Menu

piątek, 5 czerwca 2015

Pytania i Wyzwania #2

Hejka!
Tu Alice917, dzisiaj znowu lecę z pytaniami i wyzwaniami. Najpierw standardowo, logo poproszę.
Najpierw zaczniemy od pytań a potem przejdziemy do wyzwań. 

1. Ważę 29 kg. Nie, nie martwcie się to nie jest dla mnie niedowaga czy anoreksja. Ja jem dużo, bardzo dużo. I nie tyję. No może trochę, wszystko co jem idzie mi w uda. Więc od trzech dni przeszłam na ćwiczenie ud i łydek. Proszę, nie hejtujcie, i nie martwcie się. Sama myślałam, że ważę ze 33 kg. U mnie wszyscy w rodzinie są szczupli.
2. Tak, mam. Jeśli chcecie do mnie napisać, wysłać zdjęcia- to zapraszam na mojego Facebooka. Jestem tam Alicja Borychowska. 
3. Mam NK. Ale nie wchodzę od jakichś dwóch lat.
4. Jakąś godzinę temu jadłam śniadanie, i były to płatki czekoladowe z mlekiem.
5. Z angielskiego będę miała prawdopodobnie cztery, z polskiego również cztery a z informatyki, może 5?
Pozdrawiam!
1. Tak, lubię konie. Ale boję się ich troszkę. Jeździłam w tamtą niedzielę. Koń zaczął biegać, parskać, rżeć, miotać się. Ale mimo to lubię je.
2. Nie wiem. Kurczę, raczej nie, ponieważ piszę a 3 blogach. Wybacz :c
Ja również pozdrawiam redaktorki z Twojego bloga. Niech Twój blog się rozwija.
1. Jakbyś nie zapytała, to byś zabłądziła. Ale zapytałaś i nie zabłądziłaś, bo trafiłaś w dobre miejsce!
2. Haha, nie mam Nutelli. Jakby przyszły wczoraj, to by się załapały. Dałabym im nutellę, a oni w zamian swoje głowy!
Wyzwania nie zrobię. Może w #3 części, gdyż nie mam czym. Jakbym miała sprawny aparat.

1. Najbardziej lubię te zwykłe. A moją ulubioną jest ":3" Choć często używam "c:" 
2. A, odpowiedziałam wyżej.
3. Nie, nie czytałam tej książki. Ale wiem, że jest tam o jakimś androidzie "Max'e" który pomoże jej się dostać na szósty księżyc, do Xonax? Coś takiego, chyba czytałam ją jednak z rok temu. Ale z tego co pamiętam, jest fajna.
4. Fajna, fajna.
5. Gdy powiedziałam moje pierwsze słowo, które raczej nie było słowem miałam 3 miesiące.
6. Powiedziałam Ti-Ti. A, jeszcze jest coś ciekawego. Jak nauczyłam się mówić, to modliłam się, śpiewałam i się śmiałam. Śpiewałam taką piosenkę: A łuzia gun, kyn kyn drakul (...) Coś takiego. Kyn, Kyn to była moja siostra, a drakul to najstarsza siostra. Tak mi mama tłumaczyła.
Co do wyzwań to może zrobię te drugie. Trochę było by to zaśmiecanie bloga, ale chyba takie coś zrobię i nominuję do tego parę blogów. Dobry pomysł.
Jasne, tylko nie znam Twojego nicku. Ale jak mnie zaprosisz, to na pewno przyjmę.
Oj grałam grałam we FNAFA. A wczoraj była taka zabawna sytuacja. Mój brat w to grał, siedział koło mnie. Zaczął się drzeć, zobaczył taką białą postać, z szarymi oczami i buzią. To było dość zabawne jak się tak darł.
Myślę, że jakbym zobaczyła postać ze fnafa to jakby nic mi nie zrobił, to zrobiłam bym sobie z nim selfie. A tak, to bym uciekała.
Chyba w poprzednim poście z tej serii tłumaczyłam. Tak jakoś mi przychodzą do głowy. Inspiruję się też innymi blogami. 
Nie, ale kocham je zbierać. To jest takie przyjemne, jak chodzisz w jesień na grzyby. Ahh, brakuje mi tego. Kocham skakać na purchawki. Potem leci taki fajny pyłek!
Włamów miałam około sześciu. Ale okradziono mnie 8 razy. Licząc wejście na moje konto "internetowej koleżanki" i wysłanie sobie wszystkich unikatów.
Do 22 lvl'a brakuje mi 308309 tysięcy. Więc troszkę dużo, ale nie pomagajcie mi. Lepiej dać komuś kto jeszcze w to gra, ten autograf, a nie mi.
1. Uhh, będzie ciężko wymienić te 10 książek. Ale spróbuję. Zaczniemy od najlepszych:
1. Gwiazd Naszych Wina
2. Girl Online 
3. Pamiętnik Narkomanki 
4. Chłopcy z Placu Broni
5. Zaczarowany Ogród
6. Sposób na Alcybiadesa
Dalej nie napiszę. Kurde, nie czytam książek.
2. Moje ulubione TOP pięć gier:
1. Agar.io
2. Outlast
3. Heavy Rain
4. Awataria
5. Transormice
3. Już pisałam o tej książce. Pytanie się powtórzyło.
4. Tak, fajna.
5. Piosenki:
1. Edd Sheran- Thinking Out Loud
2. Ellie Goulding- Love Me Like You Do 
3. Carly Rae Jepsen- I Really Like You 
4. Tove Lo- Stay High
5. Alfons- Ganjaman
6. Route 94- My Love
7. Sia- Elastick Heart
8. Sia- Smile
9. Mark Ronson- Uptown Funk
10. Taylor Swift- Blank Space
I TOP 10 ulubionych piosenkarek i piosenkarzy
1. Ellie Goulding
2. Sia
3. Bruno Mars
4. Snapp Dog
5. Kanye West
6. Rihanna
7. Sabrina Carpenter
8. Jason Derulo
9. Maroon 5
10. Taylor Swift
6. Jasne, że Cię lubię.
Pozdrawiam!
Uff, teraz wyzwanka. Nie wiem kiedy skończę ten post, ale nie szybko. 
Nie wiem, o co chodziło z tym Anonem, ale zapytam się losowej osoby.



