Menu

czwartek, 25 czerwca 2015

Lyene Superbohaterka! - Looki

Cześć!
Widziałam, że spodobały Wam się wczoraj legendy o MSP. Pojawiły się też propozycje, żeby stworzyć taką serię. Co Wy na to?
Lagujeee

Jutro już koniec roku. Jest!
Coś mi się wydawało, że ten rok szkolny minął mi najszybciej.
Macie jakieś plany na wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś?


No to już nie będę przedłużać, lećmy z lookami!
Będą one z konkursu "Super Hero Sleek", czyli coś o superbohaterach, wow.
Heh.

I Look
Powiem szczerze, że mi się podoba. Te włosy są śliczne ♥.
Komplet jest w kolorach niebieski - morski.
No, wszystko mi się podoba tylko buty trochę nie pasują. Starałam się brać wszystko z tego konkursu, więc wzięłam te buty.
Spódniczka, top, kolczyki, włosy, buty - 5 rzeczy w koszyku.
I jeszcze cena: 2600SC.

Koszyk:

II Look

Ej, fryzura podobna jak u Ariany Grande :o.
Tu troszkę mniej mi się podoba, ale jest całkiem spoko.
Mogłam dać inny kolor włosów, bo teraz widzę, że jest prawie żółty xD.
Tym razem użyłam czterech rzeczy.
Koszulka, spodenki, buty, włosy.
Kolor ubrań to taki ciemny granat?
Cena: 7DMD i 2175SC
Koszyk:
III Look
 

  Znowu użyłam tych włosów, bo według mnie to najlepsze, które doszły.
Look na kolana nie powala, ale jest całkiem spoko.
Przeważa tutaj kolor czarny (tylko on tu jest xD).
Jakiś dziwny strój, kozaki do kolan i włosy. Czyli trzy rzeczy.
Koszt looka to 3450SC.

Koszyk:
Num.

I to raczej wszystkie stylizacje.
Mam nadzieję, że się spodobały looki i post też.
W komentarzach napiszcie propozycje na posty, bo będę je robić na Wasze życzenie xD.
I już raczej wszystko, nie mam żadnych informacji..

To, pa!
~Lyene :)

 

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy tylko mi się tak wydaje, ale ten teledysk jest chyba robiony na podstawie teledysku Taylor Swift - Bad Blood. Ubrania są takie jakie były użyte w teledysku, podobnie animacje.
    ~WDanni

    OdpowiedzUsuń
  2. Weronika Wera
    Masz rację. Podobne do Bad blood. To totalnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 look najładniejszy.
    Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne looki, tylko w pierwszym jak dla mnie trochę nie pasują włosy, ale jest ok. (y)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)