Menu

sobota, 20 czerwca 2015

SPRZEDAM KONTO Z 16 LVL! ;D

Hejqo! Tutaj Indo. Tak wiem, ze to nie jest tablica ogloszen, ale chce sie pozbyc tych wszystkich kont i miec tylko Indocrine. No wiec, tak znowu, chce sprzedac konto tym razem z 16 lvl. Jak sie prezentuje konto?
Jak widac nick; Graciellda. Cena konta to 25 zl-doladowanie do telefonu. Mysle, ze ktos jest chetny do kupna. ;') Chcesz kupic konto? Napisz do mnie na MSP-Indocrine, ze chcesz kupic konto itd. Ja ci na pewno odpisze i sie dogadamy. To na tyle. Jutro lub w poniedzialek pojawi sie seria "Indo pozdrozuje po MSP". To na tyle. x2 Pozdrawiam!
Indo:3

23 komentarze:

  1. Jakie fundusze sa na tym koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale 0 dm i nie całe 500 sc..

      Usuń
    2. Niestety, ale 0 dm i nie całe 500 sc..

      Usuń
  2. Kupię chyba to konto. Napisze do ciebie niedługo. Konto kupie może w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Czyli jutro czy za tydzień? :)

      Usuń
  3. Ja bym mogła naposz mi na pocztę na konto Klawdia Trix.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dosc ze nie piszesz postow to jeszcze sprzedajesz tu konta.. matko.. czy wy serio zglosilyscie sie do pisania tylko dla fejmu? Nie mowie tu o Jessy i Lyene.. zasmiecasz bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. DARMOWY VIP: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu! Jakie DARMOWE VIPY?! PRZESTAŃ JUŻ PISAĆ TE KOMENTARZE!

      Usuń
    2. Też mam dość takich komentarzy :/

      Usuń
    3. Kopiuj i na wszystkie znane blogi o MSP- wklej. No genialny debilizm. ;-;
      Może jeszcze hack na 100 lvl?

      ~1szymon102
      #OREFUAR

      Usuń
  6. Nie wiem, czy kupić. Jutro do Ciebie napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 25 zł za 16 lvl? Przecież szybko można to wbić, jeżeli się umie. To tylko moja opinia ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Phi!. W ogóle się nie opłaca śmieszna jesteś 25 zł za 16 Level? Hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam dziewczynę co chciała konto z 30 lvl. sprzedać za 100 zł ;-; więc cena Indo jest nawet spoko ;) A sojusz na to że to konto miało VIP i jest ładne i looki ma a napewno są gorsze oferty bo wiem że są jakieś osoby że sprzedają konto z takim lvl. za tyle samo co Indo a konto może i miało VIP to okropne ciuchy i twarz wiec przestańcie krytykować ze tak drogo bo według mnie to cena jest taka jaka powinna być bo za ile miała by sprzedać ? 10 zł ? Hah , to śmieszne zwłaszcza że no 16 lvl. To nie to samo jakby miało 6-8 lvl. I było VIP to jest warte 10 zł . Okey koncze bo się rozpisałam i będę czekać 5 minut bo głupie "czy jesteś robotem" mi zawsze zamula i wlg. ;x | Mów mi szalona ( msp )
      #Mmsz

      Usuń
  9. czy te konto zostało sprzedane bo jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)