Menu

sobota, 20 czerwca 2015

Q&A! 1/2

Cześć!
Jak już pisałam wczoraj dziś będzie kju end ej, czyli pytania!
Pojawiły się także wyzwania, więc może coś? ..
Na przodzie chcę powiedzieć, że piszę z telefonu, bo jestem u babci (:

To już bez przedłużania, start!







1
. Mam 12/13 lat.
2. Zachodniopomorskie.
3. Około metr sześdziesiąt chyba xd.
4. Mam blond włosy i niebieskie oczy.
5. Chodzę do piątej. 
6. Kolor to niebieski, a potrawa eee... pierogi ruskie.
7. Napój to tymbark arbuzowy, mniam.
8. Moim marzeniem jest spotkać 
Arianę Grande 
:)


I kolejne pytanka




1
. Chyba mam cztery coś. 
xD
2. Kocham.
3. Colgeyta
4. nom 
5. 
To pierwsze.
6. 
Ha, spytaj się mojej matematyczki.


Przejdźmy dalej.





Odpowiadałam wyżej o wzroście.

Wolę te zwykłe.


Nie czytałam.


Czyt. wyżej xD


Dziesięć, he.


Nie wiem, chyba nie :c


To samo co wyżej xd


Kaczki są kul.


Sczerze to nie czytam za dużo książek, więc nie wiem xd.



Kurde, no wszystkie prawie piosenki lubię, ale piosenkarka to 
Ariana 
Grande.


Tak, to zwierzątko xd.



No to tak
:

Tfm

Agar.io


I tyle w sumie gier tylko lubię xd.


Ok, też bez komentarza xd.


Em.. 
Normalna liczba...



Ok, jak na razie z pytanek to tyle.

To była taka pierwsza część tego kju end eja.

W następnej częsci będą również wyzwanka
!


Uh, i przepraszam za to pisanie na środku, ale to przez telefon...


To więc do kolejnego posta
!


Lyene


2 komentarze:

  1. Z moich pytaneq typu "top 10" prawie nic nie zrobiłaś, no ale ok (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to są wartościowe posty.. a nie 'sprzedaje konto' pisz czesciej bo blog upada.. tylko ty i Jessy go podtrzymujecie

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)