Menu

niedziela, 14 czerwca 2015

Nowa seria !

Cześć!
Zamiast się pisać co z internetem to tata mi pożyczył z pracy - w taki sposób pojawił się ten post.

Przed chwilą do głowy wpadł mi nowy pomysł na serię. Jeszcze nie mam tytułu, możecie zaproponować w komentarzach. Najpierw wytłumaczę o co chodzi.
Zgłaszacie się w komentarzu - możecie już pod tym postem. Piszecie swój nick na MovieStarPlanet i nazwę look'a. Ja będę wybierać kilka osób ok. 3 w poście i będę oceniała icg look'i. Co mi się nie podoba, co jest genialne...

Mam nadzieje, że seria wam się spodoba.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)