp z przed powstania 10 seków.
Jakie było tamto MSP?
Więc tak, na pewno nie było zaawansowane graficznie, ponoć sklep z ubraniami czasem bardzo długo się ładował, były unikaty (ubrania i animacje), roślinki i stare zwierzęta. I co ważne jesty tylko 20 leveli.
Ciekawostka: Nazwy użytkowników VIP były koloru czerwonego zamiast żółtego jak dziś.

Tak wyglądało ładowanie strony startowej oraz sama strona startowa

Po zalogowaniu:

Tutaj mamy wygląd miasta:



Poczta:
Jak widzicie otrzymywało się wiadomości od Admina z gratulacjami za zdobycie np. kolejnego poziomu.
Forum:
Na forum nie było ograniczeń, pisać mogły osoby z 0 lvl. A tematy mogły być dodawane nawet co minutę.

Sklep z ubraniami:
Sklep z animacjami:
Aby mieć jakąś animacje trzeba było wykupić tak zwaną "lekcję". Były też animacje dostępne od danych poziomów.
Lista życzeń:
Przeceny/Wyprzedaże


 Jak widzicie około 2011 były zniżki na rzeczy i ubrania (nie to co teraz ;-;)

Wyszukiwarka znajomych:

Profile:
Pokoje:

Sklep z roślinkami:
Więcej na temat roślinek i gdzie można je jeszcze zobaczyć/podlać w tym poście ---> kilk <---

Można by dodać jeszcze wiele wiele zdjęć których w grafice google jest dużo, sami sobie je pooglądajcie ---> kilk <---

Mamy już za sobą okres Starego MSP. Co było dalej? Po powstaniu 10 sekundówek, MSP przekształciło się na tak zwane "Średnie". To właśnie w tym okresie zmieniło się miasto oraz tło. Zostały też wprowadzone ograniczenia których nie było na Starym MSP.
Ograniczenia typu:
  • By wejść do gry "Wybieg dla modelek" trzeba było mieć co najmniej 3 lvl,
  • By wejść do chatroomu "Centrum handlowe" trzeba było mieć co najmniej 4 lvl,
  • By dawać prezenty lub się wymieniać - co najmniej 3 lvl lub posiadanie VIP-a,
  • By pisać komuś w księdze gości - co najmniej 3 lvl,
  • By pisać tematy na forum-trzeba było podać swój e-mail i trzeba było mieć co najmniej 3 lvl.
Został też dodany tak zwany Magazyn Fame oraz Diamonds.
W czasach Średniego MSP tło nie zmieniało się co tydzień,
 a wbicie np. 8 levelu było bardzo, ale to bardzo trudne.
Ubrania w Design Studio były bardzo drogie a bluzkę z naklejką płaciło się 900 sc a teraz około 150 sc.
Wtedy istniało jeszcze coś takiego jak MSP TV.
I co ważne było 25 lvl.
Zniknęły roślinki, były tylko zwierzaki i boonie.
Była stara klinika piękna.

W czasach Średniego MSP działo się wiele rzeczy np.
- Nasza gra rywalizowała ze Stardollem
- Na pewien okres wprowadzono procenty zamiast fame, jednak po przez bunt moviestar zmieniono to.
- By komentować artbooki trzeba było potwierdzić e - mail.

(jeśli się przyjrzymy zobaczymy już znajome nam ikony z nowego miasta.)
Ten scr. jest chyba z 2012 roku. Okres Średniego MSP to 2012 - 2013.
Dobrze pamiętam tamte czasy bo to właśnie wtedy założyłam moje konto, pamiętam tą zmianę na procenty i to jak męczyłam się żeby mieć 9 poziom.

Pewnego dnia każdej osobie która zalogowała się na MSP wyświetliła się taka oto wiadomość:
Zostało dodane 100 poziomów. Wtedy chyba każdy się cieszył bo miał większy lvl.
I tak oto rozpoczął się czas Nowego MSP które jest teraz. Zmieniło się wiele, ale to chyba sami wiecie:
- Zastąpiono starą klinikę piękna
- Zmieniono sklep ze zwierzakami
- Aby komentować artbooki nie trzeba potwierdzać e - maila
- Za oglądanie filmów/artów/looków i tworzenie ich dostajemy fame

Nie dodaje już zdjęć bo po co sami wiecie jak jest. Ja osobiście wolałam MovieStarPlanet z roku 2013. Najbardziej chyba boli mnie to, że nowe oczy (w klinice piękna) się ruszają, a może jeszcze bardziej fakt, że mając te oczy brwi naszej ms bardziej się unoszą (nasza postać strasznie się szczerzy ;-;). Takie drobnostki jak ta mogą się wydawać śmieszne, ale ja je widzę.
Opisałam historię MSP nie znając jej od początku, jak było na prawdę wiedzą tylko ci którzy grali w 2009 - 2011 roku.

