Menu

piątek, 5 czerwca 2015

Plan na najbliższe posty + zdjęcia!

Cześć, z tej strony Jesy <3. Po wczorajszym poście już wiem jak będzie wyglądać nowa seria. Daliście kilka fajnych pomysłów, ale żeby nie było odpowiem na wszystkie pytania xd




Wykreślanka? No nie wiem czy to dobry Pomysł. Propozycja nicków - mogę zrobić poradnik - Ale to pomysł na jednego posta a nie na serię. Co do puzzli to kiedyś pamiętałam nawet nazwę takiej strony do robienia puzzli, dodawało się swoje zdjęcie itd. pomyśle o tym, ale co to ma do serii?


Gazetka MSP - Świetny pomysł! Naprawdę już kiedyś myślałam o czymś takim. Kiedyś umiałam robić gazetki na stronie wix.com ale wszystko tam się pozmieniało i teraz nie wiem nawet jak dodaje się strony. Oczywiście mogę zrobić tak, że po prostu dodam jakieś zrobione prze zemnie strony tak po prostu (wkleję scr.) ale wolałabym żeby gazeta miała taką formę jak np. ta --> klik <-- (znalazłam ją na jakimś blogu, nie pamiętam nazwy c; ). Tworzenie ubrania, pokoju to też chyba by były takie bardziej poradniki. Ostatni pomysł co mogło by dojść - mogę zrobić coś takiego ale nie mam pomysłu jaką formę miało by to przyjąć.


Rysowanie - to moja pasja, co chyba widać po zdjęciach które dodaje na MSP. Wydaje mi się iż wspominałam już że mam złamany palec i ciężko mi rysować/pisać. Poza tym zajęło by mi to bardzo dużo czasu, na przygotowanie posta poświęcam około godziny biorąc pod uwagę to że zawsze muszę pomyśleć jaki temat wybiorę itp. a rysunki robię długo.. bardzo długo.


Wywiady! - to jest to. Uważam, że to dobry pomysł na serię.


Jeśli chodzi o tą sprawę, to nie sądzę żeby to działało. Nie mniej nie wchodziłam na tą stronę, wolę nie ryzykować zepsuciem laptopa bo wiem że nie dostanę nowego :/ Jedyny hack który działa i go znam to CHARLES PROXY. Sama go nie mam ale na YouTube jest mnóstwo filmów z nim.


No i co Aga? Pytania się skończyły, odpowiedziałaś na nie, ale co teraz? Jaka będzie ta seria?
Odpowiadam: Nowa seria będzie polegać na wywiadach. Ale nie dosłownie tak jak w waszych propozycjach. Więc na czym będzie polegać? Myślę, że to będzie wyglądać tak:
1. Pod każdym kolejnym postem możecie się zgłaszać, abym to z wami przeprowadziła wywiad.
2. Gdy już wybrałam kogoś (wybieranie losowe.) zadaje mu pytania
PYTANIA - będą co post inne, ale na pewno kilka z nich będzie się powtarzać.
3. Wstawiam zdjęcia naszej rozmowy tutaj (do posta)
4. Po wywiadzie robię danej osobie looka. (Dlaczego? Żeby pokazać mu np. w jakim zestawie moim zdaniem wygląda fajnie, dodam uwagi co może zmienić itp.)

Myślę, że to fajny pomysł ze względu na to że wy czyli czytelnicy będziecie brać w tym udział :)

Pewnie tak jak poprzednio będzie 5 postów z tej serii. Proszę też o zgłoszenie się w komentarzach do jutra jeśli to wy chcecie bym prowadziła z wami wywiad.


No i teraz jak zapowiadałam, mam zamiar dodać zdjęcia. Dzisiaj będą to zdjęcia z wycieczki (przez którą opóźniły się wyniki konkursu xd).



                              (W szczelinie jest salamandra plamista - gdyby ktoś nie wiedział)

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3



16 komentarzy:

  1. Pierwsza! *-*
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę abyś przeprowadziła wywiad ze mną c: Mój nick to Pauli2k. (Bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ale to snobsko zabrzmiało... xD

      Usuń
  3. Zglaszam sie do wywiadu! ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze...mogłabyś przeprowadzić z mną wywiad? To będzie dla mnie zaszczyt ;3
    NICK NA MSP- lolme
    Bay ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do wywiadu!
    'Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłasza się do wywiadu nick: Selenne

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest to samo co ja wymyśliłam!
    Tylko, że wywiad jest o modzie i wstawiam
    zdjęcie, w l o o k u, który ma ubrana M.S (ta co odpowiada na wywiad). A Wy, jeśli nie wierzycie, to spójrzcie na mojego bloga!
    Marine-msp.blogspot.com
    Ten post nazywa się. "We evaluate styles
    on MSP. Nawet te posty mają datę dodania
    wcześniejszą niż ten post!

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ! Znalazłam dziś program który dodaje nam VIPA ZA DARMO!!!

    Jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Ola♥ - to nie jest to samo co ty wymyśliłaś. Widziałam twój post na blogu, a mój wcale nie będzie taki sam. Wcześniej nie wchodziłam na twojego bloga (mimo, że ze mną też przeprowadzałaś taki wywiad..xd) Sama zobaczysz, że to wcale nie jet kopiowane c':

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ostatnio zostałam tak potraktowana, i zgodziłam się... Chodzi mi o to:
      Gdy wymyśliłam serię (na innym blogu) jedna z redaktorek powiedziała mi, że skopiowałam to.
      Chociaż ja oceniałam blogi, a Ona dawała porady. Nie czuję się z tym dobrze, jak Ty będziesz to pisać.

      ~Ola♥

      Usuń
  10. Zglaszam sie do wywiadu moj nick amela1699 sorka za bledy ale pisze na tel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wywiady były pomysłem czytelników, ja go tylko urozmaiciłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do wywiadu :*
    Nick: ! Julciacz !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do wywiadu :)
    Nick; Sweetydoma

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)