Menu

środa, 3 czerwca 2015

Pomieszany post, propozycje

Hay! Tu Lyene.
Nadal muszę pisać z telefonu...
Eh, chyba internet na moim komputerze "sam" nie wróci.
Ale już niedługo będe mieć nowy, więc będzie dużo postów i do tego zbliżają się wakacje.
Tak w ogóle do wakacji jeszcze chyba z 15 dni bez weekendów. Jeśli źle napisałam to przepraszam.

Na dziś posta nie zaplanowałam, więc będzie trochę pomieszany.

Zajmę się propozycjami do pisania postów z telefonu.
Kilka się pojawiło, więc no.

Pojawiła się propozycja, żeby zrobić serie gdzie tworzylibyśmy nowe emotikonki. Pomysł mi się spodobał, kreatywny. Jeśli były by chętne osoby do udziału w tej "zabawie" to w komentarzach pod tym postem możecie wymyślić i napisać jakieś emotikony. :)
Autorka pomysłu to Paulina Kozub.

Kolejna propozycja od Nonoraty Mjenty.
Teraz przepiszę część komentarza: "Wybierasz jakąś sytuacje na Msp np. powstanie konta ALAKINGA i ją przeształcasz np. Piesek Henio zjadł komputer i wypluł z niego Msp, a z niego wypadło konto ALAKINGA."
Spodobał mi się pomysł. Tylko nie wiem czy jakbym chciała mogłabym użyć tego pomysłu, bo na początku komentarza napisałaś, że to twoja seria. Także tutaj nie wiem.

Następna propozycja jest od Meiye.
W takich postach chodziło by o to, że piszę do przypadkowych ludzi "chcesz VIPa?" i do posta wklejam ich reakcje.

Kiedyś tak robiłam z koleżanką XD.
Było dosyć śmiesznie, więc chyba taki post mógłby się pojawić.

Pojawił się także długi komentarz z opinią i były tam też zawarte propozycje. W sumie przydałyby się jakieś nowości z Msp czy "zabawa w detektywa", coś poszukać.
Komentarz od Candee.

Za wszystkie propozycje bardzo dziękuje i myślę, że je wykorzystam.

Teraz już nie mam o czym pisać i nie wiem co teraz napisać XD.
Post wyszedł jaki wyszedł.
Niedługo pobiorę App Msp, więc będzie coś zwiazane z tą grą. Może recenzja albo aktualizacje?

A teraz może małe podsumowanko posta:
-W komentarzach piszcie swoje propozycje emitikon.
-Nie wiem czy można, ale jeśli tak to dalej w komentarzach napiszcie coś typu jak w drugiej propozycji, a ja postaram się wziąć wszystko do posta i emotikony też. Najlepsze moim zdaniem dostaną nagrodę.
-Napiszcie czy post się podobał c:

I to już chyba tyle w tym poście.
Jeśli są błędy to przepraszam, ale ciężko jest u mnie z pisaniem na telefonie...
To do zobaczenia, preczytania xd.
~Lyene

20 komentarzy:

  1. Tak niech jest ta seria z emotikonami.
    Np. już mam jedną =^*_*^= XD nawet fajna.
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wymyśliłam coś takiego:
    /●\ - illuminati
    Tylko tyle xd Oczywiście jestem na telefonie.
    /Julciaczeq

    OdpowiedzUsuń
  3. ()__()
    ( • • ) - Króliczek ^^
    /(♥)\
    /Julciaczeq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam inną wersję króliczka:
      ^ •_• ^

      Albo taką:
      (\○_○/)

      Albo taką:
      ()◇_◇()

      Ale to był Twój pomysł, nie będę więcej odgapiać!

      Usuń
  4. Może być zboczona? :o.. Jak coś to sorry, ale MUSZĘ " 8===D "

    Inne;
    "="

    Nje mam weny XDD..

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  5. (°^°)

    (")>

    {•×•}

    'Emihay

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody - <8

    xOx

    []>[]

    0>0

    0^0

    ÷)

    Na razie tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja emotka:

    =^.^=

    I jeszcze jedna:

    8D

    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ! Znalazłam dziś program który dodaje nam VIPA ZA DARMO!!!

    Jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  11. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  12. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tam tam dam! Moja emotka to
    ...

    \o-o/ lub \o-o\ /o-o/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)