Tutaj macie linki do blogów które swoje początki miały w 2011 - 12 roku, poczytajcie sobie jak było ;)
---> KLIK <---
---> KLIK <---
Mam nadzieje, że post się podobał trochę zajęło mi przygotowanie tego wszystkiego.
Jestem bardzo ciekawa jak było kiedyś, jak było na samym początku..
Pozdrawiam
~ Jesy <3

PS: Link do posta z roślinkami zostanie dodany prawdopodobnie jeszcze dziś c; (tylko muszę napisać tego posta xd)

20 komentarzy:

  1. Fajny post. Przyda się osobą co zarejestrowaly się w 2014 - 2015 roku. Miło czyta się takie posty! ~Riversongs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam te czasy, było super, ale mimo wszystko teraz jest lepiej. Moim zdaniem oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam te czasy, było super, ale mimo wszystko teraz jest lepiej. Moim zdaniem oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam konto dopiero w 2014 roku, ale chciałabym, żeby stare MSP wróciło... chociaż na chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja grałam chwilke w czasie średniego msp. To byl jeden dzień ale coś pamiętam :-l, np te levele

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze ten kom źebyś nie zapomniała o logu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja grałam na początku 2012 roku czyli wtedy gdy ze starego MSP robiło się średnie MSP pamiętam wszystko co mówiłaś o średnim MSP było całkiem fajne i pamiętam, że bardzo się męczyłam gdy wbijałam 5 lvl (co trwało aż 2 lata!) i ucieszyłam na wieść o procentach jednak gdyby połączyło się średnie MSP z nowym MSP byłaby to całkiem ciekawa kompozycja...Chcę napisać do modów by w miarę możliwości na kanale MSP pokazali całą historię tej strony. Nie rozpaczam, że jest nowe MSP bardziej się z niego cieszę (nie licząc kratek) jednak to moja osobista opinia. To tyle buziaki :* Jagoda55<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrałam w czasach średniego...
    Szkoda, że nie wiedziałam co to ranking...
    Z wielką chęcią bym zobaczyła AnanasQa na rankingu...

    ~ laskajaktralala

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie czyta się takie posty! :) Wszystkie twoje posty są fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprosicie? Jestem Cherry526

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ja na starym koncie miałam tą wiadomość o.O A myślałam, ze grałam tylko na nowym XD zapraszajcie aniolek 100% c:

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, ja na starym koncie miałam tą wiadomość o.O A myślałam, ze grałam tylko na nowym XD zapraszajcie aniolek 100% c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też najbardziej lubiłam MSP z 2013... i jeszcze co tydzień teraz muszą być nowe tła. Tego nie lubię. Wtedy to było prawdziwe MSP, czyli "Planeta Gwiazd Filmowych", a teraz to za kolorowe i nudne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo tego, że miałam wtedy osiem lat, to jeszcze to pamiętam. *^*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju pamiętam jak grałam w to w 2011 roku *-* mam chyba 3 konta z tego roku ale nie pamiętam hasła :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem na msp od kwietnia 2012 roku. Pamiętam tamte czasy. Jeden level wbijało się bardzo wolno. Wiecie jak wszyscy się cieszyli że dobili do następnego levelu? Ja twierdzę że czasy średniego msp były lepsze. Ludzie byli milsi. No i był tylko normalny vip. Wtedy tylko raz kręciło się kołem fortuny. No i mam swojego zwierzaka który pochodzi z tych czasów. Wtedy msp wybierało losowy kolor zwierzaka. Wszystkie zwierzaki i boonie kosztowały 900 ja bardzo musiałam oszczędzać. Więc wolałam tamte msp. Wszyscy tam się wspierali.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post ;-)Ja grałam właśnie od 2012, ale modzi mi wpisali zły rok utworzenia konta.. NNapisai mi 2013 zamiast 2012 ;-;. I o ile się nie myle wtedy było te "Średnie Msp". Szczerze mówiąc od jakiegoś czasu nie wiem od kiedy, ale jest tzw. "Tydzień Uni"/"Tydzień Uniktów". Dzięki temu można zobaczyć stare ubrania tzw. "Unikatami". Ale Ty już chyba o tym wiesz ;-). Mega post. Mam pytanio-prośbę. Czy mogła byś zrobić posta o tznm.: "Scary Msp"? Była bym Ci bardzo wdzięczna. P.S.: Jak chcesz to zaproś mnie na Msp: haanamoontana!! (20 lvl), oraz WUDA12 (16 lvl o ile się nie myle). Dzięki, jeśli mi odpowiesz na mój komentarz. Pozdrawiam Nela:* <3333

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)