Menu

czwartek, 4 czerwca 2015

Poklikasz? -Poklikam

"Głodnemu dać jeść, bezdomnemu 
miejsce, a nagiemu odzież.
Jak nie można dużo - to mało"
Dzisiaj, przeglądając YouTub'a zobaczyłam filmik Stuu, "Pajacyk Challenge" wpadłam na moim zdaniem genialny pomysł. Chciałabym Was trochę zapoznać z akcjami charytatywnymi. Otóż, co to jest akcja charytatywna? 

Charytatywność-
zbiór organizacji i działań mających na celu niesienie pomocy tym, którzy jej potrzebują, w sposób bezinteresowny, dobroczynny, filantropijny

A wracając do głównego tematu, postanowiłam coś napisać o akcjach charytatywnych odbywających się przez internet. Według, mnie jest to wyśmienity pomysł. Możemy pomóc dzieciom, bezdomnym, psiakom, zwierzętom. Klikając, w różne strony, blogi możemy pomóc. Dla nas jest to kilka minut, poświęconych na klikanie, a dla potrzebujących pożywienie. Więc, chciałabym abyście poklikali w strony które są podane niżej:
https://karmimypsiaki.pl/nakarm-psiaka/nakarm 
Poświęćcie tą minutę i poklikajcie. Wyobraźcie sobie, że każde kliknięcie to 1zł. A przy 100 twoich kliknięć, ten pies ma 35 kg karmy, legowisko, obrożę. Dziękuję, za przeczytanie tego krótkiego posta. Alice917


10 komentarzy:

  1. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  2. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze klikam (pomagam), dokarmiam koty które spotkam na ulicy, dzielę się z żebrzącymi pod kościołem ( jak to się piszę ?) I BĘDĘ POMAGAĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że mamy tu takich wspaniałych czytelników <3

      Usuń
  5. Dobrze , że dajesz takie informacje :3 / VipekZaFree chciała mi wcisnąć kit tym , że chciała mi dać Vipa na rok , mam zdjęcia rozmowy jeśli ktoś chce to piszcie do mnie na priv na chacie ♥Ariana♥ , ja się nie nabrałam ona napisała mi to w nocy więc nie widziałam tego co mi pisze , odrazu jak to zobaczyłam parsknęłam smiechem i ją zgłosiłam / XxFloraWinxxX ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko kliknełam,ale mam pytanie. Czy napisałabyś o akcji: http://www.godzinadlaziemi.pl/#podpisz-apel ? Jest to dla mnie bardzo ważna akcja w której biorę udział, a jak wiesz ja mam na razie przerwę na blogu, więc na razie bym tego nie zrobiła.
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na wszystkich stronach ♥
    Pozdrawiam i zachęcam innych do odwiedzenia.
    ~ Aga / Jesy <3 / Marsowa ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)