Menu

wtorek, 2 czerwca 2015

Nowości, wycieczka, wyzwania, dzień dziecka

Hejka!
Tu Alice917, na początek omówię parę spraw. Jutro, mam wycieczkę rowerową nad jezioro i niestety mnie nie będzie. Mamy do przejechania 46 kilometrów w jedną stronę. Mieszkam w dość ruchliwym mieście, więc w ogóle nie jeżdżę. Nie wiem czy dam radę tyle przejechać. Trzymajcie kciuki! Teraz znowu czekam na pobranie bandicam'a. Opowiem wam teraz o dwóch dniach, które były obchodzone dniem dziecka. W sobotę, dzień dziecka był w naszej galerii. Byłam tam, było dość ciekawie. Strzelanie z łuku, skakanie na trampolinie, itp. Ja czekałam tylko na malowanie. Oczywiście, nie malowałam twarzy, bo chciałam aby pani namalowała mi chiński wyraz na ramieniu. Był śliczny, jednak zmył mi go deszcz. Pojechałam na noc do koleżanki i poszłyśmy na zdjęcia z jej lustrzanką. Wyszły świetnie! Jedno z nich, możecie zobaczyć na moim Facebooku: Alicja Borychowska. Poszłyśmy spać, następnego dnia czyli w niedzielę, znowu wybrałyśmy się na zdjęcia z jej tatą. No i też świetnie wyszły! Potem, był u niej dzień dziecka, organizował to Sołtys, przynieśli jedzenie, były konkursy no i jechaliśmy karetką, policją itp. Potem przyprowadzili konia do jeżdżenia. No i dzisiaj, był dzień dziecka w szkole. Przywieźli do nas Bandżi (nie wiem, jak to się pisze), trampoliny i dmuchaną zjeżdżalnię.
Co z wyzwaniami, nagrywanymi przeze mnie ? 
Otóź, nie mam pojęcia kiedy zamówię telefon. Ale chyba będę zamawiać telefon Lg L9. Bo wydaje się świetny. Możecie jeszcze napisać opinie w komentarzach na temat tego telefonu. Więc, nie wiem kiedy pojawią się nagrania Video. Lecz, na chwilę obecną będą normalne wyzwania.

No i przejdźmy do głównego tematu. Do msp doszło dość dużo nowych zmian!

Strona Startowa

 Według, mnie strona jest bardzo ładna. Nowocześniejsza, lepsza. Na pewno lepsze są stylizacje, miny oraz jakość tła. Ogólnie podoba mi się. W skali od jednego do dziesięciu oceniłabym to tak osiem na dziesięć. Osiem, ponieważ tak czy inaczej ta animacja w niczym nie ulepsza naszej gry. Jest lepiej, jedynie w stosunku do wyglądu.
Stwórz i Oceń


Ładnie, ładnie. Stwórz i Oceń,  również ma lepsze postacie, jakość, mimikę twarzy. Bardzo podoba mi się twarz tej japonki zerkającej na tekst. Jest to takie dość, fajne. Ładnie to wygląda! Również ikona na górnym, podstawowym pasie jest zmieniona. 
 Love It!
Od teraz, wszędzie panują takie Love. Nie daje żadnej różnicy, ale jest również lepiej, dokładniej.

Kolejną nowością jest inny ranking. Oczywiście ! ! ! Alicja ! ! ! po staremu, na pierwszym miejscu. Ale ANNIA wyprzedziła ALAKINGĘ! Dopiero to zauważyłam. Wiem, że żadna z nich tego nie przeczyta ale GRATULUJĘ!

To tyle z nowości. I to już tyle na dziś! Jeszcze raz, proszę abyście trzymali kciuki abym przejechała te 100 km ! 
PS: Nie dawno dostałam specjalne pozdrowienie. Jednak nie pamiętam nicku tej osoby. Zaczynało się na Ninka. Więc pozdrawiam i bardzo dziękuje! Następnym razem zrobię screena i podziękuje w poście! Dziękuje 


4 komentarze:

  1. U mnie w szkole na dzień dziecka, ani wycieczka, ani trampolina, ani festyn...za to, cała masa prac domowych (y) -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję my mieliśmy w piątek festyn, a dziś mogliśmy iść/jechać na wycieczki :').

      #Werqaa

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)