Menu

wtorek, 2 czerwca 2015

Przerwa !

Cześć!
To ja Oliwia. Jak z tytułu posta wynika, robię sobie przerwę. Dlaczego ? Muszę trochę odpocząć od internetu, bloga, MSP...
Gdyby ktoś myślał, że odchodzę to nie tak...
Nie, nie odchodzę z bloga ! W żadnym wypadku. Przerwa będzie bardzo krótka. Będzie trwała od dzisiaj do piątku, może niedzieli.
Może nie którym będzie mnie brakować, może nie którzy będą szczęśliwi. Nic mnie to nie obchodzi !
No to Pa.
Do piątku lub niedzieli.


Pozdrawiam
Oliwia123♥

PS. Przepraszam za błędy i powtórzenia, ale jestem na tablecie.




22 komentarze:

  1. I tak nie piszesz często i ciekawie takze nic sie nie zmieni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę często ? Piszę codziennie !
      Oliwia123♥

      Usuń
  2. Anonimowy ma rację

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga - wiem, że pracujesz nad ortografią, ale "niektórzy" pisze się przez rz a nie przez ż ;_; Ten błąd jest okropnie rażący, proszę popraw go! Zapamiętaj to sobie: wyraz ten wymienia się na "niektórych", "niektóre"... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już poprawiam. Literówka na tablecie. Czasem się tak robi :)
      Oliwia123♥

      Usuń
    2. Przepraszam, myślałam że nie wiedziałaś :)

      Usuń
  4. Ić albo spierdalaj jak ci lepiej. nienawidzę takich rudych osub kture myślom ze są fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *osób *które *myślą
      Najpierw załóż konto google, i zajżyj do słownika. Potem pogadamy :)

      Usuń
    2. Zajrzyj* Sorry telefon;-;

      Usuń
    3. Nie jestem ruda aninimku i nie sądzę że jestem fajna. Dobra rada: spierdalaj !
      Oliwia123

      Usuń
  5. Zrub mi lodzika na pożegnanie. Pe es - mam 8 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu jeszcze nie wzieli Ci internetu? ;-;

      Usuń
    2. Spierdalaj ! Nie muszę robić nikomu lodzika. Może sam sobie zrobisz anonimku ?
      Oliwia123

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że szybko wrócisz, a tymi anonimami się nie przejmuj, może po prostu myślą, że jak odejdziesz, to będzie konkurs na redaktora ;_; ~Pozdrawiam i będę czekał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak chętnie wzielabym się za bloga :) Czekam na nabór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. przeze mnie będziesz miec mokro ihhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Sorka ja też korzystam z anonima *

      Anonimie, nie chce przeklinać ale muszę... Spierdalaj. 😊 . Czy wy naprawdę myślicie że ona przez was odejdzie? Z tego co wiem można wyłączyć korzystanie z Anonima. Można by z tego skorzystać. To są główne rzeczy o które ją oskarżacie:Że nie umie...
      - Ortografii
      - komentarz jak wyżej
      -NIE oryginalność

      Bardzo cię lubię i szanuję za twoją pracę. Codziennie piszesz posty starasz się. I co? Gówno. Oni tego nie doceniają. Przecież nie myślisz anonimie że będziesz redaktorem bo ona odejdzie? HAHA. Niezły ubaw 😁
      Jeżeli chcesz wypisywać takie rzeczy - wyłącz kabelek od Internetu 😊

      Pozdrawiam serdecznie

      Klaudia 😎
      -

      Usuń
    2. Anonimowy 2 ma rację

      Usuń
    3. Dziękuje za wsparcie. Dużo to dla mnie znaczy :)
      Oliwia123♥

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)