No. I nie dostał go. Trafia na czarną listę u Świętego Mikołaja! No, no nie ładnie. Jakim prawem, on pisze z małej litery?! NIELEGALNE!
Hihi, ale ja jestem śmiszna!
Jak ta la(m)la
Mój strój rozwala system.
Nie odpowiadają :c
1. Na Alice917 jestem spłukana, więc zrobię to na koncie AmyeBrook.
Hah, jakie usta piękne, skóra po solarce. Cud, miód, malina! Cóż to za piękny człowiek? Połączyłam dwa wyzwania, bo były podobne. 
2. Napisałam do Dirka, bo nie mogłam znaleźć Cezara.


Jak słodko! Oby odpisali.
                           
Źle to napisałam, ale było coś podobnego wcześniej.
Dobra, to tyle na dzisiaj. Jak możecie, to piszcie znowu pytania i wyzwania! Do zobaczenia!





















10 komentarzy:

  1. 1. Co lepsze chomik, kot, pies czy świnka morska?
    2. Kiedy masz urodziny?
    3. Masz szonę?
    4. A mensza?
    5. Ile jeszcze będzie pytań?
    6. Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
    7. Lubisz mn je?
    8. Odbija mi a ci?
    9. To ja 5 czerwca pytałam się czy chcesz być redaktorką na moim blogu pamiętasz?
    10. Jaki jest twój styl na emespe?

    OdpowiedzUsuń
  2. xDDDD
    KOCHAM CIĘ! XDDD
    Znowu dostaję gópaffqi jak pod poprezednim postem.
    Lubisz Dziewczynkę z Szóstego Księżyca? JA KOCHAM! ♥
    Dzięki za wykonanie wyzwań. Najlepszy post świata! ♥

