Menu

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Loga & Kiedy poradnik?

Cześć, tu Jess
Później o nowym podpisie. Dziś zaczynamy od lóg/log (nie mam pojęcia jak się to pisze).
Było kilka zamówień, zdecydowanie mniej niż ostatnio. Na początku mówię, że zrobiłam loga przy pomocy takich programów:
~ PiZap
~ SumoPaint
~ PicMonkey
~ Paint
Podałam ich nazwy bo ostatnio ktoś napisał mi wiadomość z prośbą o ich wypisanie w następnym poście. A teraz już nie przedłużając wasze loga:
 Logo dla: lala NR1 0
Nie dostałam od ciebie konkretnego zamówienia, więc sama wybrałam tło, stylizację, cytat oraz dodatki. Efekt końcowy podoba mi się, wyszło bardzo wakacyjne logo.
 Logo dla: Domcia2589
Znów nie było zamówienia. Logo podoba mi się, ale gdy usuwałam tło z artbooka ostatni kwiatek z wianka stracił 4 płatki, a gdy dodałam cień wewnętrzny wygląda tak jak teraz - czyli jakby był spalony.
 Logo dla: ~Zamówienie na bloga~ pastelowyswiatwedlugmnie
Tutaj nawet nie wiem jak ocenić to co zrobiłam, bo wszystkie loga jakie dotąd stworzyłam były związane z MSP. Chciałaś logo z mopsami, była też prośba o cytat: Pastelowy świat według mnie! Prośbę spełniłam, ale nie wiem czy logo ci się podoba.
 Logo dla: IceteaQ
Prośbą było wakacyjne logo. Cytat, tło i stylizacje wybrałam sama. Myślę, że wyszło całkiem ładnie.
Logo dla: 1babi1
Kolejny raz nie dostałam konkretnego zamówienia, a szczerze mówiąc wole je dostawać. Wybrałam różowo - biały look do którego mogłam trochę lepiej dobrać tło. No, ale chyba nie jest tak źle.

To wszystkie loga jak mówiłam jest ich mało. Teraz co z tym obiecanym poradnikiem?
Myślę, że pojawi się w piątek dlaczego tak późno? Jutro mam zawalony cały dzień nie - sprawy osobiste. W środę będzie post z nowym rysunkiem (Jesy <3 creations), w czwartek to samo. Więc najbliższym terminem jest piątek.

Pod tym postem możecie się zgłaszać po loga. Pamiętajcie też, że aby je dostać musicie mieć mnie w znajomych. Wszystkie zaproszenia przyjmuje...

To by było na tyle
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa ♥

29 komentarzy:

  1. #ksiezniczkamatysia# pastelowee jakieś((: xdd I księżniczkowate... XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz piekne loga <3 Jesteś moją ulubioną redaktorką, z wszystkich jakie tu kiedykolwiek pisały <<33. Zrobisz mi logo? Wiem kiedys juz mi robilas, ale co tam.

    Look: Jeden z tych nowych, ktore zrobilam, tych wakacyjnych.
    Styl: Niech beda palmy <3
    Napis: Jakis motywujace motto, wybierz, moj nick

    Nick- MaggieTheMagic

    Pozdrawiam :**
    ~Medżi

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo.
    Nick: Indocrine
    Styl: Mroczny
    Napis: Wystarczy chyba "Indocrine" i jakiś cytat?

    A mam pytanie. Czy robisz tło i profilowe na YT? :')

    ~Wikuśka (Indocrine)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę logo.
    Nick Selenne
    Mam cie w znać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za logo. Zamówienia nie składałam, bo stwierdziłam, ze zdam się na Ciebie c; Prześlicznie wyszło, cudnie *-* Takie w moim stylu i ten napis *-* CUDO !
    Domcia2589
    Doma

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło które jest użyte dla babi czy jakoś tak to mam takie samo w logu
    Ps Zribisz nie mam wymagań przyjmij di znaj.
    Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka
    Poproszę logo
    NICK- lolme
    STYL- Pastel goth
    NAPIS- lolme
    LOOK- Pastel Goth
    CYTAT- Don't Give Up =^.^=
    (Tak cytat razem z tym kotkiem jeśli się da)

    Mam cię Miśka w znay, więc nie będzie chyba problemu :)

    Bay
    Wasza stara
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za śliczne logo < 33 Jest wslaniałe! :*
    ' IceteaQ ❤.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo
    - napis : You'r never fully dressed wihout a smile
    - styl : wesołe, kolorowe

    ____________

    Pozdrawiam, Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę o logo;3
    Tło: Niebo
    Napis: Coś o marzeniach
    No i mój nick:)
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprosze logo
    Nick:zosa 77
    Styl :Słodki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym bardzo chciała logo, ale nie mam Cię w znajomych i oczywiście mam limit :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę Jesy, zrób konkurs na najlepszy projekt! Już wcześniej ktoś to napisał. Oczywiście temat nie z MSP tylko realny rysunek, ale by było fajnie ;3. Jakiś dany temat na strój (np. Wakacyjny)... Czekam na Twoją opinię.

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey!
    Poproszę logo w wakacyjnym klimacie.
    Może ono zawierać mój nick, ale nie musi. Po prostu (jak chcesz) możesz wpisać SMALEC.
    Poproszę również jakiś cytat.
    Dziękuję i Pozdrawiam ♥
    ~SMALEC|Bobcia Jodzia
    Mój nick na MSP: Bobcia Jodzia

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za logo. Ślicznie Ci wyszło. ♥
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się zgłaszałam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym się zgłosić po logo. Nick: Kellow. :')

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie chcę być jakimś ciężarem dla ciebie, ale mam prośbę o jeszcze jedno logo. Będę bardzo wdzięczna :) Poprosiłabym, aby mopsy były oprawione jak moviestars w innych logach, a w tle plaża. Napis: Pastelowy świat według mnie. Mam nadzieję, że jednak zrobisz mi jeszcze jedno logo, jesteś moją ulubioną adminką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogłabym prosić o logo ?
    Nick: aniolek 100% (ostatnio do cb pisałam ;p)
    Mój look i tło wybierz sama *-* (chce zobaczyć co wymyślisz ;p)
    Tylko proszę, aby zawierało ono mój nick i jakiś cytat c;
    Napiszę ci jeszcze na pocztę dla pewności ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i proszę, aby cytat był po angielsku <3

      Usuń
  23. Hej :)
    Ja bym prosiła logo w klimacie wakacyjnym z moim nickiem (Zdzichowa)
    Look możesz wybrać sama, I w tle żeby były palmy xd
    I żeby napis był w 'kółku'

    ~Zdzichowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze z cytatem "Każdy ma taki świat jaki widzą jego oczy."

      Usuń
  24. Jesy, jak ty robisz to kółko, co jest w nim nick? :-)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)