Menu

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Odchodzę z msp. Odchodzę z bloga.

Cześć..Tu Sandra.
Po długich namyśleniach postanowiłam, że kończę z Tą grą. Znudziła mnie tak jak większość osób.
Zawsze czytając takie posty myślałam 'Szkoda. Ja nie mam zamiaru odchodzić z msp'.
No, a jednak. Spędziłam na tej grze naprawdę długi czas, bo od października 2013 roku rozpoczęłam.
Hehe dziesięciolatka znalazła fajną gierkę i zaczęła grać, ale teraz znudziła jej się.
Zastanawiałam się nad sprzedażą konta. Jednak zostawię je sobie.
Ostatni post napisałam 20 maja jak się nie mylę. Długo nie pisałam i przyznam się bez żadnych wymówek.
Brak chęci, tematu a najbardziej zadziałało LENISTWO
Bardzo się cieszyłam dostajac się na tego bloga. Jednak znudziło mi się blogowanie i gra. Nie odczuwam już tej radości.
Proszę żeby nie pisać na mnie negatywnych komentarzy, że niepotrzebnie zajmowałam miejsce tu. Przyznałam się Wam czemu nie pisałam.
Hm..To chyba wszystko. Pisze z telefonu i przepraszam jak gdzieś przez autokorete jest błąd. Na laptopie usunę się z bloga + napiszę status pożegnalny na msp.
Mega dziękuję za wszystko :) Za ciepłe przyjęcie serii 'Wyczaj fejma' Jak ktoś chce może ją przejąć.
~Sandra bez loga, bo na telefonie
 

23 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam że jest taka redaktorka jak Sandra.. to nie miało byc złośliwe.. doceniam przyznanie się do błędu.. nie to co Oliwia wymysla te bajeczki.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez nie wiedzialam xX

      Usuń
    2. No właśnie! Oliwia jakieś niestworzone historie wymyśla.

      Usuń
  2. I tak postów nie pisałaś :) Nie będziemy tęsknić :_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Ty zawsze jesteś taka złośliwa? :v

      Usuń
    2. A Ty byś mogła w końcu przestać hejtować?Bo u Oliwii napisałaś coś podobnego..Wam się nic ciągle nie podoba..

      Usuń
    3. Sandruś przynajmniej napisała to szczerze, nie jak Oliwia, która sobie bajeczki wymyślała.

      Usuń
    4. Nie musisz tęsknić XD Nie chcę tymi komentarzami tu tworzyć afery, bo po co? Ja przyznałam się, żeby nie było tu milion komentarzy tak jak pod jej postem.xdd

      Usuń
    5. Przynajmniej sie przyznalas... Oliwia myslala ze nas nabierze swoim tatusiem... Moze lubie wyrazac wlasna opinie?

      Usuń
    6. Przynajmniej sie przyznalas... Oliwia myslala ze nas nabierze swoim tatusiem... Moze lubie wyrazac wlasna opinie?

      Usuń
    7. Przynajmniej sie przyznalas... Oliwia myslala ze nas nabierze swoim tatusiem... Moze lubie wyrazac wlasna opinie?

      Usuń
  3. Smutne, że odchodzisz z bloga. Bardzo doceniam to, że szczerze przyznałaś się to tego, czemu nie pisałaś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak .. Odeszła Oliwia ,odchodzisz ty poprostu rozjebcie CAŁY ten blog. W ogóle nic nie pisałaś. Posty pojawiały się często ale NIE OD CIEBIE! Nie tęsknijmy , bo nawet NIE znaliśmy Twojej osobowości,a jak mamy znać? Po paru postach? . Teraz tylko kliknij taki czerwony krzyżyk u prawym górnym rogu ekranu . Papa. A jeszcze jedno :
    Hehe dziesięciolatka znalazła fajną gierkę i zaczęła grać, ale teraz znudziła jej się.
    Hehe. DALIŚCIE PISAĆ NA BLOGU 10-LATCE?! UPADLIŚCIE NA GŁOWY?!
    Ps:Mam 12 lat


    / Samanthe :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, Sandra ma 12 lat ;)
      Ps. Co tak niemiło? A teraz kliknij takie czerwony przycisk ze znakiem "x" w rogu :***

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pfff... To po co czytasz ten blog jak go nie lubisz? Redaktorzy to nie "nałogowi blogerzy", którzy nie mają własnego życia i muszą pisać posty! Jak Ci się coś nie podoba to po prostu wyjdź. I ona ma 12 lat, jej chodziło o to, że miała tyle lat w 2013 roku. Naucz się czytać ze zrozumieniem.

      ~1szymon102
      #OREFUAR

      Usuń
    4. Wiek ma znaczenie? Ważne, aby osoba była okej....

      Usuń
  5. Aha... nie rozumiesz? Zaczęła grać jak miała 10, a teraz jest starsza...
    A co? Wiek ma znaczenie? Od kiedy? Liczą się umiejętność, a nie data na twoim akcie urodzenia.
    Nie pozdrawiam.
    -Klaudia
    -sara emo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Przed znakami interpunkcyjnymi się nie stawia spacji i nie obchodzi nas twój wiek.
      -Ta wyżej.

      Usuń
    2. PS2 Masz "ładny" zasób słów jak na 12 lat...

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)