    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Czy szynszyle są słodkie?
    2. Lubisz szynszyle?
    3. Miałaś kiedyś?
    4. Nie? To sb kup!
    5. Masz jakie zwierzę?
    6. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę dzikie?
    7. Wiesz, że w wakacje założę bloga? (y)
    8. Jesteś szynszylą?
    9. Jesteś psem?
    10. Wiesz co to jest szynszyla?
    11. Wiesz co to jest xD?
    12. Jesteś kotełem?? :o
    13. Jesteś człowiekiem? :o
    14. Czy to pytanie było pytaniem?
    15. Kiedy ostatnio miauaź gópaffqe?
    16. Jak często używasz hasztagów?
    17. Lubisz Mange?
    18. Oglądałaś kiedyś anime?
    19. Jaki jest Twój nick na Tfm? Mój to Szynszylamn (#ajakżebyinaczej?).
    20. Pogramy razem na Tfm?
    21. Zdążyłaś zauważyć, że mi odbija?
    22. Jeśli mnie lubisz, to pewnie teraz mnie znienawidzisz.
    23. Z czym kojarzy Ci się numer 69?
    24. Dlaczego numer 69 jest zboczonyy??
    25. Jesteś kaczkąą?
    26. Wiesz że do mojego ogrodu przylatują kaczki?
    27. Wiesz, że kocham kaczki?
    28. Szynszyle mniej ale kiedyś bardzo je kochałam. A Ty?
    29. Lubisz Ewę Farnę? Ja kocham!!! ♥♥♥
    #LOVELOVELOVE #♥
    30. Ulubiony cytat?
    31. Ulubione słowo? :3
    32. Ulubiona litera?
    32. Ulubiony znak interpunkcyjny?
    33. Czy powyższe pytanie było głupie? c:
    34. Hmmm, jesteś chomikjem?
    35. Lubisz chomiki?
    36. Jak bardzo?
    37. ?...
    38. Jesteźi kluliczkjem?
    39. Jesteś firanką?
    40. Będzie 50 pytań?
    41. Odpowiesz na wszystkie?
    42. Chciałabyś mnieć lwa?
    43. Jaki masz telefon?
    44. Lubisz Arianę Grande?
    45. Jak chciałabyś mieć na imię?
    46. Masz drugie imię?
    47. Jakie sobie wybierzesz na bierzmowaniu drugie/trzecie imię?
    48. Wygrałaś jakiś konkurs miejski?
    49. Ile razy dostałaś pozdro na MSP?
    50. 50 pytaaaań! c:
    51. Jesteś normalna? :3
    52. Czy powyższe pytanie było głupie?
    53. Obraziłaś się, że Ci je zadałam?
    54. Jak długo chciałabyś żyć?
    55. Wiedziałaś, że jestem szynszylom i kaczkom jednoczeźnje?
    56. Odbija mi?
    57. Bardzo?
    59. Ile jest 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 8 razy 1 razy 2 razy 3 razy 4 razy 5 razy 6 razy 7 razy 8 razy 9 razy 0 razy 1 razy 2?
    60. Jakbyś zareagowała, gdybyś podeszła do lustra i zamiast siebie zobaczyła tam szynszylę?
    61. Łatwo się wkurzasz?
    62. Jaka jest Twoja ulubiona moviestar nie licząc Ciebie?
    63. Anon to jest Anonymous! Taki hacker!
    64. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
    65. Lubisz się zakładać?
    66. Czy pytanie 69 będzie zboczone?
    67. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
    68. Heh, hiehie, haha czy hłehłe? xD
    69. Oto pytanie 69, ale ono nie jest pytaniem!
    70. Magia czy co?
    71. Jesteś Potterhead?
    72. Pożyczysz mi pinsiont groszy?
    73. Ale ja ładnie proszę!
    74. Które pytanie było najfajniejsze?
    75. A które najgłupsze?
    76. Będzie 100 pytań?
    77. Będzie wyzwanie?
    78. Mam Ci zadać jakieś wyzwanie?
    79. Jakie by Ci się spodobało?
    80. Co byś zrobiła, gdyby na Twoim łóżko siedział wieeelki pająk a na podłodze 10 takich?
    81. Bardziej boisz się pająków czy os? Ja os!
    82. Ile było pytań?
    83. Kompletnie mi odbija?!
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh schackowalam cie B) Jak sie ciesze ze cie schackowalam XD

    ~LightKate

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś mogła sobie wybrać imię, jakie ono by było?

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Co myślisz o Panu Aloisie?
    2. Co o Trzustce Albatrosa?
    3. Napisz do nich xD i nwm powiedz, że jesteś ich ojcem *-*
    4. Zrób zboczonego arta °.° (jak nie chcesz, to nie :((( )
    5. Wejdź na chatroom i zarywaj do niskich leveli
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  7. [W] Stwórz dwie paskudne postacie na MSP
    [W] Napisz do jakiejkolwiek osoby online ,,Bendziemy parą lovciam Cie ;* " Itp.

    ~Jelly

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyzwanie:
    Napisz do jakiejś losowej osoby ,,unga-bunga,, xD
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  9. Wejdź do chat roomu i chodź ciągle za przypadkową Moviestar i pisz do niej że została wybrana i zostanie w nocy zjedzona przez fioletowego kota latającego na kawałku bekonu xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)