Menu

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Loga

Hej, dzisiaj mam dla was loga. Na wstępie mówię, że napisałam iż musicie mnie zaprosić do znajomych jeśli je chcecie. Był wyznaczony termin (niedziela), kilka osób mnie nie zaprosiło więc nie dziwcie się, że nic dla was nie mam. No to zaczynamy ;)














Miałam je na początku zamiar opisywać, ale po co? Przecież widzicie jakie są. Niektóre się udały inne nie, ale mam nadzieje, że ogólnie moje loga nie są złe. Kiedyś też miałam zrobić poradnik niestety nie wiem czy nadal go chcecie.
Najlepiej będzie jeśli zagłosujecie w ankiecie.



To tyle, Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


ANKIETA:


32 komentarze:

  1. Jezu dziękuje za logo ;* !!!! Jest mega śliczne <3 . Myślałam że ja nie będę mieć i jak zobaczyłam moją Movie to "Jezu to jaaaaaaa O.O!!!!" xDD Jak by co to ja Mów mi szalona bez konta Google ( kiedyś założę ;p ) . I zbób poradnik bo bardzo chciałam by się dowiedzieć jak robisz takie loga ^*^ !
    Mów mi szalona/Maggi/Mag/SzalonaxD
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o logo od mistrza? B)
    Nick: lala NR1 0
    Wybierz wszystko XD
    ~Cind

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne c; tylko nie zapomnij mnie zaprosić!d
    Poza tym mistrza? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Ciebie w znajomych. Podziwiam talent do pisania i do lóg! ^^

      Usuń
  4. Dzięki za logo! Jest śliczne...
    Ja chcę poradnik dotyczący robienia lóg,
    dzisiaj zrobiłam swoje pierwsze i wyszło... OKKROPNIE.
    Chciałabym wiedzieć jak je robisz. A tak wgl w jakim programie robisz te cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze loga zawsze są okropne :)
      Teraz kiedy patrzę na te co robiłam rok temu i te, które zrobiła 2-3 msc temu to widzę poprawe. Kiedyś nauczysz się robić dobre loga <3

      Usuń
    2. Prawda... Teraz bawię się 5 programami XD
      ~Marcelinaaa

      Usuń
  5. Mogę prosić o logo? Nie nie mogę, bo mi się vip skończył i nie mogę mieć cię w znaj. ;_; Btw. jak byś mogła mi zrobić bez zapraszania to bardzo bym prosiła. ^^
    Nick: jullia888
    Najlepiej jakieś Goth, Nu lub Kawaii. c; *mój login pisze się przez 2 L*
    ~jullia888
    #YO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju ;ww; Dziękuję za piękne logo :)

    ~ Aleksin | Ola ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jescze jakas szansa na otrzymanie loga ? Jesli tak to bym poprosila ^^ Na MSP Domcia2589 Wydaje mi sie ze mam Cb w znaj ale jutro jeszcze sprawdze xD Za bledy przepraszam ale pisze z fona.
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz najpiękniejsze loga... cudne.. kazde dopracowane..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są osoby, które robią o wiele lepsze loga :)
      *NIE HEJT! OPINIA!*

      Usuń
  9. *Większość osób uzna yo za hejt..*
    Według mnie wcale nie robisz "Najpiękniejszych lóg na całym świecie". Są osoby, które robią o wiele lepsze. Twoje to tylko MS z obrysem i napis w piZapie. Nic nadzwyczajnego. Nie mówie, że ja jestem od tego jakimś specem, ale robiłam kiedyś loga.

    Dla tych co będą mi mówić, że nic nie umiem, a krytykuję:
    http://paulalogazmsp.flog.pl/wpis/10199809/#w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Paulą. Dla mnie też "mistrzem" nie jesteś.
      Ładnie dobierasz MS, tło. Czcionka w niektórych przypadkach mi nie pasuje. Jednak (według mnie) przydałaby się efekty.
      Nie uważam, że robię świetne loga, ale wcześniej robiłam ich dużo, wiele osób może potwierdzić i wielu osobom się podobały. Za mistrza się nie uważam, ale wiem dosyć dużo o robieniu lóg c;.

      *Proszę nie odpisywać na ten komentarz. Weszłam tylko zobaczyć, raczej drugi raz nie wejdę na tego (i inne blogi o MSP) bloga*

      Można uznawać to za hejt, ale tak naprawdę to opinia/krytyka. A krytyka/opinia, to zupełnie co innego niż hejt c;.

      Usuń
  10. Może zrobisz kiedyś "Wojnę lóg/logów" (tak nwm jak się pisze '-') ?
    Ja bardzo chętnie bym się z tobą zmierzyła :)
    Chociaż i tak byś wygrała, bo piszesz na popularnym blogu i ciebie tu lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciebie nikt nie lubi :)

      Usuń
    2. Nie dziw się, że z takim charakterem nie wygralaś na Emily McCline ;,).

      Usuń
    3. Bys tylko rywalizowala...żenadix..

      Usuń
    4. Eh, ale mnie denerwują takie odzywki typu żenadix, o em dżi, wytyfy...

      Usuń
  11. Również poprosiłabym o logo. Ale nie chcę nic z MSP. Poprosiłąbym o logo z mopsami z napisem: Pastelowy świat według mnie!
    Przy okazji możesz zobaczyć wygląd bloga, by ocenić, co będzie do niego pasować
    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com >>> zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym prosić o logo?
    Nick: IceteaQ
    A jak nazywasz się na MSP?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego wszyscy chcą zobaczyć jak robisz screena postaci, oddajesz obrys, tło i pierwszą lepszą czcionkę w Pizapie? Nie używam tego programu i nigdy nie będę. Są tam brzydkie czcionki. To mi się nie podoba w logach.
    Pozdrawiam, Ola!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej może zmieniłybyście tło? :D Bo mamy lato B))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba nie mają "władzy" xD.
      Nat pisała, że nidługo zmieni

      Usuń
  15. +Też chciałabym logo XD jeśli można ;-;
    Nick: Misia 1289
    I chciałabym żeby była nazwa bloga, bo potrzebuje na niego, a nie jestem w stanie go zrobić bo mi się strasznie komputer zacina : \ I tak żeby pasował do tła c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę prosić o logo? Na MSP jestem 1babi1 i mam cię w znay. Konkretnego zamówienia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra. Skoro już każdy o tym mówi, ja też wyrażę swoją opinię. Robisz fajne loga. Może nie są idealne, ale i tak. Mam jednak jedno zastrzeżenie. Zauważyłam, że każde logo, które robisz dla siebie jest bardziej dopracowane niż te, które robisz dla innych...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisze kom żeby Ci przypomnieć o logu ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)